- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Release Athens 2025: Κάιλι Μινόγκ και ποπ απελευθέρωση - 30 εικόνες
Έκανε χιλιάδες γοφούς να κουνηθούν με τα αγέραστα bangers της
“Go Kylie Go Kylie” – το νέο viral Tik Tok audio trend που μας ήρθε από τα διαδικτυακά ύδατα της συνήθους υπόπτου Κάιλι Τζένερ ταίριαζε άψογα με συναυλιακή επιστροφή της αυστραλής ποπ σταρ στην Ελλάδα, Κάιλι Μινόγκ, το βράδυ της Παρασκευής στο Release Athens 2025, στο πλαίσιο της Tension Tour. Είτε ως χαριτωμένο talking στο αυτοκίνητο κατηφορίζοντας προς την Πλατεία Νερού, είτε ως σύνθημα όταν πια είχες φτάσει στην Πλατεία, με το πολύχρωμο, χαρούμενο πλήθος να ξεκινάει να σε τυλίγει στην εύφορη ανυπομονησία του να χορέψει, να κουνηθεί, να περάσει καλά. H σουηδή pop star και δις εστεμμένη νικήτρια της Eurovision, Loreen, καλλιεργούσε αυτό το κλίμα γενικευμένης ευφορίας όσο καλύτερα μπορούσε με το δικό της “Euphoria”, τα πολύ αξιόλογα φωνητικά της και τα μακριά μεταλλικά, σήμα κατατεθέν της νύχια εισπράττοντας γενναίο χειροκρότημα από τους ουκ ολίγους Eurofans στην πρώτη γραμμή αλλά και όλους τους υπόλοιπους που είχαν έρθει ξεκάθαρα για την Κάιλι. Πάμε Κάιλι, πάμε. Και πήγαμε.
Στις 21.30 ακριβώς μια ειδικά προσαρμοσμένη εκδοχή του “Lights Camera Action” από το τελευταίο άλμπουμ της Κάιλι Μινόγκ “Tension II” έδωσε ένα πανηγυρικό, σημειολογικό εναρκτήριο λάκτισμα σε μια pop βραδιά που δεν θα άφηνε κανέναν παραπονεμένο. Ό, τι κι αν ήταν αυτό που προσδοκούσε ο καθένας από μια συναυλία της Κάιλι Μινόγκ στην Ελλάδα εν έτει 2025, με τα πρόχειρα μαθηματικά να βγάζουν την πρωταγωνίστρια της βραδιάς σε μια ηλικία που ανεβάζει τον δείκτη δυσκολίας του σκηνικού περφόρμανς για οποιονδήποτε καλλιτέχνη πόσο μάλλον για μια καθαρόαιμη ποπ σταρ «πακέτο», εκείνη το έδωσε. Σε μεγάλα κέφια και με εμφανή επικοινωνιακή όρεξη η Κάιλι Μινόγκ επιδόθηκε για δύο γεμάτες ώρες και κάτι σε ένα αμοιβαία επωφελές συναυλιακό αλισβερίσι με το κοινό της, δίνοντας και παίρνοντας αυτό που μοιάζει αυτονόητο για την pop live συνθήκη αλλά όλο και περισσότερο καταλήγει να μην είναι καθόλου: χαρά και αγάπη.
Όλο το στερεοτυπικό περιεχόμενο μιας παραδοσιακής μεγάλης ποπ συναυλίας ήταν εκεί: extended stage, μπαλέτα, τέσσερα πέντε διαφορετικά κοστούμια για την Κάιλι, κι άλλα μπαλέτα, φώτα, visuals και μια τεράστια ντισκομπάλα – φορός τιμής στη δεκαετία κατά την οποία ξεκίνησε να γίνεται πραγματικότητα το όνειρο της Κάιλι Μινόγκ. Υπήρχε όμως και κάτι ακόμα, το μυστικό συστατικό που κάνει μια τέτοια «πεπατημένη» ποπ συναυλία και το υποκείμενο της να αντέχει στον χρόνο: το ποπ ήθος της Μινόγκ όλες αυτές τις δεκαετίες, ο τρόπος που κατάφερε να επιβιώσει καλλιτεχνικά χωρίς ιδιαίτερους συμβιβασμούς σε αυτό που από μικρή ονειρευόταν να κάνει αλλά και χωρίς τις επιτηδευμένες σοφιστείες που επιστρατεύονται εσχάτως από τα στρατόπεδα του μάρκετινγκ για να πλασάρουν τους σύγχρονους ποπ σταρ ως κάτι άλλο από αυτό που πραγματικά είναι. Με την Κάιλι Μινόγκ γνωρίζεις τι παίρνεις και αυτό δεν είναι άλλο από χορό, διασκέδαση και ματζόρε συναισθήματα και χρώματα. Και αυτό που παίρνεις το παίρνεις τόσο εύκολα όσο εύκολο είναι και το ίδιο.
Αυτό το ποπ ήθος και αυτήν την αναζωογονητική ευκολία κέρασε απλόχερα, αλλά και εξαργύρωσε με μια αλληλουχία επευφημιών η αυστραλή pop star, εκτελώντας κάτι παραπάνω από τίμια την συναυλιακή αποστολή της. Χόρεψε, τραγούδησε, αστειεύτηκε με το κοινό και την αθηναϊκή ζέστη, έκανε χιλιάδες γοφούς να κουνηθούν με τα αγέραστα bangers της “Spinning Around”, “On a Night Like This” και φυσικά το “Can’t Get You Out of Mind”, μοίρασε τριαντάφυλλα κάνοντας μια Κωνσταντίνα από το κοινό ευτυχισμένη και κερνώντας ένα πολύτιμο acapella snippet από το “Where the Wild Roses Grow” και ικανοποίησε τους πάντες: από το φανατικό queer κοινό της μέχρι τον random κόσμο που αυτή μπορεί να είναι η μοναδική συναυλία που πήγαν φέτος (άντε και η επανάληψη της Βίσση στο Καλλιμάρμαρο το φθινόπωρο) αλλά και τους σεσημασμένους «συναυλιάκηδες» που έδωσαν το συναυλιακό παρών τιμώντας το pop icon που κάποτε τραγούδησε με τον Νικ Κέιβ και ενέπνευσε στον Πολ Μόρλεϊ την πραγματεία του για την ιστορία της ποπ μουσικής. Αυτοί ιδίως οι τελευταίοι εισέπραξαν και ως μπόνους ανταμοιβή τη συγκλονιστική, συναισθηματικά ισοπεδωτική για όλους τους σωστούς λόγους, εκτέλεση του “Confide In Me” – το αδιαμφισβήτητο highlight της βραδιάς για το οποίο η Κάιλι Μινόγκ λες και φυλούσε όλες της τις δυνάμεις, για το οποίο άξιζε και το τελευταίο λεπτό αχρείαστης έκθεσης από την οποία την προφύλαξαν τα σεμιναριακά backing vocals της.
At the edge of this Friday Night, με ένα σερί από το “Αll the Lovers” αλλά και τα σοφά φυλαγμένα για το encore “Padam Padam” και “Love at First Sight” να δονούν την Πλατεία Νερού ο λογαριασμός για αυτήν την βραδιά είχε γίνει και το κέρδος ήταν καθαρό, αποτυπωμένο στην αλήθεια των προσώπων που έβλεπες όπου και να κοιτούσες. Αποσταγμένο σε αυτήν τη μαγική, γνήσια ελευθερία της αυθεντικής ποπ μουσικής, την ελευθερία του να χορεύεις και να περνάς όμορφα άνευ πρέπει, χωρίς την ανάγκη πολύωρων συζητήσεων μετά τη συναυλία για τις μουσικές περγαμηνές του καθενός, χωρίς τίποτα αχρείαστο. Μόνο με τα απολύτως απαραίτητα: τη χαρά και ανθρώπους να τη μοιραστείς.