- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Το Spotify παραδέχεται πως «μένει πίσω» στις διαφημίσεις και η μετοχή του κατρακυλά - Οι δηλώσεις του CEO και η υποχώρηση της μετοχής
Ανοιχτή παραδοχή αδυναμιών στον διαφημιστικό τομέα έκανε ο διευθύνων σύμβουλος του Spotify, Ντάνιελ Εκ, μετά τη δημοσιοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων του δεύτερου τριμήνου του 2024. Παρά την εντυπωσιακή βάση των 696 εκατομμυρίων ενεργών χρηστών και 276 εκατομμυρίων premium συνδρομητών, τα διαφημιστικά έσοδα απογοήτευσαν, οδηγώντας τη μετοχή της εταιρείας σε πτώση σχεδόν 7%. Ο Εκ χαρακτήρισε το 2025 «έτος αναπροσαρμογής» για τη διαφήμιση, επισημαίνοντας πως η πρόοδος δεν είναι πάντα γραμμική και πως «δεν λαμβάνονται αποφάσεις με στόχο μόνο το βραχυπρόθεσμο κέρδος».
Η αποχώρηση του επικεφαλής του διαφημιστικού τμήματος, Λι Μπράουν, την ίδια εβδομάδα που η εταιρεία αναγνώρισε τις αδυναμίες της στον συγκεκριμένο τομέα, ήρθε να ενισχύσει τις εντυπώσεις για έναν κλάδο που χρειάζεται επειγόντως στρατηγική επανατοποθέτηση. Η ανακοίνωση της αποχώρησής του θεωρείται σημαντικό πλήγμα, καθώς πρόκειται για πρόσωπο-κλειδί στην προσπάθεια ενίσχυσης του διαφημιστικού σκέλους της πλατφόρμας.
Παρόλα αυτά, η εταιρεία πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο στην ευρωπαϊκή αγορά, καθώς για πρώτη φορά ξεπέρασε τους 100 εκατομμύρια συνδρομητές στην ήπειρο. Η επίδοση αυτή, αν και επισκιάστηκε από τα χαμηλότερα των αναμενόμενων διαφημιστικά έσοδα, επιβεβαιώνει τη δυναμική του Spotify στον χώρο της μουσικής και του audio streaming, ενισχύοντας την αισιοδοξία για το μέλλον υπό την προϋπόθεση ότι θα ενισχυθεί η εμπορική αξιοποίηση της πλατφόρμας.