Η ζωγράφος Άννα Μιχαηλίδου γράφει για τη νέα της έκθεση
Ως προς τα pop χρώματα δεν τα χρησιμοποιώ ποτέ ως αυτοσκοπό
Αποτελεί μεγάλη πρόκληση να μιλώ, διά μέσου της πλαστικής γλώσσας, για πολύ σκληρά θέματα με τέτοιο τρόπο ώστε να περνούν ανώδυνα στο θεατή. Όλοι γνωρίζουμε πως η εικόνα έχει μεγάλη δύναμη και μπορεί να επηρεάσει κοινωνίες ολόκληρες, δυστυχώς συνήθως αρνητικά. Ομοίως, λοιπόν, πιστεύω πως μπορεί να λειτουργήσει και η τέχνη –ως προς τη θετική επιρροή–, να αφυπνίσει, να λειτουργήσει ως καταλύτης στον ψυχολογικό, συναισθηματικό και εγκεφαλικό κόσμο του θεατή.
Με αυτή την έννοια, αν ο θεατής δεν προσπεράσει, αλλά σταθεί έστω και δύο λεπτά παραπάνω μπροστά από το έργο, αυτό για μένα είναι επιτυχία. Τότε η τέχνη θα κάνει τα μαγικά της στην ψυχή του και θα περάσει κάτι στο ασυνείδητό του. Δουλεύω με λάδια επάνω σε καμβά, κυρίως λινό.
Μου πήρε περίπου δύο χρόνια να ολοκληρώσω αυτή τη σειρά. Ως προς τα pop χρώματα δεν τα χρησιμοποιώ ποτέ ως αυτοσκοπό, απλά φλερτάρω μονίμως με τις έντονες αντιθέσεις, τα ετερόκλητα στοιχεία και το παιχνίδι της εικόνας, όπως συμβαίνει και με ένα λογοπαίγνιο.
Η νέα έκθεση της Άννας Μιχαηλίδου «Ceteris Paribus» στην γκαλερί Art Zone 42 (Βασ. Κωνσταντίνου 42, 210 7259.549) διαρκεί μέχρι τις 17/12. Αξίζει μια βόλτα από την γκαλερί, για να δείτε πώς η ζωγράφος με όπλο τα σούπερ ευδαιμονικά χρώματα και τη φωτορεαλιστική ζωγραφική δημιουργεί ένα εικαστικό σύμπαν συναρπαστικό κι ενοχλητικό ταυτόχρονα, βασιζόμενη στην αρχή «Η ομορφιά δεν είναι τίποτα άλλο παρά η αρχή του τρόμου» κατά Rainer Maria Rilke. H Α.V. είναι χορηγός επικοινωνίας.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
To έργο επανεμφανίστηκε μετά από 120 χρόνια
Η Ρεβέκκα Καμχή γράφει για τη γνωριμία της με τον καλλιτέχνη Κωνσταντίνο Κακανιά και για την αναδρομική του έκθεση στην γκαλερί της
Ένα έργο Τέχνης που απεικόνιζε τη ζωή σε ένα χαρέμι απομακρύνθηκε από έκθεση στο Αραβικό Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Κατάρ
180 εκθέματα παρουσιάζονται στο Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, πολλά από τα οποία φεύγουν για πρώτη φορά από την έδρα τους και ταξιδεύουν στην Αθήνα
Ένα φαινόμενο που η παρουσία του μεταξύ ψηφιακού κόσμου και αληθινών γειτονιών καταργεί τα όρια μεταξύ κατασκευασμένου και υπαρκτού
Εγκαίνια για την έκθεση στις 19 Δεκεμβρίου
Κάθε έργο είναι ένα ταξίδι δημιουργίας, που συνδέει το παρελθόν με το παρόν και ανοίγει παράθυρα σε νέες αντιλήψεις
Τι θα δούμε σε χώρους τέχνης και γκαλερί
Celestial Bodies Guide Us Through Dark Times σημαίνει ελπίδα, καλοσύνη, διαρκής αναζήτηση, κατανόηση και αποδοχή
Ο πίνακας είχε πουληθεί το 1890 σε ιδιώτη και είχε εξαφανιστεί
Μέχρι σήμερα έχουν εντοπιστεί μόλις έξι αυθεντικές φωτογραφίες του γάλλου ποιητή
Δυο εκθέσεις σύγχρονης τέχνης, μια έκθεση φωτογραφίας και ντοκιμαντέρ και ένα μεγάλο αφιέρωμα στη Τζούλια Δημακοπούλου
Μια σπουδαία έκθεση που περιλαμβάνει πάνω από 140 αδημοσίευτα ζωγραφικά έργα του
Μιλήσαμε με το ζευγάρι καλλιτεχνών που εκθέτουν για πρώτη φορά μαζί
Η αναδρομική του έκθεση «Shut your eyes and see» στο Μουσείο Β. & Ε. Γουλανδρή είναι γεμάτη φως, neon και κρυφά ή φανερά μηνύματα
Πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα σωζόμενα έργα του που για δεκαετίες ήταν κρυμμένο
Εστιάζει στη σχέση του με τη γαλλική πρωτεύουσα και την περίοδο που συναντήθηκε με τους Τζιακομέτι και Πικάσο
Η έκθεσή της Terra Cognita είναι ένα προσκύνημα σε άγνωστους τόπους
Όλοι οι καταξιωμένοι Έλληνες καλλιτέχνες έχουν εκπροσωπηθεί με έργα τους
Μέσα από τα έργα, καλλιτέχνες και επιστήμονες εμβαθύνουν σε πολλά ζητήματα
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.