- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Το δάκρυ του διαβόλου: Στα βάθη των Άνδεων
Λαϊκές δοξασίες και αρχαίοι μύθοι από την εποχή των Ίνκας ζωντανεύουν
Κριτική για την ταινία Το δάκρυ του διαβόλου. Σκηνοθεσία: Γκονζάλο Οτέρο. Πρωταγωνιστούν: Σίντνεϊ Αμανουέλ, Μία Ρόουζ Καβένσκι, Ερμελίντα Λουχάν
Κινηματογραφικό συνεργείο επιχειρεί να συναντήσει απολυμένους ανθρακωρύχους που κρύβονται σε απομονωμένη περιοχή των Άνδεων. Αποφασίζουν όμως να περάσουν μέσα από ένα κακόφημο χωριό, το οποίο σύμφωνα με τις ντόπιες προκαταλήψεις προστατεύει ο Δαίμονας του Δάσους.
Λαϊκές δοξασίες και αρχαίοι μύθοι από την εποχή των Ίνκας ζωντανεύουν σε ένα φιλμ τρόμου τύπου found footage horror όπου το «αυθεντικό» και ακατέργαστο υλικό μιας κάμερας που «βρέθηκε» στις περουβιανές Άνδεις προσδίδει στο έργο του Γκονζάλο Οτέρο την επιθυμητή αληθοφάνεια. Το είδος που γεννήθηκε πριν από 25 σχεδόν χρόνια με το «Βlair witch project» γνωρίζει μια νέα άνθιση, αν και οι προσπάθειες να συντηρηθεί το σασπένς και ο τρόμος σε υψηλή στάθμης καλλιτεχνικά επίπεδα δεν ευδοκιμούν πάντα. Έξυπνη πάντως η ιδέα του εν λόγω σεναρίου να συνδεθεί η σύγχρονη πολιτική κατάσταση στο Περού (οι απολυμένοι ανθρακωρύχοι, το ξεπούλημα της κρατικής περιουσίας σε ξένα συμφέροντα κ.ά.) και ο ακτιβισμός με τα κλισέ του τρόμου που πηγάζουν από τους λαϊκούς μύθους και τις τελετές των Ίνκας.