Κινηματογραφος

Κριτική ταινίας: Και Μετά Χορέψαμε (And Then We Danced)

Το συγκινητικό, σκληρό πορτρέτο ενός χορευτή που αναζητά την προσωπική ελευθερία

Κωνσταντίνος Καϊμάκης
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Κριτική του Κωνσταντίνου Καϊμάκη για την ταινία του Λεβάν Ακίν «Και Μετά Χορέψαμε (And Then We Danced)».

Ο νεαρός χορευτής Μεράμπ βρίσκεται κοντά στο μεγάλο του στόχο που είναι να γίνει δεκτός στην Ακαδημία Χορού της Γεωργίας. Όταν όμως στη σχολή του φτάνει ο ταλαντούχος Ηρακλής, η ζωή του Μεράμπ γίνεται άνω κάτω.

Το συγκινητικό, σκληρό πορτρέτο ενός χορευτή που αναζητά την προσωπική ελευθερία μέσα από την καλλιτεχνική έκφραση, τη σεξουαλική επανάσταση και το γκρέμισμα των συντηρητικών κανόνων. Μαζί και μια οργίλη ματιά πάνω στον παρωχημένο πατριωτισμό μιας χώρας που βιώνει πρωτοφανή κρίση ταυτότητας και αξιών, προάγοντας την «γεωργιανή αρρενωπότητα» κόντρα σε κάθε φωνή αμφισβήτησης.

Σκηνοθεσία: Λεβάν Ακίν
Πρωταγωνιστούν: Λεβάν Γκελμπαγκιάνι, Μπάμπι Βαλισβίλι, Ανα Τζαβακισβίλι