Trending Now

Ο λόγος που το κατάστημα της Chanel στο Σικάγο δεν ενέκρινε την είσοδο σε γνωστή τηλεπερσόνα και η απάντησή της

Η ίδια φρόντισε να κοινοποιήσει τη δυσάρεστη εμπειρία της στους followers της

4’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η περιπέτεια της Bethenny Frankel, πρώην συμμετέχουσας σε ριάλιτι και influencer, όταν αποφάσισε να ψωνίσει από το κατάστημα της Chanel στο Σικάγο 

Η Bethenny Frankel με ένα βίντεό της επιτέθηκε στον πολυτελή οίκο Chanel και στον τρόπο με τον οποίο συμπεριφέρεται στους πελάτες της, μετά από μία μάλλον δυσάρεστη εμπειρία που είχε στο υποκατάστημα του brand στο Σικάγο.

Όπως αποκάλυψε η παρουσιάστρια, παίκτρια ριάλιτι και influencer Bethenny Frankel, το συγκεκριμένο υποκατάστημα της Chanel δεν ενέκρινε την είσοδό της γιατί δεν είχε κλείσει ραντεβού, όπως υπαγορεύει το πρωτόκολλο του πολυτελούς οίκου για τους πελάτες του.

Η συμμετέχουσα στο γνωστό reality show «Real Housewives of New York City» εξήγησε σε ένα βίντεο που ανέβασε στο Instagram της την Τετάρτη ότι εμφανίστηκε στην είσοδο του καταστήματος και εκεί ο φρουρός ασφαλείας του καταστήματος της απαγόρευσε την είσοδο.

«Του λέω: Όχι, δεν έχω ραντεβού. Έχω μια πιστωτική κάρτα. Έχω μια σακούλα ποπ κορν του Γκάρετ, μια απλή τσάντα. Δεν μου επιτρέπεται να μπω στις 3:54 την Τρίτη;». Προφανώς όχι», ακούγεται να λέει η 53χρονη Frankel στους 3,4 εκατομμύρια followers της στο Instagram.

Μύδροι εναντίον των υπαλλήλων του συγκεκριμένου υποκαταστήματος της Chanel 

«Να σου φέρονται σαν να είσαι παρείσακτος. ... Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι δεν επιτρέπεται πια να μπαίνουμε στα καταστήματα. Πρέπει να κλείσουμε ραντεβού για τεστ Παπανικολάου και επίσης για να μπούμε στο Chanel. Δεν είναι τίποτα σπουδαίο».

Η ίδια παραδέχθηκε ότι τα μέτρα ασφαλείας σε τέτοια υψηλού κύρους καταστήματα είναι απαραίτητα επειδή «η εγκληματικότητα είναι σε υψηλότατο επίπεδο», αλλά θεώρησε ότι η συμπεριφορά του φρουρού ασφαλείας ήταν «ελιτίστικη και ρατσιστική» επειδή φορούσε ένα «ιδρωμένο tshirt [sic] και δεν ήταν καλοντυμένη ή δεν έδειχνε πλούσια».

«Στις επιχειρήσεις, η πρώτη εντύπωση είναι για πάντα. Ποτέ δεν θα ήθελα να αισθανθεί κανείς κατώτερος, ειδικά από ένα brand πολυτελείας που βγάζει δισεκατομμύρια από τους ανθρώπους που αγοράζουν τα προϊόντα του», έγραψε στη λεζάντα του βίντεο της η Frankel.

 «Η Chanel είναι μια όμορφη φίρμα με διαχρονικά κλασικά κομμάτια. Το να είσαι ευγενικός με τους πελάτες όλων των κοινωνικοοικονομικών καταβολών είναι επίσης διαχρονικό και κλασικό».

Με στοιχεία από PageSix