Μουσικη

Η ΕΛΣΟΝ, υπό τη διεύθυνση του Διονύση Γραμμένου, καθήλωσε το Concertgebouw

Μια ακόμη εμφάνιση διεθνούς βεληνεκούς προστέθηκε στο ενεργητικό της ΕΛΣΟΝ

A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η ΕΛΣΟΝ, υπό τη μουσική διεύθυνση του Διονύση Γραμμένου, εμφανίστηκε στο θρυλικό Concertgebouw στο Άμστερνταμ- Στο πιάνο η διάσημη σολίστ Άννα Φεντόροβα

Η Ελληνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων (ΕΛΣΟΝ), υπό τη διεύθυνση του αρχιμουσικού της Διονύση Γραμμένου, πραγματοποίησε μια ακόμη διεθνή εμφάνιση υψηλού κύρους, προσκεκλημένη από το εμβληματικό Concertgebouw του Άμστερνταμ, όπου παρουσίασε μια συναυλία με ιδιαίτερη απήχηση στο κοινό και στους κριτικούς.

Η συναυλία της ΕΛΣΟΝ, υπό τη διεύθυνση του Διονύση Γραμμένου στο Concertgebouw 

Υπό τη διεύθυνση του Διονύση Γραμμένου, και με τη συμμετοχή της διεθνούς φήμης πιανίστας Άννα Φεντόροβα, η ορχήστρα ερμήνευσε έργα των James MacMillan, Sergei Rachmaninoff και Johannes Brahms, με ένταση, πάθος και ερμηνευτική αρτιότητα.

Άννα Φεντόροβα και Διονύσης Γραμμένος © Γιώργος Ξύγκος

Το πρόγραμμα άνοιξε με το «Larghetto» για ορχήστρα του σύγχρονου Σκωτσέζου συνθέτη James MacMillan, έργο σπάνια παρουσιαζόμενο, το οποίο συγκίνησε με την ατμοσφαιρική ερμηνεία του. Ακολούθησε το Πρώτο Κοντσέρτο για πιάνο του Rachmaninoff, με σολίστ την Anna Fedorova, σε μια ερμηνεία που χαρακτηρίστηκε από κριτικούς ως ιδανικός συνδυασμός συναισθήματος και δεξιοτεχνίας. Η βραδιά ολοκληρώθηκε με την Τρίτη Συμφωνία του Brahms, που εντυπωσίασε για την ευαισθησία και την εκφραστική ισορροπία της ορχήστρας. Το κοινό αντέδρασε με παρατεταμένο standing ovation, ενώ ως encore ακούστηκαν το χορωδιακό «Bogoroditse Devo» από τον Εσπερινό του Rachmaninoff και το τρίτο μέρος της Συμφωνίας του Brahms.

Η εμφάνιση αυτή προστίθεται στις σημαντικές διεθνείς παρουσίες της ΕΛΣΟΝ σε αίθουσες όπως το Carnegie Hall της Νέας Υόρκης, το Konzerthaus του Βερολίνου και το St Martin-in-the-Fields του Λονδίνου. Επόμενος μεγάλος σταθμός της ορχήστρας είναι η συναυλία της στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, στις 20 Δεκεμβρίου 2025, με τη συμμετοχή του Λεωνίδα Καβάκου και του Τιμόθεου Γαβριηλίδη–Πέτριν.