Trending Now

Κέιτι Πέρι και Milka: Ένα γλυκό ταξίδι στα παρασκήνια της ποπ

Η καμπάνια «Go Backstage with Katy Perry» δεν είναι απλώς ένας διαγωνισμός. Είναι μια εμπειρία storytelling

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Αλκιβιάδης Σιαράβας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Κέιτι Πέρι και Milka: Ένα γλυκό ταξίδι στα παρασκήνια της ποπ

Η Milka και η Κέιτι Πέρι κατάφεραν να δημιουργήσουν μια καμπάνια που είναι όχι μόνο θεαματική, αλλά και ουσιαστική

Η Milka, το brand σοκολάτας της Mondeléz International, ενώνει δυνάμεις με μία από τις μεγαλύτερες σταρ της σύγχρονης ποπ σκηνής, την Κέιτι Πέρι, για μια καμπάνια που υπόσχεται μια ανεπανάληπτη εμπειρία: να ζήσεις τα παρασκήνια της παγκόσμιας περιοδείας της.

Η καμπάνια με τίτλο «Go Backstage with Katy Perry», που δημιουργήθηκε από τη WPP All-Stars και την εταιρεία παραγωγής Honor Society Films, έκανε πρεμιέρα στην Ευρώπη και στην Ισπανία τον Απρίλιο του 2025 και έχει ήδη αρχίσει να κερδίζει τις εντυπώσεις.

Go Backstage with Katy Perry: Μια σοκολατένια εμπειρία ζωής

Ο κεντρικός άξονας της καμπάνιας είναι ο διαγωνισμός της Milka Mmmax: αγοράζοντας μία από τις πλούσιες σοκολάτες της σειράς, οι fans μπαίνουν στην κλήρωση για να κερδίσουν μια αποκλειστική εμπειρία στα παρασκήνια του The Lifetimes Tour της Κέιτι Πέρι.

Το τηλεοπτικό σποτ, σκηνοθετημένο από τη Μελίσα Μπόλτον-Κλίγκερ, μας μεταφέρει στα παρασκήνια μίας συναυλίας, όπου μια σούπερ φαν συναντάει την Κέιτι Πέρι στο καμαρίνι της, απολαμβάνοντας μαζί μια Milka Mmmax σοκολάτα. Με χιούμορ και παιχνιδιάρικη διάθεση, η ταινία αποτυπώνει τη μαγεία της στιγμής — γεμάτη glitter, ανθοστολισμένες προτομές και απρόσμενα αστεία επεισόδια.

Milka MMMAX x Katy Perry

Από τη σοκολάτα στο pop storytelling

Η συνεργασία της Milka με την Κέιτι Πέρι δεν είναι τυχαία. Αντιπροσωπεύει μια στρατηγική επιλογή: σύνδεση με τη νεότερη γενιά μέσω ενός οικείου και αγαπημένου προσώπου. Η Κέιτι Πέρι δεν είναι μόνο σύμβολο διασκέδασης, αλλά και αυθεντικότητας — ακριβώς αυτό που επιδιώκει να ενσωματώσει η Milka στη νέα της αφήγηση.

Σε μια αγορά που τοποθετεί ολοένα και περισσότερο τη σοκολάτα ως «συναισθηματικό indulgence», η Milka επενδύει σε μια αφήγηση χαράς, ανεμελιάς και μοναδικών εμπειριών. Το backstage της Κέιτι Πέρι γίνεται το απόλυτο «dreamscape» που ο καθένας θα ήθελε να ζήσει — και η Milka προσφέρει το «εισιτήριο».

Μια καμπάνια που χτίζει brand love

Η «Go Backstage with Katy Perry» δεν είναι απλώς ένας διαγωνισμός. Είναι μια εμπειρία storytelling που ενισχύει το συναισθηματικό δέσιμο των καταναλωτών με τη Milka. Το brand γίνεται ο συνοδοιπόρος σε μία στιγμή χαράς και ονειροπόλησης — ακριβώς το positioning που χτίζει η Milka εδώ και χρόνια γύρω από τη λέξη «τρυφερότητα».

Στρατηγικά, η κίνηση να συνδυάσουν προϊόν και εμπειρία μέσω ενός εμβληματικού προσώπου προσφέρει στην Milka ένα ξεκάθαρο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια κατηγορία όπου η διαφοροποίηση γίνεται ολοένα πιο δύσκολη.

Ένα backstage γεμάτο υποσχέσεις

Η Milka και η Κέιτι Πέρι κατάφεραν να δημιουργήσουν μια καμπάνια που είναι όχι μόνο θεαματική, αλλά και ουσιαστική. Σε μια εποχή όπου οι καταναλωτές αναζητούν εμπειρίες που έχουν αυθεντική συναισθηματική αξία, το «Go Backstage with Katy Perry» λειτουργεί ως το σοκολατένιο κλειδί που ανοίγει την πόρτα σε έναν κόσμο όπου τα όνειρα —και η σοκολάτα— δεν έχουν όρια.

Γιατί τελικά, λίγα πράγματα στη ζωή είναι πιο απολαυστικά από μια στιγμή καθαρής χαράς… και μια μπουκιά Milka.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY