Market

ΑΒ Βασιλόπουλος: Τρεις διακρίσεις στα Loyalty Awards 2021

Με τρεις διακρίσεις στα Loyalty Awards 2021 & τα e-volution awards 2021

Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

ΑΒ Βασιλόπουλος: Πώς αναγνωρίζεται ο μοναδικός κόσμος προνομίων της AB Plus και οι λύσεις του ΑΒ Eshop για ευκολία και ταχύτητα με ένα κλικ;

Επιλογές, λύσεις, καινοτόμες ιδέες, για όλους αλλά και για καθέναν ξεχωριστά, που κάνουν τη διαφορά και αναγνωρίζονται! Για ακόμα μία φορά, η ΑΒ Βασιλόπουλος ξεχώρισε και έλαβε τρεις διακρίσεις στα Loyalty Awards 2021 για το Πρόγραμμα Πιστότητας ΑΒ Plus και στα e-volution awards 2021 για το αγαπημένο ΑΒ EShop.

Συγκεκριμένα, στα Loyalty Awards 2021 κατέκτησε:

Το GOLD Βραβείο για την ενέργεια «Στα ΑΒ, κάθε καλάθι μετράει» στην κατηγορία Best Direct Marketing Campaign. Μια προσωποποιημένη ενέργεια, που σχεδιάστηκε με στόχο την αύξηση της διάδρασης και την ενδυνάμωση της σχέσης με τους πελάτες, οι οποίοι είχαν τη δυνατότητα να κερδίσουν περισσότερες 6ευρες επιταγές ως επιβράβευση για συγκεκριμένο ύψος αγορών.

Το BRONZE Βραβείο για το Πρόγραμμα πιστότητας ΑΒ Plus στην Ενότητα Best in Loyalty & Engagement και την κατηγορία Food Retail. Μετά από 24 χρόνια σταθερής σχέσης εμπιστοσύνης, το σχήμα πιστότητας συνεχώς εξελίσσεται, καινοτομεί και ψηφιοποιείται για να παρέχει περισσότερα προνόμια, νέες λύσεις και νέες δυνατότητες που επιβραβεύουν την προτίμηση και τη σχέση εμπιστοσύνης με την ΑΒ και κάνουν τα ψώνια μια εμπειρία συναρπαστική και πιο… προσωπική.

Επιπλέον, στα e-volution awards 2021, που φέτος επιβράβευσαν τους κορυφαίους της δεκαετίας στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Επιχειρείν, η ΑΒ Βασιλόπουλος, τιμήθηκε:

Στην κατηγορία «Κορυφαία Ε-Shops της Δεκαετίας» για το ηλεκτρονικό της κατάστημα, AB Eshop. Τον αγαπημένο «προορισμό» για τις καθημερινές online αγορές χιλιάδων πελατών, που σήμερα εξυπηρετεί 31 πόλεις πανελλαδικά με ένα κλικ!

Για την ΑΒ Βασιλόπουλος, η μεγαλύτερη επιβράβευση «κρύβεται» πίσω από το χαμόγελο και το «ευχαριστώ» των πελατών, που δίνουν έμπνευση στην εταιρεία για να βελτιώνεται συνεχώς. Με αφοσίωση για τη δημιουργία μιας αναβαθμισμένης αγοραστικής εμπειρίας!

ΑΒ Βασιλόπουλος. Για όλα όσα νοιάζεσαι.

Σχετικά με την ΑΒ Βασιλόπουλος
Στην ΑΒ Βασιλόπουλος έχουν κατακτήσει μια θέση στο τραπέζι κάθε ελληνικού νοικοκυριού, μέσα από την αδιαπραγμάτευτη ποιότητα, τη μοναδική εξυπηρέτηση και την ξεχωριστή ποικιλία. Με οδηγό το σκοπό να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό για να κάνουν τη διαφορά στις ζωές των ανθρώπων, είναι πάντα δίπλα στους 2,2 εκατομμύρια πελάτες της με θάρρος, ακεραιότητα, ομαδικότητα, φροντίδα και χιούμορ. Πάντα δίπλα σε κάθε γειτονιά της Ελλάδας, εκεί όπου χτυπάει η καρδιά μέσα από το δίκτυο της εταιρείας που ξεπερνάει τα 500 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Εκεί όπου οι άνθρωποί της γίνονται οι δικοί μας άνθρωποι, έτοιμοι να μας εξυπηρετήσουν με χαρά και μεράκι και να προσφέρουν μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά.

Σχετικά με τα Loyalty Awards
Τα Loyalty Awards διοργανώθηκαν για 4η χρονιά από την BOUSSIAS και αποτελούν σημείο αναφοράς για επιχειρήσεις και επαγγελματίες στις πρακτικές customer loyalty. Στόχος των βραβείων είναι να αναδείξουν τις καλύτερες πρακτικές των επιχειρήσεων, οι οποίες σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με στόχο τη δημιουργία, τη διατήρηση και την ενίσχυση των σχέσεων με τους πελάτες, με βασικό άξονα τα προγράμματα αφοσίωσης.

Σχετικά με τα e-volution awards
Τα e-volution Awards αποτελούν ετήσιο θεσμό υπό τη διοργάνωση των Marketing Week, BOUSSIAS και Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, που επιβραβεύει κάθε χρόνο τις βέλτιστες πρακτικές στον τομέα του ελληνικού e-commerce. Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε και φέτος Κριτική Επιτροπή αποτελούμενη από 51 κορυφαίους εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες με μακρά, πετυχημένη παρουσία στον κλάδο.