Market

«Κανείς άλλος δεν μπορεί να γίνει Lidl»

Η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
lidl.jpg

Ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός. Κάνει τα πάντα για αυτούς που αγαπά, τους προσφέρει ό,τι πιο φρέσκο, ό,τι πιο ποιοτικό και τους φροντίζει όπως κανένας άλλος. Αυτό κάνουν καθημερινά και τα LIDL για σας, γι’ αυτό και κανένα άλλο super market δεν μοιάζει με τα LIDL.

Γιατί τα LIDL λειτουργούν διαφορετικά. Από την επιλογή συνεργατών και παραγωγών, τη φροντίδα και τους ελέγχους των προϊόντων μέχρι και το πώς λειτουργούν τα καταστήματα, όλα γίνονται με έναν ξεχωριστό τρόπο. Έναν τρόπο που καταφέρνει να προσφέρει το καλύτερο στην καλύτερη τιμή και κανένα άλλο super market δεν μπορεί να αντιγράψει.

Γιατί κανείς άλλος δεν μπορεί να γίνει LIDL.

Αυτή είναι η νέα καμπάνια της LIDL Hellas που αναδεικνύει τα στοιχεία που την κάνουν να ξεχωρίζει και συνθέτουν την εμπορική της αποτελεσματικότητα και την εμπορική μοναδικότητα. Μαζί με το κεντρικό σποτ που εγκαινιάζει την καμπάνια και διαμορφώνει την έννοια του «Κανείς άλλος», θα βγουν και 3 μικρότερα που αναδεικνύουν τα κεντρικά αξιακά θέματα «ποιότητα- φρεσκάδα- οικονομία».

Είναι αυτά ακριβώς τα στοιχεία που κάνουν τα LIDL να ξεχωρίζουν, στην προσπάθεια να διαλέξουνμε φροντίδα και προσοχή ό,τι καλύτερο παράγει η χώρα μας. Μέσα από επιλεγμένες συνεργασίες με 400 Έλληνες προμηθευτές που επιτρέπουν στο brand να προσφέρει τα πιο φρέσκα προϊόντα, όπως φρούτα και λαχανικά, γαλακτοκομικά, κρεατικά και ψάρια και άλλα.

Καθημερινός στόχος είναι η προσφορά στην Ελληνίδα και τον Έλληνα των πιο ποιοτικών προϊόντων.

Και για να το πετύχουν αυτό, τα LIDL ξέρουν ότι από τη στιγμή που διαλέγουν τους προμηθευτές και τα προϊόντα τους με ξεχωριστές προδιαγραφές, τη μεταφορά τους με αδιαπραγμάτευτες συνθήκες φρεσκάδας, τους αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους και μέχρι τη στιγμή που τους υποδέχονται σε ένα κατάστημα, πρέπει να λειτουργούν όπως κανείς άλλος.

Γιατί στη Lidl Ελλάς είναι σίγουροι για την ποιότητα των προϊόντων και κάθε μέρα κάνουν το κάτι παραπάνω για να τη διασφαλίσουν.

Αυτό που επιθυμούν ωστόσο περισσότερο είναι να μπορεί ο καταναλωτής να απολαύσει αυτή τη φρεσκάδα και ποιότητα, στην τιμή που θέλει. Και το καταφέρνουν τόσο καλά όσο κανείς άλλος!

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ