Κινηματογραφος

To Kpop Demon Hunters αναμένεται να σπάσει ταμεία στο αμερικάνικο box office

Προβλέψεις για πρεμιέρα άνω των 15 εκατ. δολαρίων - Πώς ερμηνεύεται το φαινόμενο

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Kpop Demon Hunters: A Sing-Along Event - Προβλέπεται ότι θα βρεθεί στην κορυφή του box office - Εννέα εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του στο Netflix

Εννέα εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του στο Netflix, το χιτ κινουμένων σχεδίων KPop Demon Hunters αναμένεται τώρα να κάνει πρεμιέρα και στη μεγάλη οθόνη.

Μία από τις μεγαλύτερες streaming επιτυχίες των τελευταίων ετών, η ταινία κινουμένων σχεδίων KPop Demon Hunters αναμένεται να κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στις αμερικάνικες αίθουσες το Σαββατοκύριακο και οι αιθουσάρχες των ΗΠΑ προετοιμάζονται για μία πρεμιέρα-ρεκόρ.

Συγκεκριμένα, η ταινία κινουμένων σχεδίων, η οποία κυκλοφόρησε στο Netflix πριν από μερικές εβδομάδες, αναμένεται τώρα να κυκλοφορήσει για πρώτη φορά στις κινηματογραφικές αίθουσες σε «Sing-Along» εκδοχή, με τους θεατές να έχουν την ευκαιρία να τραγουδήσουν τα τραγούδια της ταινίας παρέα με τους αγαπημένους τους.

Παρά το γεγονός πως το Kpop Demon Hunters είναι διαθέσιμο στο Netflix εδώ και μήνες, το φιλμ ετοιμάζεται να κάνει εντυπωσιακές εισπράξεις στο αμερικανικό box office σύμφωνα με τους αναλυτές, αποσπώντας πάνω από 15 εκατομμύρια δολάρια στις πρώτες τρεις ημέρες κυκλοφορίας του.

Το Kpop Demon Hunters έκανε πρεμιέρα στο Netflix στις 20 Ιουνίου του 2025 και από τότε έχει μετατραπεί σε παγκόσμιο φαινόμενο, σπάζοντας κάθε είδους ρεκόρ: Όχι μόνο αποτελεί την 2η πιο επιτυχημένη ταινία στην ιστορία της συνδρομητικής πλατφόρμας (σημειώνοντας 0% μείωση τις τελευταίες δύο εβδομάδες), αλλά τα τραγούδια του έχουν πλυμμηρίσει τις απανταχού μουσικές υπηρεσίες, με το soundtrack της ταινίας να αποτελεί ένα από τα κορυφαία κινηματογραφικά soundtrack της streaming εποχής.

Η ταινία, η οποία ακολουθεί τις περιπέτειες μίας δυναμικής kpop μπάντας που μάχεται για την επιβίωση της ανθρωπότητας, γοήτευσε κοινό και κριτικούς κάθε ηλικίας - με το σενάριο, τα τραγούδια και το δημιουργικό animation του στούντιο της Sony (Spider-Man: Into the Spider-Verse, The Mitchells vs The Machines) να μετατρέπουν το φιλμ σε παγκόσμιο φαινόμενο. Πολλοί αναλυτές έχουν παρομοιάσει την multi-media επιτυχία του φιλμ σε όλα τα ηλικιακά group με αυτή που γνώρισε η Disney το 2011, όταν πρωτοκυκλοφόρησε το «Frozen».