- CITY GUIDE
- PODCAST
-
11°
Η Amstel, η αγαπημένη μπίρα των Ελλήνων, παρουσιάζει, για πρώτη φορά μέσα στο Δεκέμβριο, την πιο άμεση πρόσκληση στους καταναλωτές να… «Πάμε για μία Μπίρα». Το δυνατό αυτό μήνυμα, που μόνο η Amstel μπορεί να απευθύνει σε όλους, υπογράφει τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της μάρκας, που καλεί το κοινό να απολαύσει μια δροσερή μπίρα Amstel κάθε εποχή του χρόνου.
Το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας «Πάμε για μια Μπίρα;» γίνεται συνώνυμο της προτροπής να δημιουργούμε και να ανακαλύπτουμε κάθε ευκαιρία που θα μας επιτρέψει να χαρούμε τη ζωή στο έπακρο. Είναι ένα φρέσκο κάλεσμα που μας προτείνει να απελευθερωθούμε από τους εσωτερικούς μας περιορισμούς και τη ρουτίνα που επιβάλουμε συχνά στον εαυτό μας και να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε όλα αυτά που μπορούμε.
Με τίτλο «Νέα Χρονιά», η πρώτη από μία σειρά ταινιών βασίζεται σε μικρές καθημερινές στιγμές, που όλοι έχουμε ζήσει και εμπνέεται από την πεποίθηση πως ό,τι κάνουμε την πρώτη μέρα του χρόνου θα το κάνουμε όλο το χρόνο. Και το παρουσιάζει με πολύ χιούμορ και αμεσότητα, προσκαλώντας τους καταναλωτές να μετατρέψουν τον ερχομό του 2014 σε αφετηρία για την ανατροπή στη στάση ζωής τους. Ξεκινώντας από την απλή φράση «Πάμε για μια μπίρα» υπογραμμίζει την επιλογή που έχουμε να δημιουργήσουμε με την παρέα και τους αγαπημένους μας στιγμές χαράς, γεμάτες με θετική ενέργεια, χιούμορ και θετική διάθεση, που θα μας εμπνεύσουν και θα μας βοηθήσουν να απελευθερωθούμε και να κινητοποιηθούμε.
Η καμπάνια λανσάρεται στο κατώφλι της νέας χρονιάς, υπενθυμίζοντας ότι… η μπίρα δεν έχει εποχή, και οδηγώντας την κατανάλωση μπίρας σε πιο χειμωνιάτικες διαδρομές γιατί… έτσι μας αρέσει! Μέσα από αυτήν την επικοινωνία, αλλά και από τις καινοτομίες της μάρκας, όπως το πολύ επιτυχημένο λανσάρισμα της Radler το καλοκαίρι και τη νέα εμφάνιση της μαύρης Bock το Δεκέμβριο, η Amstel διαθέτει πλέον μια ολοκληρωμένη πρόταση που καλύπτει τις ανάγκες των καταναλωτών κάθε εποχή του χρόνου αλλά και σε κάθε περίσταση.
Τη νέα καμπάνια της Amstel, με σκηνοθέτη τον Manu Coeman, υπογράφει δημιουργικά η Tribe, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η Top Cut Modiano.