Trending Now

Οι 6 καλύτερες διαφημίσεις στα Oscars

Πολιτική χροιά στην επικοινωνία ενόψει νέου Προέδρου;

Αλκιβιάδης Σιαράβας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Μετά τα Χριστούγεννα, το Super Bowl και τον Άγιο Βαλεντίνο, το μεγάλο τηλεοπτικό γεγονός των βραβείων των Oscars είναι το ορόσημο για μερικά brands να προσδιορίσουν την επικοινωνία τους. Η βραδιά αυτή δίνει έμπνευση στα μεγάλα διαφημιστικά γραφεία των ΗΠΑ και τα αποτελέσματα είναι εξαιρετικά. Γενικότερα διακρίνουμε μια πολιτική χροιά στις φετινές καμπάνιες με έμφαση στην ανάδειξη της διαφορετικότητας και την πάταξη του νέου-ρατσισμού. Ξεχωρίσαμε κάποιες από αυτές που προβλήθηκαν τη λαμπερή εκείνη βραδιά.

Brand: Cadillac

Ad Agency: Publicis Rokkan, Νέα Υόρκη

Ένα brand όπως η Cadilac με περίσσια κληρονομιά αφηγείται μια ιστορία για την ανθρωπότητα μέσα από τον ένα αιώνα που διανύει. Υπενθυμίζει στο Αμερικάνικο κυρίως κοινό ότι παρότι δεν είναι όλοι ίδιοι, μπορούν να γίνουν ένα. Απλώς χρειάζεται να το τολμήσουν. Συναισθηματική και inspirational ταινία πρώτης κλάσης.

Brand: GE (General Electric)

Ad Agency: BBDO, Νέα Υόρκη

Ο τεχνολογικός κολοσσός GE θέτει το ερώτημα: τι θα γινόταν αν οι γυναίκες επιστήμονες είχαν διεισδύσει στις ζωές μας όπως οι celebrities; Η πρώτη γυναίκα που έλαβε το National Medal of Science in Engineering, η Millie Dresselhaus γίνεται πρωταγωνίστρια σε μια υποθετική ιστορία με διακριτικό χιούμορ και αρκετή φαντασία. Όλα αυτά για να επικοινωνήσει με άριστο τρόπο τη σοβαρή δέσμευση της εταιρείας να αυξήσει τις γυναίκες στο επιστημονικό προσωπικό στους τεχνικούς ρόλους με στόχο τις 20.000 έως το 2020.

Brand: Hyatt

Ad Agency: MullenLowe, Βοστόνη

Το γιγαντιαίο brand στις ξενοδοχειακές υπηρεσίες, η Hyatt διαμόρφωσε ένα πανέμορφο μπουκέτο από εικόνες γεμάτες πλούσια μηνύματα υπέρ της ανεκτικότητας και της διαφορετικότητας. Το τραγούδι "What the world needs now is love" της Burt Bacharach γίνεται ο σύνδεσμος των διάφορων εθνών και κουλτούρων ανά τον κόσμο. Η πρώτη εικόνα δείχνει μια μουσουλμάνα γυναίκα στο τραίνο κλείνοντας έτσι το μάτι σε φωνές μίσους και υπογραμμίζοντας το σλόγαν «For a world of understanding.»

Brand: Audible

Ad Agency: in-house (Director: Morgan Neville)

Η Audible, η εταιρεία της Amazon που δίνει ζωή στα βιβλία αξιοποιώντας τις καλύτερες φωνές της Αμερικής, έκανε ντεμπούτο με μια καμπάνια που αναδεικνύει ακριβώς αυτό που κάνει: Where powerful voices bring books to life! Η καμπάνια δείχνει τους διάφορους διάσημους ηθοποιούς να αφηγούνται αποσπάσματα από αριστουργήματα της λογοτεχνίας. Ανάμεσα τους ο Zachary Quinto αφηγείται το 1984 του George Orwell και η Claire Danes τους Les Miserables του Victor Hugo.

Brand: New York Times

Agency: Doga5, Νέα Υόρκη

Μια καμπάνια απάντηση σε αυτό που αμφισβητείται περισσότερο πια: η αλήθεια. Με minimal αισθητική και καλόφτιαγμένο post production η εφημερίδα συνώνυμο της Αμερικάνικης ενημέρωσής «απαντά» έμμεσα στον Πρόεδρο των ΗΠΑ.

Brand: Samsung

Ad Agency: Wieden + Kennedy

Η πρώτη κυρία της τεχνολογίας, η Samsung, ήταν η πρώτη διαφήμιση που αναμεταδόθηκε στα φετινά Oscars. Με τον διάσημο vlogger Casey Neistat η εταιρεία έδωσε το δικό της ξεχωριστό μήνυμα στο Hollywood αποθεώνοντας όλους τους υπόλοιπους («the rest of us») δημιουργούς δηλαδή εμάς. Με το κινητό μας και μερικά αξεσουάρ η νέα γενιά φτιάχνει καταπληκτικά πράγματα και ακριβώς αυτούς τους «αφανείς δημιουργούς» θέλει να εξυμνήσει.