- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Post Malone: Μοντέλο εμφανίστηκε με άλογο στην επίδειξη μόδας της νέας του συλλογής με ρούχα
Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Post Malone: Μοντέλο εμφανίστηκε με άλογο στην επίδειξη μόδας της νέας του συλλογής με ρούχα - Το βίντεο που κάνει τον γύρο του διαδικτύου
Ο Post Malone έκανε το ντεμπούτο του στον χώρο της μόδας, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά τη δική του συλλογή ρούχων με την ονομασία «Austin Post». Η επίδειξη πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 1η Σεπτεμβρίου στο Παρίσι, στην ιστορική κατοικία του Karl Lagerfeld, Hôtel de Bourdon – Maison Pozzo di Borgo, και έκλεψε τις εντυπώσεις με τις ιδιαίτερες πινελιές του καλλιτέχνη. Το κοινό αιφνιδιάστηκε ευχάριστα όταν ένα από τα μοντέλα εμφανίστηκε στην πασαρέλα καβάλα σε άλογο, ενώ ο ίδιος ο Malone επέλεξε να προσφέρει μπίρες στους καλεσμένους, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα πιο φιλική και αυθεντική.
Η πρώτη συλλογή του brand έχει τίτλο «Season One» και το όνομα «At First Light», με τον ίδιο τον τραγουδιστή να εξηγεί στο περιοδικό GQ ότι πρόκειται για «μια νέα δημιουργική έκφραση και μια ψυχική προέκταση της ταυτότητάς του». Τα σχέδια αντλούν έμπνευση από τη «δυτική παράδοση του Ντάλας» και την κουλτούρα των ράντσων του νοτιοδυτικού τμήματος των Ηνωμένων Πολιτειών. Όπως ανέφερε σχετικό δελτίο Τύπου, η αισθητική του brand διαμορφώθηκε από τις ρίζες του καλλιτέχνη στο Τέξας και τη ζωή του στα βουνά της Γιούτα, συνδυάζοντας στοιχεία της αμερικανικής Δύσης με την πολυτέλεια που γνώρισε μέσα από την καριέρα του στη μουσική.
Την υπόδηση της επίδειξης ανέλαβε αποκλειστικά η εταιρεία Lucchese Bootmaker, με έδρα το Τέξας, ενισχύοντας ακόμη περισσότερο τον χαρακτήρα της συλλογής. Ο Post Malone εμφανίστηκε ο ίδιος στην πασαρέλα με ανοιχτόχρωμο denim look, καουμπόικο καπέλο, καφέ μπότες και γυαλιά ηλίου, ολοκληρώνοντας την εικόνα ενός αυθεντικού «western gentleman». Η παρουσίαση ήρθε λίγες εβδομάδες μετά τη συνεργασία του με το brand SKIMS της Κιμ Καρντάσιαν, την οποία ο ίδιος χαρακτήρισε ως την πρώτη του επαφή με τον χώρο του μόντελινγκ, παραδεχόμενος μάλιστα ότι τον έκανε να νιώσει «τρομαγμένος αλλά ενθουσιασμένος».