Χρυσό Βραβείο για την Κωτσόβολος στα Event Awards 2016
To «Φεστιβάλ Τεχνολογίας» της Κωτσόβολος έλαβε το πρώτο Βραβείο στην κατηγορία Integrated Marketing Campaign
Η Κωτσόβολος διακρίθηκε με GOLD Βραβείο στην κατηγορία “Integrated Marketing Campaign” για την εκδήλωση για τα 65 χρόνια ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, Φεστιβάλ «Ταξίδι στην Τεχνολογία» που πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 13-15 Νοεμβρίου 2015 στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.
Ο σχεδιασμός της ενέργειας Φεστιβάλ «Ταξίδι στην Τεχνολογία» ξεκίνησε με αφορμή τον εορτασμό των 65 Χρόνων της Κωτσόβολος, μιας ιστορικής μάρκας, που βρίσκεται δίπλα στους καταναλωτές για 6 δεκαετίες και θέλησε να το γιορτάσει μαζί τους.
Με αυτό ως γνώμονα, σχεδιάστηκαν μια σειρά από στοχευμένες ενέργειες, που ανέδειξαν την υπόσχεση της εταιρείας να πρωτοστατεί στην εξέλιξη και να φέρνει πάντα τα τελευταία τεχνολογικά επιτεύγματα κοντά στο κοινό της, φροντίζοντας να κάνει την τεχνολογία της κάθε εποχής προσιτή στο ευρύ καταναλωτικό κοινό.
Το Φεστιβάλ περιλάμβανε μεταξύ άλλων, Μουσείο Τεχνολογίας, workshops, ομιλίες, διαδραστικά παιχνίδια, προβολή ταινίας, δημοσιογραφικά events, online διαγωνισμούς, και πολλά άλλα.
Συνολικά, το Φεστιβάλ επισκέφτηκαν 7.215 άτομα, ενώ το ενδιαφέρων των Μέσων κατά τη διάρκειά του ήταν αμείωτο.
Παραλαμβάνοντας το Χρυσό Βραβείο για την Κωτσόβολος, η κ. Μάριαμ Σάντρι, Marketing Manager της Κωτσόβολος, ανέφερε:
«Είναι μεγάλη μας χαρά και τιμή η βράβευση αυτή για ένα ξεχωριστό Φεστιβάλ που είχε πρωτοφανή επιτυχία και συμμετοχή!
Η Κωτσόβολος, μέσα από μια σειρά δράσεων για το κοινό, έμεινε πιστή στην υπόσχεσή της να δημιουργήσει ένα «Ταξίδι στην Τεχνολογία» προσφέροντας δυνατές τεχνολογικές εμπειρίες και συγκινήσεις σε όλους και να εκφράσει ταυτόχρονα κι ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους για τα 65 μαγικά χρόνια της στην ελληνική αγορά.
Η ανταπόκριση του κοινού στο κάλεσμα του εορτασμού μας ήταν πρωτοφανής και μας αποδεικνύει πως μία μάρκα μπορεί να μεγαλώνει σε χρόνια, αλλά να μένει πάντα νέα και δυναμική.
Η συνδρομή των πολύτιμων συνεργατών μας ήταν φυσικά καταλυτική, ενώ η τεχνογνωσία και η δημιουργικότητά τους έπαιξαν αναμφισβήτητα πολύ σημαντικό ρόλο στην απόλυτα επιτυχημένη ολιστική επικοινωνιακή καμπάνια των «65 Χρόνων» της εταιρείας μας.
Θέλουμε λοιπόν να πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ και σε όλους τους συνεργάτες μας, οι οποίοι ανέπτυξαν μια αρχική ιδέα σε ένα τριήμερο φεστιβάλ και βοήθησαν στο να γίνει αυτή η εκδήλωση ακόμα πιο ολοκληρωμένη και επιτυχημένη!».