Trending Now

Από καμπάνια και viral σε βινύλιο

Η τρελή διαφήμιση από τη Σουηδία για το «Internet of sh**t»

Αλκιβιάδης Σιαράβας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μια μαριονέτα αναλαμβάνει να σατιρίσει με τον πλέον διασκεδαστικό τρόπο την τρέλα της δικτύωσης όλων των συσκευών με το Internet of Things. Σύμφωνα με έρευνα της Σουηδικής εταιρείας Semcon περισσότεροι από το 60% των ανθρώπων βρίσκουν την τεχνολογία πιο ενοχλητική από την κυκλοφοριακή συμφόρηση ή τους θορυβώδεις γείτονες. Πρόκειται για μια μουσική ταινία με pop ηχόχρωμα εμπνευσμένο από το κλασικό «Dem Bones» η οποία έρχεται για να καθησυχάσει το κοινό και δημιουργεί έτσι μια «γραμμή βοηθείας» για αυτούς που πλήττονται από την έξυπνη τεχνολογία. Η ξεκαρδιστική αφήγηση το καθιστά viral στο χώρο της επικοινωνίας παγκοσμίως και αξίζει να το δείτε. 

Εστιάζοντας στη μουσική και με τη μαριονέτα σε ρόλο pop star, η καμπάνια επεκτάθηκε εκτός οθόνης και βρίσκεται πλέον και στα δισκάδικα με δίσκο βινυλίου!!

Το στοιχείο της έρευνας που έγινε το δημιουργικό concept από το Σουηδικό γραφείο Forsman & Bodenfors συνοψίζεται στη φράση «Ακριβώς επειδή είναι συνδεδεμένο δεν σημαίνει ότι είναι έξυπνο».Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο βραβευμένος Βρεττανός Daniel Warwick, ενώ οι μαριονέτες φέρουν τη σφραγίδα του Νοτιοαφρικάνου Hansie Visagie.