Trending Now

Οι 20 καλύτερες διαφημίσεις του 2021

Οι marketers και τα brands προσαρμόστηκαν στην πραγματικότητα και οι δημιουργικοί σήκωσαν τα μανίκια τους για άλλη μια φορά

Αλκιβιάδης Σιαράβας
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ανασκόπηση 2021: Οι διαφημίσεις που ξεχώρισαν, σύμφωνα με τα πιο έγκριτα Μέσα της διαφήμισης ανά τον κόσμο.

Πανδημία, lockdowns, εμβολιασμοί, Ολυμπιακοί Αγώνες, μια νέα «κανονικότητα», όλα μπλέκονται γλυκά σε ένα 2021 που μοιάζει λίγο καλύτερο από τις αβεβαιότητες του 2020. Οι marketers και τα brands δεν είχαν παρά να προσαρμοστούν στο πλαίσιο αυτό και οι δημιουργικοί σήκωσαν τα μανίκια τους για άλλη μια φορά. Πάμε να κάνουμε μια ανασκόπηση και να δούμε ποιες θεωρούνται οι καλύτερες διαφημίσεις σύμφωνα με τα πιο έγκριτα Μέσα της διαφήμισης ανά τον κόσμο.

Doritos
Την οικογενειακή γιορτή Dia de Muertos επέλεξαν τα Doritos για να δείξουν τη συμπαράσταση τους στην LGBTQ+ κοινότητα με την ταινία κινουμένων σχεδίων «It’s Never Too Late to Be Who You Are».

Claire's Place/ Woojer
Για καλό σκοπό συνεργάστηκε η εταιρεία τεχνολογίας Woojer με την ΜΚΟ Claire’s Place για να δώσει ένα δυνατό μουσικό ρυθμό… που σώζει ζωές!

Samsung
Η τεχνολογία ενώνει τους ανθρώπους και μειώνει κάθε απόσταση για τη μεγαλύτερη αθλητική γιορτή.

Dove
Μέχρι τα 13, 80% των κοριτσιών δεν νοιώθουν ωραία με την εικόνα τους στo ψηφιακό περιβάλλον. Τα social media επηρεάζουν τη ζωή των νέων και οι εφαρμογές ρετουσαρίσματος δημιουργούν μια πίεση για την «τέλεια selfie». Το γνωστό brand βγαίνει πάλι μπροστά για να αναδείξει την αληθινή ομορφιά.

Συμμαχία Reform
Μια πραγματικά ξεχωριστή ταινία από την Reform Alliance σε μια καμπάνια ενημέρωσης και μια προσπάθεια να αλλάξει το άδικο νομοθετικό πλαίσιο των ΗΠΑ. 

Spinneys
Σε μια κοινωνία γεμάτη ταμπού για το θέμα του καρκίνου του μαστού, η ευρηματική καμπάνια The Bread Exam κάνει το θαύμα της. 

P&G
Στη λαμπρή γιορτή των Ολυμπιακών Αγώνων το πραγματικό κίνητρο επιτυχίας των πρωταθλητών είναι η αγάπη και η συνεργασία.

Burberry 
Ξεκάθαρα ένας ύμνος στην ελευθερία με μια ξεχωριστή, ονειρική πρόταση από τον Βρετανικό οίκο.

Alexa
Πλασμένη με χιούμορ η ταινία παρουσιάζει τη φαντασίωση μιας νεαρής η οποία μετασαρκώνει τον Michael B. Jordan στην Alexa... Κάνοντας πιο σέξυ την καθημερινότητά της.  

Heinz
Σχεδιάζοντας κυριολεκτικά την Heinz δημιουργήθηκε μια τεράστια αλυσίδα δημιουργικότητας.

Heineken
Με την καραντίνα στο προσκήνιο, πολλά μπαρ στην Ευρώπη αναγκάστηκαν να μείνουν κλειστά. Η Heineken αξιοποίησε τα «κλειστά μπαρ» ως outdoor διαφημιστικούς χώρους, προβάλλοντας τα προϊόντα της, αλλά και δημιουργώντας έσοδα στους καταστηματάρχες. Περισσότερα από 5000 καταστήματα συμμετείχαν στην καμπάνια αυτή!

Adidas
Ο Κέρμιτ εμφανίζεται ξανά για να παρουσιάσει, όπως ορίζει η τάση, τα νέα εμβληματικά, αλλά πια και sustainable, Stan Smith!

Bud Light
Με χιούμορ πλασμένο, αυτό το διαφημιστικό δίνει μια άλλη πρόταση στην λαϊκή ρήση «όταν η ζωή σου δίνει λεμόνια, κάνεις λεμονάδα».

Toyota
Ανάμεσα στις πιο εμπνευσμένες και συγκινητικές ιστορίες της φετινής σεζόν στο χώρο της διαφήμισης, εξυμνεί την προσπάθεια και τη ζωή της παραολυμπιονίκη Jessica Long.  

Nike
Δοκίμασε κάτι καινούργιο, κάτι που δεν το έχεις ξανακάνει. Με αυτό το κάλεσμα η Nike βάζει πρωταθλητές να δοκιμάσουν άλλα αθλήματα και διασκεδάζει τις εντυπώσεις.

Sandy Hook Promise
Αποξένωση, περιορισμός, άγχος, υπερ-πληροφόρηση και άλλα πολλά στα οποία γίνονται exposed οι έφηβοι, είναι σίγουρο πως επηρεάζουν δραματικά την ψυχολογία των νέων. Η καμπάνια ενημερώνει και εκπαιδεύει να εντοπιστούν άμεσα τα σημάδια ψυχολογικής κατάπτωσης…προτού είναι αργά.

Genea
Οι Αυστραλοί έχουν χιούμορ και καλό γούστο. Το εκκεντρικό animation της κλινικής Genea μας εξιστορεί το πως γίνονται τα παιδιά.

Facebook (Ινδία)
Η Pooja Didi παρατηρεί την οικονομική κρίση, αλλά δεν το βάζει κάτω. Η ιστορία της και το πείσμα της μας συγκινεί.

Facebook | More Together - Pooja DidiFacebook | More Together - Pooja DidiFacebook | More Together - Pooja Didi

Αυστραλέζικο αρνί
Τίποτα δεν ενώνει περισσότερο τους Αυστραλούς όσο το αρνί τους.

Louis Vuitton
Έναν παραμυθένιο κόσμο, σε ένα ονειρεμένο ελληνικό νησί, μας προτείνει η Louis Vuitton βάζοντας ξανά τη Μήλο στην ατζέντα των διακοπών.