Μουσικη

«Αστερομάτα» 1.100.000 προβολών: Η Κλαυδία στο Top 5 στο επίσημο κανάλι της Eurovision στο Youtube

Υψηλότερες προβολές από τον Β΄Ημιτελικό - Έφτασε τα φαβορί...και η Εσθονία

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
UPD

Μετά τον χθεσινό ημιτελικό θρίλερ και την πρόκριση της Ελλάδα στον τελικό της Eurovision στο...90', η «Αστερομάτα» καλπάζει στις προβολές

Η καθηλωτική εμφάνιση της Κλαυδίας με την «Αστερομάτα» στην Eurovision φαίνεται πως έχει μαγέψει όλη την Ευρώπη.

Στους ρυθμούς της «Αστερομάτας» κινούνται οι eurofans - και όχι μόνο - με αποτελέσμα σε λιγότερο από 24 ώρες, η εμφάνισή της να ξεπερνάει τις 1.100.000 προβολές στο επίσημο κανάλι της Eurovision στο Youtube.

Μάλιστα, τα φαβορί του ημιτελικού, δηλαδή η Αυστρία και η Φινλανδία, μετρούν 520.000 και 495.000 χιλιάδες προβολές αντίστοιχα.

Τα νούμερα της Κλαυδίας συγκρίνονται με τις χώρες του Α΄Ημιτελικού που τραγούδησε το μεγάλο φαβορί η Σουηδία και ο...«Ιταλός» της Εσθονίας.

Αυτή τη στιγμή το Espresso Macchiato του Tommy Cash της Εσθονίας έχει 2.900.000 και η εκρηκτική Πολωνία με την Jystyna έχει από 2,8 εκατομμύρια.

Η Σουηδία, το Νο1 φαβορί έχει 1.800.000 προβολές από τον Α Ημιτελικό ενώ Ουκρανία και Αλβανία ακούμπησαν στο 1.000.000.

Μετά την ολοκλήρωση του ημιτελικού, ανακοινώθηκε πως η Ελλάδα θα εμφανιστεί στην 17η θέση του τελικού του Σαββάτου. Καλή επιτυχία Ελλάδα!