Κινηματογραφος

Το AI «μπαίνει» στο Netflix – Τι δήλωσε ο CEO για τη χρήση του για πρώτη φορά

Σε ποια παραγωγή χρησιμοποιήθηκε

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Το ΑΙ «μπαίνει» στο Netflix
Το ΑΙ «μπαίνει» στο Netflix © Netflix

Το AI «μπαίνει» στο Netflix – Τι δήλωσε ο CEO για τη χρήση του για πρώτη φορά - Σε ποια παραγωγή χρησιμοποιήθηκε

Το Netflix ανακοίνωσε πως για πρώτη φορά χρησιμοποίησε γενετική τεχνητή νοημοσύνη (AI) για τη δημιουργία οπτικών εφέ σε δική του τηλεοπτική παραγωγή. Συγκεκριμένα, όπως δήλωσε ο συν-διευθύνων σύμβουλος της πλατφόρμας, Τεντ Σαράντος, η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιήθηκε για να δημιουργηθεί μια σκηνή με την κατάρρευση ενός κτιρίου στη νέα αργεντίνικη σειρά επιστημονικής φαντασίας "The Eternauts".

Ο Σαράντος χαρακτήρισε την τεχνητή νοημοσύνη ως μια «εκπληκτική ευκαιρία» που μπορεί να βοηθήσει τους δημιουργούς να φτιάχνουν καλύτερες ταινίες και σειρές, όχι μόνο φθηνότερες. Όπως εξήγησε, η συγκεκριμένη σκηνή ολοκληρώθηκε δέκα φορές ταχύτερα απ’ ό,τι θα συνέβαινε με τα παραδοσιακά εργαλεία ειδικών εφέ, ενώ με συμβατικές μεθόδους θα ήταν οικονομικά ανέφικτο να υλοποιηθεί σε μια σειρά με περιορισμένο προϋπολογισμό.

The Eternaut | Official Trailer | Netflix

Η συγκεκριμένη χρήση AI αποτελεί το πρώτο παράδειγμα γενετικά παραγόμενου υλικού που εμφανίζεται σε τελική μορφή σε πρωτότυπη σειρά ή ταινία του Netflix. Οι δημιουργοί, σύμφωνα με τον Σαράντος, έμειναν ενθουσιασμένοι από το αποτέλεσμα. Παρόλα αυτά, η χρήση της γενετικής τεχνητής νοημοσύνης προκαλεί έντονες αντιδράσεις στον χώρο του θεάματος, καθώς πολλοί εκφράζουν φόβους ότι ενδέχεται να αντικαταστήσει την ανθρώπινη εργασία.

Το θέμα της AI αποτέλεσε βασικό σημείο διαφωνίας και κατά την απεργία των ηθοποιών και τεχνικών στο Χόλιγουντ το 2023, με το συνδικάτο SAG-AFTRA να ζητά αυστηρότερους κανόνες για τη χρήση της. Οι δηλώσεις του Σαράντος ήρθαν με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του Netflix για το δεύτερο τρίμηνο του 2025, με τα έσοδα να φτάνουν τα 11,08 δισ. δολάρια, ενισχυμένα κατά 16% σε σχέση με πέρσι, χάρη –μεταξύ άλλων– και στην επιτυχία της τρίτης και τελευταίας σεζόν του κορεάτικου *Squid Game*, που σημείωσε 122 εκατομμύρια προβολές.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Die my love
Πέθανε αγάπη μου: Η Τζένιφερ Λόρενς σε ψυχική κατάρρευση

Μια κατασκότεινη αλληγορία για τη μητρότητα, τον γάμο και την εύθραυστη ψυχική υγεία που μόνο κατά διαστήματα γίνεται ουσιώδες ή αποτελεσματικό ως προς τους στόχους που θέτει.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.

// EMPTY