- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Το streaming ξεπερνά για πρώτη φορά ελεύθερη και καλωδιακή τηλεόραση στις ΗΠΑ
Παγιώνεται η κυριαρχία των υπηρεσιών αυτού του είδους
Το streaming ξεπερνά για πρώτη φορά την ελεύθερη και την καλωδιακή τηλεόραση στις ΗΠΑ
Οι υπηρεσίες streaming, οι οποίες κερδίζουν σταθερά σε δημοτικότητα, τελικά ξεπέρασαν την τηλεόραση και την καλωδιακή τηλεόραση στις ΗΠΑ, κερδίζοντας περισσότερους θεατές τον Μάιο από ό,τι η τηλεόραση και η καλωδιακή τηλεόραση μαζί, σύμφωνα με την έκθεση της εταιρείας μέτρησης τηλεθέασης Nielsen που δημοσιεύθηκε την Τρίτη.
Η Nielsen, στην μηνιαία έκθεσή της The Gauge, ανέφερε ότι το streaming κατέλαβε το 44,8% της συνολικής τηλεοπτικής χρήσης στις ΗΠΑ τον Μάιο, υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη κυριαρχία των πλατφορμών streaming όπως το YouTube και το Netflix τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Μόνο το YouTube της Google κατέλαβε το 12,5% της συνολικής τηλεθέασης τον Μάιο, αντιπροσωπεύοντας το μεγαλύτερο μερίδιο τηλεθέασης για μια υπηρεσία streaming. Οι δωρεάν υπηρεσίες streaming που υποστηρίζονται από διαφημίσεις, όπως το PlutoTV της Paramount Global, το Roku Channel και το Tubi της Fox, έχουν επίσης κερδίσει δημοτικότητα, καταλαμβάνοντας συνολικά το 5,7% της τηλεθέασης, σύμφωνα με την Nielsen.
Η τηλεόραση κάλυψε το 20% της τηλεθέασης τον Μάιο, ενώ η καλωδιακή κάλυψε το 24%, σύμφωνα με την Nielsen.
Η άνοδος του streaming, που έλαβε μεγάλη ώθηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID, όταν οι άνθρωποι αναγκάστηκαν να αναζητήσουν ψυχαγωγία στο σπίτι, αντικατοπτρίζει την ευρύτερη μεταμόρφωση στην κατανάλωση μέσων, καθώς οι θεατές προτιμούν όλο και περισσότερο το περιεχόμενο κατά παραγγελία από τα παραδοσιακά τηλεοπτικά προγράμματα.
Η τάση αυτή αναδιαμορφώνει το τηλεοπτικό τοπίο, με συνέπειες τόσο για τους διαφημιστές όσο και για τους δημιουργούς περιεχομένου.
Πηγή: FT