- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Με περισσότερο από 50 χρόνια της “Off The Wall” κληρονομιάς, η Vans τιμά την ιστορία των πέντε κλασικών μοντέλων της – Authentic, Era,Old Skool, Sk8-Hi και Classic Slip-On – προβάλλοντας ότι το αυθεντικό action sports brand δεν είναι μόνο ένα πράγμα (“Not Just OneThing”). H συγκεκριμένη καμπάνια και video αναδεικνύει τα icon μοντέλα της Vans μέσα από μία συλλογή οι οποίες φέρνουν στη ζωή το δημιουργικό πνεύμα το οποίο έχει συνδέσει για δεκαετίες τη Vans με καλλιτέχνες, αθλητές, μουσικούς και σχεδιαστές.
Όταν η Vans ξεκίνησε σαν επιχείρηση το 1966, ο Paul Van Doren υποσχέθηκε ότι θα προσφέρει ποιοτικά και προσιτά παπούτσια για όλους. Το πρώτο μοντέλο της Vans, το Authentic, ενισχύθηκε γρήγορα έτσι ώστε να καλύψει τις ανάγκες του skateboarding καθώς οι skaters της περιόδου Dogtown είχαν υιοθετήσει από την αρχή τη waffle σόλα για να μπορούν να κάνουν skate στα πεζοδρόμια. Αυτή η σχέση με τους καινοτόμους του skateboarding παραμένει στη πρώτη γραμμή μέχρι και σήμερα και είναι το DNA χιλιάδων μοντέλων τα οποία έχουν σχεδιαστεί και λανσαριστεί από το 1966.
Το Authentic, Era, Old Skool, Sk8-Hi και το Classic Slip-On αποτελούν ένα λευκό καμβά ο οποίος μετατρέπεται μέσα από τη δημιουργική έκφραση του καθενός.
Αυτά τα μοντέλα από την Classic συλλογή της Vans δεν είναι μόνο ένα πράγμα. Σημαίνουν πολλά πράγματα σε πολλούς ανθρώπους, ως ένας τρόπος να γιορτάσουν την ατομικότητα και την προσωπικότητά τους.
Αγαπήθηκαν από skaters, μουσικούς, καλλιτέχνες και ανθρώπους με ελεύθερη σκέψη σε όλο τον κόσμο. Απλά και διαχρονικά είναι πάντα ο τρόπος για να εκφράσεις τη δημιουργικότητά σου και το προσωπικό σου στυλ.
Mπες στο site της Vans, δες το video της καμπάνιας αλλά και τις φωτογραφίες που έχει μοιραστεί ο κόσμος.
Λίγα λόγια για τη Vans
Η Vans®, brand της VF Corporation (NYSE: VFC), είναι το αυθεντικό brand που είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα action sports με προιόντα υπόδησης, ένδυσης και αξεσουάρ. Οι αυθεντικές συλλογές της Vans πωλούνται παγκοσμίως σε περισσότερες από 75 χώρες μέσα από ένα δίκτυο θυγατρικών, διανομέων και διεθνή γραφείων. Η Vans κατέχει και λειτουργεί σχεδόν 600 σημεία λιανικής πώλησης σε όλο τον κόσμο. Tοbrand Vans προωθεί τον αθλητικό τρόπο ζωής, την νεανική κουλτούρα, τη δημιουργική έκφραση μέσα από την υποστήριξη αθλητών, μουσικών και καλλιτεχνών και μέσα από προοδευτικά events και πλατφόρμες όπως το Vans Triple Crown of Surfing®, το Vans U.S. Open τουSurfing®, το Vans Pool Party, το Vans Custom Culture, Vans Warped Tour®, και το πολιτιστικό κέντρο και διεθνή μουσική σκηνή της Vans, το House of Vans.