Η εμβληματική σαμπάνια Ντομ Περινιόν, που ανήκει στον όμιλο πολυτελείας LVMH του Μπερνάρ Αρνό, παρουσίασε μια νέα συνεργασία με τον Ιάπωνα καλλιτέχνη Τακάσι Μουρακάμι, έναν από τους πιο αναγνωρίσιμους δημιουργούς της σύγχρονης τέχνης. Ο Μουρακάμι σχεδίασε τις ετικέτες και τις συσκευασίες για δύο περιορισμένες εκδόσεις: τη Dom Pérignon Vintage 2015 και τη Dom Pérignon Rosé Vintage 2010, δίνοντας στα μπουκάλια το χαρακτηριστικό του ύφος με τα πολύχρωμα χαμογελαστά λουλούδια σε μαύρο φόντο.
Ο Τακάσι Μουρακάμι μίλησε για μια «μορφή ταξιδιού στον χρόνο», επισημαίνοντας ότι στόχος του είναι τα έργα του να παραμένουν ζωντανά και μετά από εκατοντάδες χρόνια, προκαλώντας μελλοντικές γενιές να φανταστούν εκ νέου το 2025. Η συνεργασία του με τον Βενσάν Σαπερόν, Chef de Cave της Ντομ Περινιόν, χαρακτηρίστηκε από την εταιρεία ως «συνάντηση ιστορικής δεξιοτεχνίας και αδιάκοπης καινοτομίας».
Η Ντομ Περινιόν, ήδη από το 2005, έχει συνδέσει το όνομά της με μεγάλους καλλιτέχνες, όπως οι Άντι Γουόρχολ, Ζαν-Μισέλ Μπασκιά, Τζεφ Κουνς και Ντέιβιντ Λιντς. Με τη σειρά «Creation is an eternal journey», που εγκαινιάστηκε φέτος, η σαμπάνια συνεργάζεται επίσης με προσωπικότητες όπως η Ζόε Κράβιτς, η Τίλντα Σουίντον, ο Ίγκι Ποπ και η σεφ με τρία αστέρια Μισελέν Κλερ Σμιθ.
Για τον Μουρακάμι, η συνεργασία με την LVMH δεν είναι νέα. Το 2003 είχε επανασχεδιάσει το λογότυπο της Louis Vuitton με το περίφημο “Monogram Multicolore”, το οποίο φέτος επανακυκλοφόρησε. Παράλληλα, το Ίδρυμα Louis Vuitton διαθέτει τουλάχιστον έντεκα έργα του στη συλλογή του.
Η νέα δημιουργία συνδυάζει το πνεύμα της γαλλικής σαμπάνιας με την ιαπωνική «Superflat» αισθητική, αποδεικνύοντας πως η πολυτέλεια και η τέχνη εξακολουθούν να συμπορεύονται δυναμικά.
Πηγή: ARTnews