Trending Now

Οι 30+1 ευρηματικές διαφημίσεις που είδαμε στο Super Bowl

Ματ Ντέιμον, Μόργκαν Φρίμαν και άλλοι σταρ του Χόλιγουντ σε «απαιτητικούς ρόλους»

Εμμανουέλα Μαρινήτση
8’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Παρά το θρίαμβο των Philadelphia Eagles στο Super Bowl επί των πέντε φορές κατοχών του τροπαίου New England Patriots με 41-33, πολλοί εντυπωσιάστηκαν από τις διαφημίσεις που είδαν, οι οποίες ξεχώρισαν για ακόμη μία χρονιά. Μερικές από αυτές είχαν κοινωνικό μήνυμα, με πρωταγωνιστές μεταξύ άλλων γνωστούς ηθοποιούς του Χόλιγουντ, αθλητές αλλά και τραγουδιστές. Για την ιστορία, οι Philadelphia Eagles έκαναν την έκπληξη και κατέκτησαν το πρωτάθλημα στο NFL, για πρώτη φορά στην ιστορία τους κόντρα στους πέντε φορές κατόχους του τροπαίου New England Patriots με 41-33.  

Η Σκάιλαρ Γκρέι, της οποίας τα τραγούδια έχουν ακουστεί στις ταινίες Need For Speed (Hero), Fifty Shades Of Grey (I Know You) και Furious 7 (I Will Return), είναι στο διαφημιστικό βίντεο της αμερικάνικης μπύρας Budweiser και ερμηνεύει το τραγούδι του Μπεν Κινγκ «Stand By Me». Σε αυτό η εταιρία δείχνει τη στήριξη της σε μέρη της Αμερικής που έχουν πληγεί από τις φυσικές καταστροφές όπως είναι το Τέξας, η Φλόριντα, το Πουέρτο Ρίκο και η Καλιφόρνια, παρέχοντας νερό. Όπως υποστηρίζει έχει δώσει πάνω από 79 εκατομμύρια κουτάκια με νερό από το 1988, μαζί με τα δύο που διέθεσε την περσινή χρονιά. 

Όπως η Budweiser, έτσι και το θέμα της Stella Artois είναι το νερό, με τον βραβευμένο με Όσκαρ ηθοποιό και συνιδρυτή του water.org Ματ Ντέιμον να πρωταγωνιστεί στο βίντεο. Η Βελγική μπύρα προωθεί τη συνεργασία της εταιρείας με την μη κερδοσκοπική οργάνωση του Αμερικανού, έχοντας ως στόχο την παροχή καθαρού νερού στις αναπτυσσόμενες χώρες. 

Ο ιδρυτής της Amazon Τζεφ Μπέζος «χάνει» τη φωνή της Alexa (φωνητική υπηρεσία) και τη θέση της παίρνουν ο σεφ Γκόρντον Ράμσεϊ, η ράπερ Κάρντι Μπι και οι ηθοποιοί Ρέμπελ Γουίλσον και Άντονι Χόπκινς.

Ο Τζέιμς Κρόμγουελ, που είχε παίξει στο υποψήφιο για τρία Όσκαρ «Πράσινο Μίλι», ο οποίος τυχαίνει να είναι και χορτοφάγος, είναι το κεντρικό πρόσωπο στη διαφήμιση της PETA. Ένας ιδιοκτήτης εταιρείας κρεάτων πηγαίνει στην εκκλησία για να εξομολογηθεί και αποκαλύπτει τα σκοτεινά μυστικά της εταιρείας του. Σκοπός της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης είναι να πείσει τους καταναλωτές να μην τρώνε κρέας και να προτιμούν ανθρώπινα γεύματα όπως είναι τα χορτοφαγικά μπέργκερ, οι φτερούγες, και γενικά ότι δεν έχει σχέση με κρέας, καθώς τα ζώα δεν υπάρχουν για να τα τρώμε, να τα φοράμε, να κάνουμε πειράματα σε αυτά, να διασκεδάζουμε και να τα κακοποιούμε, όπως αναφέρει.

Τα Pringles επέλεξαν τον ηθοποιό Μπιλ Χέιντερ, ο οποίος αναφωνεί «ουάου», γιατί ανακαλύπτει ότι μπορεί να βάλει διάφορες γεύσεις πατατάκια το ένα πάνω στο άλλο, φτιάχνοντας αυτόματα μία καινούργια.

Ο Ντάνι Ντε Βίτο εμφανίζεται στη διαφήμιση των M&M's, όπου είναι το ένα από τα δύο κουφετάκια σοκολάτας (Red), το οποίο έχει αγανακτήσει που τρεις άνθρωποι θέλουν να τον… φάνε και βρίσκει στο δρόμο ένα τυχερό νόμισμα και αναφέρει την ώρα που το κρατά ότι εύχεται να ήταν άνθρωπος. Η ευχή του γίνεται πραγματικότητα και αναφωνεί πόσο τυχερός είναι, μέχρι τη στιγμή που τον… πατά ένα φορτηγό, σε μια άκρως ξεκαρδιστική διαφήμιση.

Ο αθλητικός αναλυτής Τέρι Μπράντσο επιστρέφει με νέο διαφημιστικό σποτ, μετά το περσινό στο οποίο είχε ένα λεκέ στο πουκάμισο, για λογαριασμό ξανά της Tide. Αυτή τη φορά στο βίντεο δείχνει να είναι κλειδωμένο το ρυμουλκούμενο όχημα του και δεν μπορεί να μπει.

Στο παρελθόν ο Κρις Πρατ, ο πρωταγωνιστής της σειράς Parks and Recreation, είχε αρκετά κιλά και για τις ανάγκες της ταινίας Guardians of Galaxy έχασε τριάντα και έγινε αυτομάτως πρωταγωνιστικό αστέρι.

Ο Αμερικανός ηθοποιός δέχεται ένα τηλεφώνημα, στο οποίο του αναφέρουν ότι θα είναι o κατάλληλος για τα γυρίσματα ενός σποτ της Michelob ULTRA (μπύρα χαμηλή σε υδατάνθρακες και θερμίδες) και από εκείνο το σημείο προπονείται έντονα για το διαφημιστικό και το περηφανεύεται σε όλους. Την ημέρα όμως των γυρισμάτων,  θα «πέσει από τα σύννεφα», καθώς διαπιστώνει πως θα κάνει κάστινγκ για να πάρει το ρόλο ενός… κομπάρσου.  

Ο άλλοτε quarterback και πρωταθλητής με τους Indianapolis Colts και Denver Broncos, Πέιτον Μάνινγκ, επιστρέφει στο NFL. Στο βίντεο τα λόγια του σε κάνουν να νομίζεις ότι μιλάει σε ομάδα και την καθοδηγεί, αλλά είναι μια οικογένεια, η οποία έχει ταξιδέψει στο θεματικό πάρκο Universal Orlando Resort. «Αυτή είναι η στιγμή σας. Είστε κάτι περισσότερο από ομάδα είστε οικογένεια. Τώρα πάμε έξω να παίξουμε», αναφέρει στο σποτ ο 41χρονος.

Η Amazon επέλεξε να προμοτάρει στο Super Bowl τη νέα σειρά της που έχει τίτλο «Tom Clancy's Jack Ryan» και πρωταγωνιστεί ο Τζον Κρασίνσκι, ο οποίος είναι ο πέμπτος ηθοποιός που παίζει τον Τζακ Ράιαν, μετά τους Άλεκ Μπάλντουιν, Χάρισον Φορντ, Μπεν Άφλεκ και Κρις Πάιν. Η σειρά κάνει πρεμιέρα στις 31 Αυγούστου.

Οι Μόργκαν Φρίμαν και Πίτερ Ντίνκλεϊτζ κοντράρονται στο ποιος… ραπάρει καλύτερα, τη στιγμή που προωθούν ο ένας το Mountain Dew και ο άλλος τα Doritos αντίστοιχα, ενώ στο βίντεο εμφανίζεται και ο ράπερ Μπούστα Ριμς.  

Η Lexus παρουσιάζει στη νέα ταινία της Marvel με πρωταγωνιστή τον Τσάντγουικ Μπόουζμαν, το καινούργιο της μοντέλο LS 500 F Sport. Ο λόγος για την ταινία «Black Panther» που βγαίνει στις ελληνικές αίθουσες στις 15 Φεβρουαρίου.

Η πρώτη μαύρη ηθοποιός που κάνει stand-up comedy, η Τίφανι Χάντις, είναι η εκπρόσωπος της εταιρείας Groupon.

Η Avocados From Mexico επέλεξε όπως είναι λογικό τον κωμικό ηθοποιό Κρις Ελιοτ να πρωταγωνιστήσει φέτος, εξαιτίας των αστείων διαφημίσεων που επιλέγει να κάνει πάντα η εταιρεία.

Για πέμπτη σερί χρονιά η Squarespace συμμετείχε στο Super Bowl, έχοντας τον Κιάνου Ριβς πάνω σε μία μηχανή και να τραγουδά παράλληλα το «Adventures in Success» του Γουίλ Πάουερς.

H αλυσίδα fast-food Jack in the Box επέλεξε την επιχειρηματία και συγγραφέα Μάρθα Στιούαρτ. Στο βίντεο δείχνει να φτιάχνει στην εκπομπή μαγειρικής της ένα σάντουιτς με κοτόπουλο, το οποίο λέει πως δεν θα το βρεις σε ένα fast food, με τον Τζακ (μασκότ) να το παρακολουθεί στο κινητό και εξοργισμένος να εισβάλει στο πλατό και να της λέει για το δικό του σάντουιτς ότι είναι καλύτερο. Η Στιούαρτ φωνάζει την ασφάλεια να τον μαζέψει και καθώς τον πλησιάζει του βγάζει καταλάθος τη μύτη, την οποία μετά τοποθετεί στη θέση της. Η Αμερικανίδα στη συνέχεια δίνει εντολή στην ασφάλεια να τον πάρουν από το πλατό και εκείνος την προειδοποιεί ότι ο πόλεμος θα συνεχιστεί μέσω Twitter.

Το διαφημιστικό της Pepsi προσπαθεί να γεφυρώσει το χάσμα γενεών μεταξύ των καταναλωτών, έχοντας πλάνα των Σίντι Κρόφορντ, Μπρίτνεϊ Σπίαρς, Κάιρι Ίρβινγκ, Τζεφ Γκόρντον και Μάικλ Τζάκσον.

Η Weather Tech στο 30 δευτερολέπτων σποτάκι της προμοτάρει την κατασκευή εταιριών στην Αμερική, αλλά παράλληλα δείχνει κάποια καλά χτισμένα κτίρια, δίπλα στην αμερικανική σημαία, κάτι που ερμηνεύτηκε πως περιέχει πολιτικό μήνυμα. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας διέψευσε τις φήμες, λέγοντας ότι είναι «γελοίες». 

Η Kia με πρωταγωνιστή τον frontman των Aerosmith Στίβεν Τάιλερ παρουσιάζει το νέο της μοντέλο με τίτλο Stinger, δείχνοντας παράλληλα ότι όσο πατάει γκάζι ο Αμερικανός σταρ, γυρίζει πίσω στο χρόνο και στον νεαρό του εαυτό. 

Η Toyota δεν επικεντρώνεται στα μοντέλα αυτοκινήτων της, αλλά στρέφει την προσοχή της στην Καναδή σκιέρ και οκτώ φορές χρυσή παραολυμπιονίκη του αλπικού σκι Λόρεν Γβολστένροφτ. Η 36χρονη γεννήθηκε χωρίς το ένα μέρος του αριστερού της χεριού, καθώς και τα δύο πόδια κάτω από τα γόνατα, όπως δείχνει η διαφήμιση τα κατάφερε, παρότι η τύχη δεν ήταν με το μέρος της, με πείσμα και σκληρή δουλειά. 

Το πρώτο teaser της spin off ταινίας του Star Wars, προβλήθηκε στον τελικό του Super Bowl, που πλέον έχει και τρέιλερ.  

Η Coca Cola προβάλει την ποικιλία των πελατών της, με στόχο το μήνυμα της ένταξης και της ενότητας. Επίσης προωθεί και το νέο της προϊόν, τη διαιτητική Coca Cola. Ήταν το 12ο συνεχόμενο έτος που διαφημίστηκε στο Super Bowl. 



Η Hyundai επέλεξε και εκείνη να μην προωθήσει τα αυτοκίνητα της, αλλά να επικεντρωθεί στις προσπάθειες εύρεσης της θεραπείας του παιδικού καρκίνου και με το πώς συνεισφέρεις εσύ όταν αγοράζεις αυτοκίνητο της εταιρείας. Το σποτ δείχνει να μιλάνε οι «νικητές» της επάρατης νόσου με το προσωπικό της νοτιοκορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Η Αμερικάνικη εταιρεία Ram Tracks παρουσιάζει το νέο μοντέλο Ram 1500, στο οποίο δείχνει την μάχη των Βίκινγκς, οι οποίοι τραγουδούν το παγκοσμίως γνωστό «We Will Rock You» των Queen. 

Το Dundee επιστρέφει, μόνο που αυτή τη φορά δεν είναι ταινία όπως αρχικά φαινόταν, αλλά προώθηση του τουρισμού της Αυστραλίας με πρωταγωνιστές τους Αυστραλούς ηθοποιούς Κρις Χέμσγουρθ, Ντάνι ΜακΜπράιντ, Χιου Τζάκμαν, Μάργκοτ Ρόμπι, Ράσελ Κρόου, Άιλα Φίσερ, αλλά και το μοντέλο Ρούμπι Ρόουζ.

Η 1η σεζόν της σειράς του HBO, το Westworld τα πήγε εξαιρετικά και έτσι οι ιθύνοντες αποφάσισαν να προωθήσουν τη 2η στο Super Bowl, στην πρώτη φορά που το κανάλι διαφημίζει σειρά του στο αμερικάνικο ποδόσφαιρο, μετά από 20 χρόνια. 

Ο Τζεφ Γκόλντμπλουμ πρωταγωνιστεί στο σίκουελ του Jurassic World και στο trailer οδηγεί αυτοκίνητο της εταιρείας Jeep.

Οι Giants μπορεί να είχαν μια δύσκολη σεζόν, αλλά έφτιαξαν ένα αστείο βίντεο για το Super Bowl και ας μην προκρίθηκαν στα playoff. Σε αυτό προετοιμάζονται για τη νέα σεζόν, έχοντας ως έμπνευση την ταινία «Dirty Dancing».

Η Toyota έφτιαξε και άλλο βίντεο, στο οποίο στέλνει το μήνυμα της ευρύτητας και της ενότητας, βάζοντας συγχρόνως και το αθλητικό κομμάτι μέσα.

Η εταιρεία Monster που φτιάχνει ακουστικά έκανε το ντεμπούτο της στο Super Bowl έχοντας το νέο πρόσωπο της εταιρείας την Ίγκι Αζέιλια, τον youtuber Ράις Γκαμ και τον Τζόι Φάτον των NSYNC.