Trending Now

Party animals

Οι σκύλοι προτιμούν να «παρτάρουν» με Beyoncé, Justin Bieber και Martin Garrix;

Αλκιβιάδης Σιαράβας
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Αρέσει στα ζώα η μουσική που ακούμε; Άραγε νιώθουν τη χαρά και τη λύπη, την ένταση και την ενέργεια των τραγουδιών; Αντιλαμβάνονται τη μελωδία και το πως αποκωδικοποιείται από τους ακροατές-αφεντικά τους; Όταν μια νότα σε ξεσηκώνει από τον καναπέ ή όταν σε βυθίζει στα άδυτα της πολυθρόνας; Μην ψάχνετε εύκολες απαντήσεις, ωστόσο για να διευρυνθεί η μουσική συναίσθηση των «καλύτερων μας φίλων» η Δρ. Anna Wilkinson (ειδική σε θέματα αντίληψης ζώων και μέλος της Ένωσης για τη Μελέτη της Συμπεριφοράς των Ζώων ASAB) πραγματοποίησε μια μελέτη σχετικά με τις μουσικές προτιμήσεις των σκύλων.

image

«Party Animals» ονομάζεται το super slow motion video στο οποίο εμφανίζονται κουνέλια να σουφρώνουν τη μύτη στο ρυθμό του μπάσου και σκυλάκια με μακριά μαλλιά να διασκεδάζουν με τη δύναμη της μουσικής, μέχρι και γάτες να «πηδούν» συγχρονισμένα στην πίστα.

Δείτε το video για τα «Party Animals» εδώ: 

Η επιστημονική έρευνα αυτή διεξάχθηκε από την Sony με αφορμή την κυκλοφορία του νέου εξαιρετικά δυνατού οικιακού ηχοσυστήματος υψηλής ισχύος GTK-XB7. Αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα της εταιρείας σχετικά με τις μουσικές προτιμήσεις των κατοικίδιων σκύλων τεκμηριώνει ότι οι μελωδίες με υψηλότερο ρυθμό και tempo είναι πιο πιθανό να κάνουν τις ουρές των σκυλιών να κουνιούνται περισσότερο σε σχέση με κλασσικά κονσέρτα, με το 62% των σκυλιών να προτιμούν γνωστές μουσικές επιτυχίες των charts έναντι κλασσικών συμφωνιών.

Τo video που είδατε αποτελεί παράλληλα ένα μουσικό πείραμα το οποίο επιμελήθηκε η καινοτόμος εταιρεία παραγωγής, UNIT9. Στο video «Party Animals», ο ήχος γίνεται μια σαγηνευτική παράσταση μέσω των αντιδράσεων των λιλιπούτιων τριχωτών πρωταγωνιστών οι οποίοι λικνίζονται στο ρυθμό της πρωτοποριακής χορευτικής μουσικής επιτυχίας “Animals” του Martin Garrix, με τη βοήθεια του υψηλής ισχύος οικιακού ηχοσυστήματος ενιαίας σχεδίασης, GTK-XB7.

image

Η λίστα των τραγουδιών τα οποία αξιοποιήθηκαν ως ερεθίσματα για το συγκεκριμένο πείραμα:

Μοντέρνα μουσική
Κλασσική μουσική
What do U mean, Justin Bieber
Canon in D, Pachelbel
Shake it off, Taylor Swift
Dance of the sugar plum fairy, Tchaikovsky
Single Ladies, Beyonce
Eine Kleine Nachtmusik, Mozart
Animals, Martin Garrix
Orchestral Suite No. 3 in D Major, Bach
Hound Dog, Elvis Presley
7th Symphony, Beethoven

image

Η δημιουργική ιδέα για την υλοποίηση αυτής της ενδιαφέρουσας καμπάνιας με ήρωες τους τριχωτούς φίλους ανήκει στο Λονδρέζικο διαφημιστικό γραφείο Hope & Glory. Το ξεχωριστό αποτέλεσμα οφείλεται, μεταξύ άλλων, στο συνασπισμό των δυνάμεων της Δρ. Anna Wilkinson, αλλά και του βραβευμένου σκηνοθέτη της UNIT9 Cole Paviour. Το εύρημα της επιστημονικής μελέτης στα κατοικίδια, αλλά και η ξεχωριστή σκηνοθετική ματιά του γνωστού σκηνοθέτη των super brands αθροίζουν μια άκρως διασκεδαστική, crispy και διακριτικά συναισθηματική διαφημιστική ταινία, η οποία διαφοροποιεί την παρουσίαση προϊόντων στην κατηγορία του. Μπορεί να έχουμε δει αντίστοιχες σε περιεχόμενο καμπάνιες, όμως οφείλουμε να ομολογήσουμε πως η καμπάνια διαθέτει μια μοναδική ατμόσφαιρα, άξια επαίνου.

Δείτε το Behind The Scenes video εδώ: 

Ευχαριστώ την Alexandra Kardami της One Whole και τον James Gordon-MacIntosh της Hope & Glory για τις πληροφορίες και το υλικό. Αφιερώνω το άρθρο στους τριχωτούς φίλους Buddha και Sugar που αναγκάζονται καθημερινά να ακούνε τις μουσικές επιλογές του Ανδρέα Χ.