Κινηματογραφος

Κριτική της ταινίας «Μετά την αγάπη» (After love)

Η διπλή ζωή που δεν έζησες

Κωνσταντίνος Καϊμάκης
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Κριτική για την ταινία «Μετά την αγάπη» (After love) σε σκηνοθεσία Αλίμ Καν

Η Μέρι Χουσέιν, μια εξηντάχρονη γυναίκα που ζει στο Ντόβερ κι έχει ασπαστεί το Ισλάμ για χάρη του συζύγου της, μετά τον ξαφνικό θάνατό του τελευταίου , ανακαλύπτει πως εκείνος διατηρούσε μια κρυφή ζωή στην απέναντι πλευρά της Μάγχης. 

Λιτό, ανθρώπινο και με ευρηματικές πινελιές στο ξεδίπλωμα της πλοκής που θα φέρει κοντά τις δύο γυναίκες, το «Μετά την αγάπη» αναφέρεται στους πολιτισμικούς και θρησκευτικούς διαχωρισμούς με όχημα έναν απαγορευμένο έρωτα. Το φιλμ παρά τη χαμηλότονη αφήγηση και τις αμέτρητες σιωπές που ενισχύουν το πένθος της ηρωίδας, επιτυγχάνει να είναι συναρπαστικό, χάρη στην βαθιά συναισθηματική ένταση με την οποία ντύνει το χαρακτήρα της Μέρι η εκπληκτική βρετανίδα Τζοάνα Σκάνλαν. Ειδικά από τη στιγμή που ανακαλύπτει την αλήθεια από την παράλληλη δεύτερη ζωή του άντρα της, το ψυχόδραμα μετατρέπεται σε μια αγωνιώδη απόπειρα ανακάλυψης όλων των μυστικών που συντέλεσαν στο να περάσει μια ζωή μέσα στο ψέμα, ενώ δεν λείπουν οι αναγκαίες λυτρωτικές και χιουμοριστικές εκτονώσεις. 

Σκηνοθεσία: Αλίμ Καν Πρωταγωνιστούν: Τζοάνα Σκάνλαν, Νάταλι Ρίτσαρντ, Νάσερ Μεμάρτζια, Ταλίντ Αρίς

(***)