- CITY GUIDE
- PODCAST
-
14°
Όλοι μας θέλουμε να προχωρήσουμε, να κάνουμε βήματα μπροστά. Τελικός στόχος η επιτυχία, όποια μορφή κι αν αυτή έχει. Όμως, πόσα βήματα πρέπει να κάνεις; Μέχρι πού πρέπει να φτάσεις; Και πότε θα τα καταφέρεις; Το στερεότυπο που θέλει την επιτυχία να εγγυάται τη χαρά ανατρέπεται από τη φιλοσοφία του Johnnie Walker. Αντίθετα, λέει, η χαρά είναι αυτή που πραγματικά θα σε βοηθήσει να πετύχεις. Συνοδοιπόροι του Johnnie Walker και της ίδιας αντίληψης και πολλοί επιτυχημένοι στον τομέα τους άνθρωποι, από το χώρο του κινηματογράφου, του αθλητισμού, της μουσικής, οι οποίοι με τη στάση ζωής τους δίνουν το παράδειγμα. Και δηλώνουν ξεκάθαρα ότι χρωστούν την επιτυχία τους στη χαρά.
Ο τρόπος σκέψης που αλλάζει τη ζωή
Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula One και οδηγός της McLaren Honda, Jenson Button, ο δύο φορές προτεινόμενος για Oscar ηθοποιός, Jude Law, και η Κινέζα ηθοποιός, Zhao Wei, είναι μεταξύ αυτών που υποστηρίζουν έναν διαφορετικό -από τα συνηθισμένα- τρόπο σκέψης. Κανείς τους δεν περίμενε να φτάσει πρώτα στην κορυφή για να αρχίσει να χαίρεται τη ζωή του. Και όλοι τους συμμετέχουν στη νέα διεθνή καμπάνια του Scotch Whisky brand Johnnie Walker με τίτλο “Joy will Take you Further”.
«Καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας μου, χρωστάω την επιτυχία μου στη χαρά», δήλωσε ο Jenson Button. «Αγαπώ τόσο πολύ αυτό το σπορ που ενώ είναι φυσικό να απολαμβάνω τις όμορφες στιγμές, όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως θα ήθελα, πάντα βρίσκω ένα τρόπο να ξεφεύγω από τις δύσκολες καταστάσεις, να είμαι πιο θετικός και να βοηθώ την ομάδα μου να επιτύχει».
Παρόμοια στάση ζωής και από τον ηθοποιό Jude Law: «Το να παραμένω θετικός και να ψάχνω τη χαρά κάθε μέρα στη δουλειά μου αποτελεί σημαντικό στοιχείο της φιλοσοφίας μου και πιστεύω ότι πρόκειται για ένα από τα βασικότερα πράγματα που με βοήθησαν να επιτύχω στην καριέρα μου».
Η δύναμη της χαράς
Ανάμεσα στις άλλες προσωπικότητες που υποστηρίζουν αυτή την αντιμετώπιση της ζωής και συμμετέχουν στη νέα καμπάνια του Johnnie Walker είναι και το alt-rock συγκρότημα από τις Η.Π.Α. OK GO, αλλά και το supermodel από το Μεξικό, Montserrat Oliver. Η αντίληψή τους για την επιτυχία και τη πρόοδο συνάδει με τα στοιχεία της επιστημονικής έρευνας σε σχέση με τη δύναμη της χαράς.
Ο Αμερικανός ψυχολόγος και επιστήμονας Dr Matt Killingsworth, που μελετά την ανθρώπινη χαρά και υποστήριξε την καμπάνια ως σύμβουλος, δήλωσε: «Ο άνθρωπος συχνά θεωρεί τη χαρά ως ένα μακρινό έπαθλο που μπορεί να κερδηθεί μόνο με πολλά χρόνια σκληρής δουλειάς ή με σημαντικά επιτεύγματα επιτυχίας, όπως ένα υψηλότερο εισόδημα ή ένα μεγαλύτερο σπίτι. Ωστόσο, έρχονται στην επιφάνεια όλο και περισσότερα στοιχεία που υποστηρίζουν πως, απολαμβάνοντας τη χαρά καθημερινά, αυξάνεται το ποσοστό της επιτυχίας».
Ανθρώπινα παραδείγματα
Εκτός από τους διάσημους ανθρώπους, αυτούς που λίγο πολύ γνωρίζουμε όλοι, δεκάδες ακόμη επιτυχημένοι στο χώρο τους δηλώνουν ότι η χαρά τους έχει βοηθήσει να πάνε μπροστά.
Η Eva Håkansson -η ταχύτερη γυναίκα σε τρεις ρόδες, κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ, χρησιμοποιώντας τη δική της ηλεκτρική μοτοσικλέτα- είπε: «Για να επιτύχεις θα πρέπει να απολαμβάνεις πραγματικά αυτό που κάνεις. Πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι το ταξίδι αποτελεί την περιπέτεια και όχι ο στόχος σου».
Στο ίδιο μήκος κύματος και ο Romi Garduce, ορειβάτης και περιβαλλοντολόγος από τις Φιλιππίνες που έχει κατακτήσει τις 7 υψηλότερες κορυφές σε όλες τις ηπείρους: «Η ορειβασία είναι κατά 80% ψυχολογία. Δεν πρέπει να υπάρχουν αμφιβολίες - είναι το ένστικτο πως μπορώ να τα καταφέρω, είναι η θετική σκέψη. Τις περισσότερες φορές, η ορειβασία είναι απαιτητική, όμως, μόλις ολοκληρώσεις μία ανάβαση υπάρχει αυτό που λέμε, απροσδιόριστη εκπλήρωση, μία ανάμνηση που θα σου μείνει για πάντα».
Αν μπορούν εκείνοι, μπορούμε όλοι μας. Και πρέπει να μην αφήνουμε μέρα να πάει χαμένη. Για περισσότερη έμπνευση και σκέψη, δείτε το νέο σποτ της καμπάνιας “Joy Will Take You Further”:
Απολαύστε Υπεύθυνα
www.apolafste.ypefthina.eneap.gr
*Οι λεκτικές ενδείξεις JOHNNIE WALKER, BLACK LABEL, JOY WILL TAKE YOUR FURTHER, KEEP WALKING καθώς και οποιεσδήποτε άλλες σχετικές λεκτικές ενδείξεις και λογότυπα είναι σήματα © John Walker and Sons 2015.