Trending Now

Κουλοί τρόποι για να πεθάνεις

 Το video που σώζει ζωές (ελπίζουμε)

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η εταιρία Μετρό της Μελβούρνης είχε μία ιδέα: να δημιουργήσει ένα 3λεπτο φιλμάκι κινουμένων σχεδίων για την καμπάνια της σχετικά με την ασφάλεια σε περιοχές σιδηροδρομικών σταθμών και γραμμών.

Η απόφαση πάρθηκε μετά από την αύξηση των ατυχημάτων και θανάτων (που δεν επρόκειτο για αυτοκτονίες) ανθρώπων που έπεφταν, σκόνταφταν, γλιστρούσαν, επάνω ή κοντά σε τραίνα. 979 τραυματισμοί και 23 θάνατοι, στην περίοδο 2011-2012.

Τι πιο ηλίθιος τρόπος να πεθάνεις από το να μην προσέχεις ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ;

Έτσι, δημιουργήθηκε το βίντεο (από την McCann Μελβούρνης, με executive director τον John Mescall και artwork του Julian Frost): ένα τραγουδάκι (το τραγουδάει κάποια άγνωστη φωνή) με μία σειρά από καρτούν φιγούρες που περιγράφουν «ηλίθιους τρόπους να πεθάνεις». Όπως για παράδειγμα, να βάλεις φωτιά στα μαλλιά σου, να ντυθείς τάρανδος και να κυκλοφορείς στο δάσος την περίοδο του κυνηγιού, να μπεις από τη μέση και κάτω σε ένα ποτάμι με πιράνχας, να φας μία τούρτα που έχει λήξει εδώ και καιρό ή να πειράξεις με ένα κλαδί μία αρκούδα γκρίζλι… ή να πέσεις καταλάθος στις γραμμές του τραίνου.

Το βίντεο μέσα σε δύο ημέρες έφτασε τα δυόμιση εκατομμύρια χιτς στο youtube – και συνεχίζει. Έφτασε στην 5η θέση στο iTunes, σαρώνει στο Reddit και στο Tumblr (όπου μπορεί κανείς να κατεβάσει και τα κινούμενα gifs των ηρώων του βίντεο) και χτύπησε την πρώτη θέση στο Viral Video Chart αφήνοντας πίσω του τη Rihanna.

Συνήθως ο κόσμος δεν θέλει να μοιράζεται διαφημιστικά βίντεο. Όμως η ιδέα του Μετρό της Μελβούρνης έπαιξε με την επιτυχία του Κούνελου Που Προσπαθεί Να Αυτοκτονήσει , με την αφαιρετική, χαριτωμένη γραμμή των καρτούνς και την τάση που έχει το κοινό να διαβάζει λίστες όπως «Πενήντα Τρόποι Να Χωρίσετε» κλπ.