Trending Now

Viral διαφημίσεις στην εκπνοή της πανδημίας

Οι διαφημίσεις επέδειξαν την ανάγκη για προστασία, συμμόρφωση και φροντίδα

Αλκιβιάδης Σιαράβας
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Πώς οι διαφημιστικές καμπάνιες προώθησαν το social distancing στην εποχή του κορωνοϊού

Ο COVID-19 έχει κάνει τον γύρο του κόσμου. Παρότι δεν έχει βρεθεί κάποια θεραπεία, όλα δείχνουν πως βρίσκεται σε αρκετές χώρες υπό έλεγχο και αυτό φέρνει μια αισιοδοξία σε όλα τα επίπεδα. Ποτέ άλλοτε δεν είχαμε ακούσει τόσο συχνά τη λέξη «κανονικότητα» και σίγουρα ποτέ δεν πιστεύαμε πως θα μας έλλειπε τόσο.

Σε αυτή τη συγκυρία η γη συνέχιζε να γυρίζει, το ίδιο και η διαφήμιση να ανακαλύπτει εκ νέου τον εαυτό της. Τα πρώτα δύο άρθρα (δείτε εδώ και εδώ) για τις καμπάνιες που πραγματοποιήθηκαν εν μέσω πανδημίας έδειξαν ένα αρκετά ευαίσθητο πρόσωπο και επιδείκνυαν την ανάγκη της κοινωνίας για προστασία, συμμόρφωση και φροντίδα. Τώρα βρισκόμαστε στην εκπνοή της μεγάλης κρίσης όπως φαίνεται και στον ίδιο τόνο κινούνται οι καμπάνιες ανά τον κόσμο. Τα συναισθήματα και οι αξίες παραμένουν έντονες, αλλά αντικαθίστανται με νέες. Όλοι θέλουν να ονειρευτούν την επόμενη μέρα, έχουν ανάγκη για αισιοδοξία και προσφέρουν στο βωμό της αλληλεγγύης. Τα brands αφήνουν πίσω για λίγο τις πωλήσεις τους και επιδιώκουν να απελευθερώσουν και να εμπνεύσουν την κοινωνία για ένα πιο φωτεινό αύριο. 

Burger King, Γερμανία
Το Burger King πάει το social distancing στην επόμενη πίστα. Ένα ξεχωριστό στέμμα που θα κάνει να νιώσεις την απόλαυση σαν βασιλιάς.

Tik Tok, Ηνωμένο Βασίλειο
Το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που μπαίνει όλο και περισσότερο στη ζωή μας κάνει σημαία αυτό που ξέρει καλύτερα, δηλαδή να μας διασκεδάζει. Μια όαση αγαλλίασης, ένα φωτεινό μέρος που όπως λέει το ίδιο, «a little brighter inside»,

Volkswagen, Γαλλία
Η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία κάνει μια ωδή στην επόμενη μέρα της πανδημίας, σε όλα τα όμορφα «εδώ» που μας περιμένουν. 

This browser does not support the video element.

This browser does not support the video element.

Nike, ΗΠΑ

Ένα σαφές μήνυμα αισιοδοξίας και ελπίδας με την υπογραφή «never too far down», ή αλλιώς «τίποτα δεν μας σταματά» για το δραστήριο κοινό του μεγάλου αθλητικού brand.

This browser does not support the video element.

Suzuki, Αυστραλία
Σε μια εποχή που όλα μοιάζουν να μας εγκλωβίζουν, η τεχνολογία στην αυτοκινητοβιομηχανία ανακαλύπτει νέους ζωτικούς χώρους. 

This browser does not support the video element.

Lay’s, ΗΠΑ
Τι πιο απολαυστικό από το νιώθεις πως ξεφαντώνεις και παράλληλα προσφέρεις; Τα Lay’s έκαναν τη διαφορά ζητώντας από τον κόσμο να ανεβάσει διασκεδαστικές ιστορίες στα social media, ώστε να δώσουν χαρά στην κοινωνία εν μέσω πανδημίας. Οι #joygivers γίνονταν έτσι χορηγοί ευεργετικής ενέργειας αφού για κάθε ποστάρισμά τους το brand προσφέρει 50 δολάρια στην ΜΚΟ Feeding America για την πάταξη της πείνας. 

This browser does not support the video element.

Mental Health Awareness Week/ ITV, Ηνωμένο Βασίλειο
Η εβδομάδα Mental Health Awareness Week μάς θυμίζει να διατηρούμε επαφή με τον στενό και ευρύτερο κύκλο. Αυτοί που δεν περιμένουν τηλεφώνημά σου είναι αυτοί που το χρειάζονται περισσότερο. Όλα τα αστέρια του βρετανικού καναλιού ITV έδωσαν το ηχηρό μήνυμα «Αυτοί που δεν περιμένουν τηλεφώνημα σου είναι αυτοί που το χρειάζονται περισσότερο. Δείξε σε έναν φίλο σου ότι τον σκέφτεσαι».

This browser does not support the video element.

Trojan, ΗΠΑ 
25 συνταγές για το πώς να φτιάξεις ψωμί προτείνει η μάρκα προφυλακτικών... υπενθυμίζοντας με τον πιο δημιουργικό τρόπο να κάνουν σεξ σπίτι.