1821 Digital Gallery

«Ξυρίστε τον τοξικό σας ανδρισμό» - H Gillete συντάσσεται με το κίνημα #MeToo και κάποιοι άνδρες αντιδρούν (video)

Υπέρμαχοι των ανδρικών δικαιωμάτων καλούν σε μποϊκοτάζ των προϊόντων της εταιρείας

Η νέα διαφημιστική εκστρατεία της εταιρείας Gillette συντάσσεται με το κίνημα «Μe Too». Ζητά από τον ανδρικό πληθυσμό να βγάλει τον καλύτερο του εαυτό για το μέλλον μακριά από κάθε «τοξική αρρενωπότητα».

«Επειδή πιστεύουμε στον καλύτερο εαυτό των ανδρών» είναι το κεντρικό motto της διαφήμισης που καταδικάζει τον εκφοβισμό, το στερεότυπο του μάτσο άνδρα και τη σεξουαλική παρενόχληση.

Η δικαιoλογία «τα αγόρια είναι αγόρια» δεν πρέπει να λέγεται πια. «Τα αγόρια που παρακολουθούν σήμερα, είναι οι άνδρες του αύριο» σημειώνει ο αφηγητής της διαφήμισης. 

Ωστόσο, η εκστρατεία έχει προκαλέσει αντιδράσεις σε μερίδα των ανδρών που αισθάνονται πως τους ευνουχίζει και απευθύνουν έκκληση για μποϊκοτάζ των ξυριστικών προϊόντων της εταιρείας.

Σχετικα
Άντρες μανικιουρίστες: Ο Σταύρος Καπερνάρος μιλά για το επάγγελμά του
Άντρες μανικιουρίστες: Ο Σταύρος Καπερνάρος μιλά για το επάγγελμά του

Το ακροδεξιό περιοδικό The New American καταγγέλλει ότι η Gillette «αντανακλά πολλές εσφαλμένες υποθέσεις». «Οι άνδρες είναι το πιο ατίθασο φύλο, κι αυτός είναι ο λόγος πίσω από την επικινδυνότητά τους, αλλά και τον δυναμισμό τους», αναφέρει το δημοσίευμα.

Οι ακτιβιστές των ανδρικών δικαιωμάτων ισχυρίζονται ότι η διαφήμιση αφήνει να εννοηθεί ότι η πλειοψηφία των ανδρών είναι αλήτες, σεξουαλικά πεινασμένοι και βίαιοι. Πολλοί χρήστες στα social media έκαναν λόγο για υποκριτική «επίδειξη αρετής» που έχει σκοπό να ευνουχίσει περαιτέρω τους άνδρες.

Ο Βρετανός πρώην εκδότης, νυν τηλεπαρουσιαστής Πιρς Μόργκαν έγραψε στο Twitter: «Αφήστε τα αγόρια να φερθούν σαν αγόρια» . «Δεν είναι πια καιρός να πάψουμε να δικαιολογούμε τις κακές συμπεριφορές;», απαντά η Gillette στον Μόργκαν. 

Σχετικα
Λένα Δροσάκη για #metoo: «Αυτά τα κορίτσια κουβαλάνε χιλιάδες σιωπές»
Λένα Δροσάκη για #metoo: «Αυτά τα κορίτσια κουβαλάνε χιλιάδες σιωπές»

Embedded rich media on Twitter

Το νέο διαφημιστικό σποτ της εταιρείας κυκλοφόρησε πριν από δύο μέρες και έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 2,3 εκατομμύρια views στο YouTube. Ωστόσο, τα likes είναι σαφώς λιγότερα από τα dislikes γεγονός που δείχνει ότι οι άνδρες που ξυρίζονται βρίσκονται ακόμα πολύ μακριά από το κίνημα #MeToo.

Αυτές είναι μερικές από τις αντιδράσεις στο Twitter: 

Embedded rich media on Twitter

Embedded rich media on Twitter

Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5