TV + Series

«Χρυσάφι» ρίχνει στην αγορά της Νότιας Κορέας το Netflix

Έρχονται παραγωγές τα επόμενα τέσσερα χρόνια

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Netflix: Ρίχνει «χρυσάφι» στην αγορά της Νότιας Κορέας - Έρχονται παραγωγές τα επόμενα τέσσερα χρόνια

To Netflix αναμένεται να επενδύσει 2,5 δισ. δολάρια στη Νότια Κορέα τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Ο συνδιευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ted Sarandos έκανε την ανακοίνωση μετά τη συνάντησή του με τον πρόεδρο της Νότιας Κορέας Yoon Suk-yeol στην Ουάσινγκτον.

Ο Yoon πραγματοποιεί επί του παρόντος επίσκεψη στις ΗΠΑ, όπου αναμένεται να συναντηθεί με τον πρόεδρο Τζο Μπάιντεν την Τετάρτη.

Το Netflix έχει σημειώσει επιτυχία με νοτιοκορεατικές παραγωγές, συμπεριλαμβανομένης της εξαιρετικά δημοφιλούς σειράς Squid Game.

Ο Sarandos δήλωσε ότι τα χρήματα θα δαπανηθούν για την παραγωγή ταινιών και τηλεοπτικών εκπομπών στην τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία της Ασίας.

«Καταφέραμε να πάρουμε αυτή την απόφαση επειδή έχουμε μεγάλη εμπιστοσύνη ότι η κορεατική δημιουργική βιομηχανία θα συνεχίσει να αφηγείται σπουδαίες ιστορίες», δήλωσε.

Εκπρόσωπος του Netflix δήλωσε ότι η εταιρεία «δεν έχει τίποτα να προσθέσει αυτή τη στιγμή», όταν ρωτήθηκε από το BBC σχετικά με άλλες πιθανές επενδύσεις στην περιοχή.

Το 2021, η νοτιοκορεατική σειρά Squid Game έγινε η πιο δημοφιλής σειρά του Netflix όλων των εποχών. Την παρακολούθησαν 111 εκατομμύρια χρήστες τις πρώτες 28 ημέρες μετά την έναρξή της.

Η σειρά αφηγείται την ιστορία υπερχρεωμένων ανθρώπων που διαγωνίζονται για ένα τεράστιο χρηματικό έπαθλο σε μια σειρά παιδικών παιχνιδιών της Νότιας Κορέας, με μια θανάσιμη ανατροπή.

Νωρίτερα φέτος, το νοτιοκορεατικό ριάλιτι Physical 100 έγινε η πιο δημοφιλής μη αγγλόφωνη εκπομπή της πλατφόρμας παγκοσμίως.