Market

The Kompany: Gold βραβείο για την δράση των Παιδικών Χωριών SOS

Η γυναίκα που αξίζει όλα τα βραβεία

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η εταιρεία The Kompany διακρίθηκε μαζί με τα Παιδικά Χωριά SOS στα Content Marketing Awards για την digital καμπάνια «Στην πιο γλυκιά μαμά του κόσμου».

Η The Kompany, σχεδίασε για τα Παιδικά Χωριά SOS μια δράση που έκανε τη διαφορά και επιβραβεύτηκε με το Gold βραβείο στην κατηγορία «Best Content Marketing Program | NGO» των Content Marketing Awards. Η δράση αφορούσε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της digital καμπάνιας του Οργανισμού «Στην πιο γλυκιά μαμά του κόσμου», που πραγματοποιήθηκε το 2020 με αφορμή την Γιορτή της Μητέρας.

Πρόκειται για μια ιδέα της The Kompany, η οποία βασίστηκε στην άμεση και δυναμική διάδραση με το ευρύ κοινό, σε μια περίοδο που όλοι αποζητούσαν να έρθουν «πιο κοντά» ο ένας με τον άλλο. Στόχος της δράσης ήταν να αναδείξει το ρόλο της μητέρας στην ανατροφή ενός παιδιού, εστιάζοντας στη διαχείριση των δυσκολιών της καθημερινότητάς της εν μέσω πανδημίας, καθώς και να ενισχύσει το συναισθηματικό δέσιμο του Οργανισμού με το ευρύ κοινό.

Για την υλοποίηση της δράσης σχεδιάστηκε στοχευμένο Πλάνο Επικοινωνίας και Media Relations, με έμφαση σε Influencers Marketing Campaign και Social Media Content. Στο πλαίσιο αυτό, πλήθος Influencers αγκάλιασαν τη δράση, προσδίδοντάς της μια μοναδική δυναμική. Επιπλέον, η Σίσσυ Χρηστίδου ανέλαβε ρόλο οικοδέσποινας σε δύο digital συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν με μητέρες των Παιδικών Χωριών SOS. Επίσης στις συζητήσεις έλαβαν μέρος οι κ.κ. Αναστασία Κοτανίδου, Καθηγήτρια Πνευμονολογίας και Εντατικής Θεραπείας στο ΕΚΠΑ και το νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», Aργυρώ Μπαρμπαρίγου, Σεφ, Βασιλική Μιλούση, Πρωταθλήτρια Ενόργανης Γυμναστικής, Μαρίνα Γιώτη, Συγγραφέας και Εικονογράφος παιδικών βιβλίων και Ανέτα Μουλαϊδου, Δασκάλα στο Α΄ Δημοτικό Τριλόφου Θεσσαλονίκης. To event πραγματοποιήθηκε  μέσα από τα κανάλια της Σίσσυ Χρηστίδου στα social media, ειδικότερα από ένα video στο YouTube και ένα Instagram live, τα οποία σημείωσαν εξαιρετικά υψηλή απήχηση και engagement, ενώ ταυτόχρονα υπήρξε και μια διευρυμένη κάλυψη της δράσης με πληθώρα αναφορών σε Έντυπα, Online και Τηλεοπτικά Μέσα.

Το ευρύ κοινό ανταποκρίθηκε ενεργά στο κάλεσμα που έγινε από τους Influencers με σκοπό τη στήριξη του Οργανισμού. Συγκεκριμένα, μέσω sms είχαν όλοι τη δυνατότητα να στείλουν μια ευχή μέσω μιας ξεχωριστής ηλεκτρονικής κάρτας στη δική τους μαμά, προσφέροντας παράλληλα την υποστήριξή τους στα Παιδικά Χωριά SOS. Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ξεπέρασαν κάθε προσδοκία, σημειώνοντας μεγάλο αριθμό views, ενώ ευαισθητοποίησε ουσιαστικά τον κόσμο σε μια περίοδο με αρκετές δυσκολίες.

Ο Founder & CEO της The Kompany, Kώστας Τσολάκης, δήλωσε σχετικά: «Είναι μεγάλη μας τιμή να λαμβάνουμε το Gold βραβείο με τα Παιδικά Χωριά SOS στα Content Marketing Awards. Το βραβείο αυτό είναι ξεχωριστό για την The Kompany γιατί βάλαμε όλη τη θετική μας ενέργεια για να τιμήσουμε τις μαμάδες όλου του κόσμου και περισσότερο των Παιδικών Χωριών SOS. Οραματιστήκαμε μια καμπάνια που να αποτυπώνει τον πολύτιμο και μεγαλειώδη ρόλο της μητέρας, γιατί όπως και να τη φωνάζουμε, αυτή η γυναίκα αξίζει όλα τα βραβεία. Σε κάθε δράση που σχεδιάζουμε, βάζουμε την ψυχή και το μεράκι μας και χαιρόμαστε πραγματικά όταν αυτό επιβραβεύεται. Ευχαριστούμε πολύ για την εμπιστοσύνη τους τα Παιδικά Χωριά SOS, που αποτελούν πάντοτε πηγή έμπνευση για εμάς, καθώς και όσους συνέβαλαν στην υλοποίηση της καμπάνιας αυτής.»