- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Ο υπουργός Επικρατείας, Άκης Σκέρτσος, παραδέχθηκε ότι ο «μηχανισμός χρειάζεται βελτίωση» τονίζοντας πως η κυβέρνηση οφείλει μία συγγνώμη από τους πολίτες.
Συγγνώμη από τους πολίτες που ταλαιπωρήθηκαν από την κακοκαιρία «Ελπίδα» τόσο μένοντας εγκλωβισμένοι στην Αττική οδό και άλλους δρόμους όσο και στις αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζητά η κυβέρνηση όπως επεσήμανε και σε ανάρτησή του ο Άκης Σκέρτσος.
Ειδικότερα, ο κ. Σκέρτσος τόνισε πως οι «υπεύθυνες κυβερνήσεις κρίνονται από το αποτέλεσμα των επιλογών τους» επισημαίνοντας πως το αποτέλεσμα στην κακοκαιρία που έπληξε την Αθήνα «μας πλήγωσε».
Ολόκληρη η ανάρτηση του κου Σκέρτσου:
«Οι υπεύθυνες κυβερνήσεις κρίνονται από το αποτέλεσμα και όχι από τις δηλώσεις ή τις προθέσεις. Και το αποτέλεσμα που είδαμε στη διαχείριση αυτής της πρωτοφανούς σε ένταση για τα δεδομένα της Αθήνας κακοκαιρίας είναι άνισο και μας πλήγωσε. Κάποια πράγματα δούλεψαν και βελτιώθηκαν σε σχέση με προηγούμενες αντίστοιχες κρίσεις και κάποια άλλα όχι.
Οφείλουμε, λοιπόν, μια μεγάλη συγνώμη σε όσους πολίτες ταλαιπωρήθηκαν αλλά κι ένα μεγάλο ευχαριστώ στους περισσότερους από 7.000 κρατικούς λειτουργούς (στελέχη των ενόπλων δυνάμεων, της ΕΛΑΣ, της πολιτικής προστασίας, του ΕΚΑΒ, του Δεδδηε, υλοτόμους και τόσους άλλους) που δυο μέρες τώρα δίνουν μάχη για να αποτρέψουν τα χειρότερα και να αποκαταστήσουν τις ζημιές που προκάλεσε η χιονοθύελλα της Δευτέρας.
Η προστασία της ανθρώπινης ζωής από τους κινδύνους των φυσικών καταστροφών και των ακραίων καιρικών φαινομένων είναι στον πυρήνα της εντολής που έχουμε λάβει από τους πολίτες. Δεν διεκδικούμε το «μπράβο» όταν την κάνουμε καλά ούτε και κρυβόμαστε πίσω από άλλους όταν δεν την κάνουμε καλά. Είμαστε διαφορετικοί διότι δεν είμαστε εδώ για να συγκαλύπτουμε αλλά για να προσπαθούμε συνεχώς για το καλύτερο, να είμαστε διαφανείς και να μαθαίνουμε από τα λάθη μας.
Άλλωστε, ακριβώς γι’αυτό το λόγο η πολιτική προστασία ήταν ένα γραφείο σε ένα ακατάλληλο κτίριο το 2019 και σήμερα είναι Υπουργείο. Δεν χτίζεις, όμως, κράτος από τη μια μέρα στην άλλη. Ούτε και μπορεί να αλλάξει η κουλτούρα των ανθρώπων που στελεχώνουν την κρατική μηχανή σε όλα τα επίπεδα του κράτους και της αυτοδιοίκησης χωρίς διαρκή εκπαίδευση και ασκήσεις στο πεδίο όλο το χρόνο -και όχι μόνο στην ώρα της κρίσης.
Έχουν πολλά ακόμη να γίνουν αλλά ας μην ξεχνάμε και ότι δυόμιση χρόνια τώρα διαχειριζόμαστε διαρκώς πρωτοφανείς κρίσεις χωρίς πρόσφατο ιστορικό προηγούμενο και χάρη σε αυτό τον μηχανισμό που έχει στηθεί έχουμε καταφέρει να μην έχουμε απώλειες ζωών πολιτών λόγω φυσικών καταστροφών.
Οι δυσκολίες και τα απρόβλεπτα γεγονότα της ζωής μπορούν να έχουν δυο βασικές συνέπειες: είτε σε οδηγούν σε παράλυση είτε σε κινητοποιούν για να μάθεις από αυτές και να γίνεις καλύτερος. Εμείς επιλέγουμε το δεύτερο».
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά
Έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στους στενούς δεσμούς Ελλάδας και ΗΠΑ που ενισχύονται ολοένα και περισσότερο
Πολύ σημαντικό έργο χαρακτήρισε την επέκταση του Μετρό προς την Γλυφάδα
«Είμαι διαθέσιμος για διάλογο», δηλώνει ο Υπουργός
Τα καλά νέα αφορούν κυρίως τη νότια Ευρώπη
O βουλευτής Κιλκίς του ΠΑΣΟΚ μιλάει για όλα στο νέο podcast της ATHENS VOICE
Το βιβλίο αναφέρεται στην επιτυχία έξι μικρών κρατών
Ο ναός βρίσκεται εντός της ζώνης προστασίας του αρχαιολογικού χώρου της Ακρόπολης
«Η υγεία του πρωτογενούς τομέα είναι κάτι το οποίο πρέπει να μας απασχολεί όλους» σημείωσε ο πρωθυπουργός
Αναλυτικά το ωράριο μέχρι το τέλος του έτους
Πώς υπολογίζεται το ποσό
Ποιοι είναι οι πέντε τρόποι πληρωμής
Τι δήλωσε σε συνέντευξή του
Πάνω από 1.500 Έλληνες από ΗΠΑ και Καναδά βολιδοσκόπησαν τη δυνατότητα επιστροφής τους
Δυστυχώς, η χώρα οδεύει σε ένα ακόμα εφιαλτικό αδιέξοδο. Το πολιτικό προσωπικό έχει διαγράψει από τη μνήμη του τα χρόνια και τις σκληρές συνέπειες της κρίσης.
Οι δύο μονομάχοι είναι ο Δημήτρης Αναστασόπουλος και ο Ανδρέας Κουτσόλαμπρος
Η ακτινογραφία της ελληνικής αγοράς
Ο ΣΥΡΙΖΑ αποστασιοποιείται από το δημοσίευμα - «Δεν αντιπροσωπεύει τις θέσεις μας»
Πληρωμές 1,2 δισ. ευρώ έως τέλος Δεκεμβρίου - Κάλεσμα για υπεύθυνες κινητοποιήσεις
Από 5,5 ευρώ σε 2,5 ευρώ ανά χιλιόμετρο με τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.