Market

Βραβείο για την αξιοποίηση του LinkedIn στη CQS, στο πλαίσιο των Content Marketing Awards 2025

Η CQS επιδιώκει να δημιουργεί αξία στο κοινό της, να ενδυναμώνει τη σχέση εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες της και να ενισχύει την θέση της στην αγορά

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Κατερίνα Δημητρακοπούλου, George Carey-Simos, Paola Tselo, Μαρία Δρακοπούλου
Κατερίνα Δημητρακοπούλου, George Carey-Simos, Paola Tselo, Μαρία Δρακοπούλου

Βραβείο για την αξιοποίηση του LinkedIn στη CQS, στο πλαίσιο των Content Marketing Awards 2025

Η CQS, ένα από τα πιο δυναμικά contact centers στην Ελλάδα, απέσπασε σημαντική διάκριση στα Content Marketing Awards 2025, κατακτώντας το βραβείο ‘Best Use of LinkedIn for Content Marketing’ για την αξιοποίηση του LinkedIn ως βασικού εργαλείου εταιρικής επικοινωνίας και προβολής, με θέμα «Πώς η CQS μιλάει στη Gen Z».

Έχοντας επενδύσει συστηματικά στην ανάπτυξη ενός ολοκληρωμένου μοντέλου content marketing, που συνδυάζει στρατηγικό σχεδιασμό, στοχευμένο περιεχόμενο και ουσιαστική αξιοποίηση δεδομένων, η CQS επιδιώκει να δημιουργεί αξία στο κοινό της, να ενδυναμώνει τη σχέση εμπιστοσύνης με τους συνεργάτες της και να ενισχύει την θέση της στην αγορά. Η στρατηγική της εταιρείας αποτυπώνεται με συνέπεια και στην πλατφόρμα του LinkedIn, για το οποίο η CQS, σε συνεργασία με την SCL Mellon. Η CQS έχει αναπτύξει μια δυναμική παρουσία που ξεχωρίζει για τη σαφή στόχευση, τη δημιουργικότητα και το περιεχόμενο που εκφράζει με αυθεντικότητα τις αξίες και την ταυτότητα της εταιρείας.

«Η αναγνώριση της CQS με το βραβείο ‘Best Use of LinkedIn for Content Marketing’ στα Content Marketing Awards αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για όλη την ομάδα μας και αντικατοπτρίζει τη συλλογική μας προσπάθεια να μετατρέπουμε το περιεχόμενο σε πραγματική επικοινωνία με ουσία και συνέπεια», δήλωσε η Έφη Χατζηανδρέου, Executive Director της CQS.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ