TV + Series

Τα κορίτσια του Παπακαλιάτη

Ξαναθυμόμαστε τις πρωταγωνίστριες που διαλέγει στα έργα του: Η αποθέωσή τους σε κάθε επεισόδιο, σε κάθε σκηνή, σε κάθε διάλογο

Χριστόφορος Παπακαλιάτης και Κλέλια Ανδριολάτου στο Maestro
© Instagram/ maestro.tvseries

To προφίλ των συμπρωταγωνιστριών του Χριστόφορου Παπακαλιάτη στις σειρές και ταινίες του από το 1999 έως σήμερα 

Χθες παρακολουθήσαμε την προβολή του πρώτου επεισοδίου της νέας σειράς, Maestro του Χριστόφορου Παπακαλιάτη και όπως ήταν αναμενόμενο μας ενθουσίασε. Είναι η σκηνοθεσία, είναι οι ρόλοι, είναι οι διάλογοι, είναι η μουσική επιμέλεια; Κάτι μας κάνει κάθε φορά να συντονιζόμαστε μπροστά στις τηλεοράσεις και να μη χάνουμε δευτερόλεπτο. Παρατηρώντας την όμορφη και φρέσκια Κλέλια, μας ήρθαν στο μυαλό όλες εκείνες οι ωραίες γυναικείες παρουσίες που συντρόφευαν το Χριστόφορο στα έργα του, χαρίζοντας στους τηλεθεατές ένα ιδιαίτερο love story. Ο Χριστόφορος γνώριζε και γνωρίζει πολύ καλά πώς να αποθεώσει μία γυναίκα και αυτό κάνει: σε κάθε επεισόδιο,σε κάθε σκηνή, σε κάθε διάλογο. Όλες διαφορετικές, μα όλες υπέροχες. Κοινό τους στοιχείο; Ο Παπακαλιάτης πίσω από την πόρτα του σπιτιού τους να εκφράζει τον αγιάτρευτο έρωτα του.

Παρακάτω θα βρεις μία ανάλυση -από τη δική μας οπτική γωνία- των χαρακτήρων των «μουσών» του Παπακαλιάτη ξεκινώντας από την Κλέλια του «Maestro» και φτάνοντας στην Αλεξάνδρα στο «Η ζωή μας μία βόλτα».

Κλέλια, Maestro 2022

Χθες το βράδυ γνωρίσαμε την Κλέλια (Κλέλια Ανδριολάτου). Ένα κορίτσι νέο, φρέσκο, γεμάτο ζωή, που το μόνο που ζητά είναι η ελευθερία της. Να είναι ελεύθερη από τα δεσμά που επιτάσσει η κοινωνία του 2022 και μάλιστα μία κλειστή κοινωνία, αυτή των Παξών.Δεν αντέχει τα κατεστημένα και τα στερεότυπα, του τύπου «Πότε θα κάνεις παιδιά;», «Η γυναίκα μετά τα 40 τέλος», «Αν βγει ο γιός μου γκέι, θα τρελαθώ».Δε γουστάρει και βλέπει με καχυποψία την εποχή της, κυρίως γιατί η ίδια είναι αθεράπευτα ρομαντική και ονειροπόλα, ωστόσο κάπως προσπαθεί να προσαρμοστεί, περισσότερο για να μιμηθεί για τα υπόλοιπα κορίτσια της γενιάς της και να μη μείνει στην απέξω. Το παίζει άνετη, αλλά δεν είναι. Διέξοδος της; Το πιάνο και η κλασική μουσική. Η γνωριμία της με τον Ορέστη (Χριστόφορο Παπακαλιάτη), θα της ξυπνήσει τον πρώτο αληθινό έρωτα και τη θέληση να τον διεκδικήσει. Αναμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί το μεταξύ τους.. 

Η Κλέλια Ανδριολάτου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1996 και μεγάλωσε στην Καλαμαριά. Είναι 26 ετών και στα 14 της ξεκίνησε διεθνή καριέρα ως μοντέλο. Εκείνη που την ανακάλυψε ήταν η Έλενα Χριστοπούλου και κοντά της, η Κλέλια Ανδριολάτου διέγραψε μια επιτυχημένη πορεία στο modeling. Πριν ακόμα δοκιμαστεί ως ηθοποιός, έκανε φωτογραφίσεις για τη Vogue και το Elle. Σπούδασε δημοσιογραφία και δημόσιες σχέσεις στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο και στη συνέχεια έκανε μαθήματα υποκριτικής στο Θέατρο των Αλλαγών και στο Επί Κολωνώ. Παράλληλα, βρέθηκε στο Παρίσι για να συνεχίσει την καριέρα της ως μοντέλο, ωστότο την κέρδισε η υποκριτική. Ευρέως γνωστή έγινε μέσα από την συμμετοχή της στη σειρά Μπρούσκο. Σήμερα είναι η συμπρωταγωνίστρια του Χριστόφορου Παπακαλιάτη στο Maestro. 

 

Η Στεφανία Γουλιώτη δεν έχει κάνει ακόμη την εμφάνιση της.. σίγουρα θα είναι θυελλώδης.

Η Στεφανία Γουλιώτη γεννήθηκε το 1980 στο Παλαιό Φάληρο. Το 1998 μπαίνει στην Γεωολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου και φοιτεί για δυο χρόνια. Δεν κατάφερε να αποφοιτήσει διότι παράλληλα γίνεται δεκτή στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, όπου και αποφοίτησε με άριστα το 2004. Έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό μέσα από την σειρά Χαρά Αγνοείται το 2009. Έχει συμμετάσχει σε τηλεοπτικές σειρές, θεατρικές παραστάσεις και σε κινηματογραφικές ταινίες, όπως τα Άγρια Παιδιά, στον Καρυωτάκη και στη Δεμένη Κόκκινη Κλωστή. Φέτος, θα τη δούμε στη σειρά Maestro και αναμένουμε με ανυπομονησία το ρόλο που θα παίξει. 

Ελίς- Ένας άλλος κόσμος, 2015

Ίσως το μόνο έργο που η ερωτική ζωή του Παπακαλιάτη δεν ήταν το επίκεντρο, καθώς ήταν έντονα κοινωνικά με μία πολιτική διάσταση θίγοντας φλέγοντα ζητήματα της τότε επικαιρότητας (αλλοδαποί, ρατσισμός, εργασιακή αστάθεια, ευρωπαϊκοί όροι). Ωστόσο, δεν ήταν δυνατό να λείπει μία ερωτική ιστορία -τρεις στο σύνολο του έργου-που εξελίσσεται στα πλαίσια της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης που βιώνει η Ευρώπη. Στην ταινία, ο Γιώργος (Χριστόφορος Παπακαλιάτης) αναπτύσσει σεξουαλικές-ερωτικές σχέσεις με την Ελίς (Andrea Osvart) που παρεμπιπτόντως είναι το αφεντικό του στην εταιρία που εργάζεται. Αυστηρή, στριφνή και φαινομενική απόμακρη, χαρακτηριστικά μίας Γερμανίδας, επομένως καθόλου τυχαία επιλογή- στερεοτυπικό;-Το σεξ για αυτή, σημαντικό για τη λειτουργία της. Μία γυναίκα που έχει μάθει να παίρνει αυτό που θέλει -και το παίρνει- Δεν κατανοεί τις αδυναμίες των άλλων και δε δέχεται δικαιολογίες -ούτε τις καλές-. Η επιτομή μίας workaholic γυναίκας. Πάντα στην εντέλεια: καλοχτενισμένη, βαμμένη, με άψογα «ατσαλάκωτα» ρούχα, ασορτί με το χαρακτήρα της. Φοράει μόνιμα ψηλά τακούνια -γόβες στιλέτο-,φανερώντας εξουσιαστικές τάσεις και το προφίλ μίας ολοκληρωμένης “ladyboss”.

Η Andrea Osvart γεννήθηκε στη Βουδαπέστη το 1979. Σπούδασε ιταλική κουλτούρα, λογοτεχνία και γλώσσα στο Τμήμα Τεχνών του Πανεπιστημίου Eötvös Lóránd. Το 2001 είχε την τύχη να επιλεγεί για έναν μικρό ρόλο στην ταινία Παιχνίδι κατασκόπων (2001) στην οποία έπαιξε με τον Robert Redford και με τον Brad Pitt. Παράλληλα με την εργασία και τις σπουδές της, παρακολούθησε ένα χρόνο μαθήματα στη σχολή υποκριτικής "Földessy Margit" στη Βουδαπέστη. Από το 2003 ζει στη Ρώμη, όπου σπουδάζει και εργάζεται ως ηθοποιός. Το 2015 έπαιξε στην ταινία Ένας αλλος κόσμος. Σήμερα, τη συναντάμε ως "Isabelle" στη γερμανική σειρά του Amazon Prime The Therapy-ψυχολογικό θρίλερ.

Χριστίνα- Αν, 2012

«Άχου μωρέ είσαι λίγο μαλ#@ας», δεν τη λες και την καλύτερη ατάκα πεσίματος, έλα όμως που έπιασε. Το «Αν», δεν είναι σειρά, είναι ταινία και τη λατρέψαμε, όπως λατρέψαμε και τη Χριστίνα (Μαρίνα Καλογήρου), μεγάλο έρωτα του Δημήτρη (Χριστόφορου Παπακαλιάτη). Μία γυναίκα με retro ομορφιά, με βαθύ ερωτισμό, που αγαπά τη γυναικεία της φύση, εκφραστική και εκδηλωτική. Μία γυναίκα που κάποιες φορές είναι έντονα επικριτική και θέλει όλα να περνούν από το χέρι της ασκώντας τον έλεγχο της. Λόγω της έντονης δυναμικότητας της, κάνει πολλές φορές το Δημήτρη να νιώθει λίγος. Δεν κρύβεται πίσω από το δάχτυλο της και καταλαβαίνει πότε υπάρχουν προβλήματα στη σχέση της. Μία γυναίκα τρυφερή, κατάλληλη για μάνα, που όμως πιθανότατα έχει κάποια απωθημένα λόγω του ότι προχώρησε πολύ γρήγορα τη σχέση της και μπήκε κατευθείαν στα βαθιά - συζούν και φτιάχνουν οικογένεια. Σε αντίθεση με τα άλλα του έργα, ο έρωτας αυτός, δεν ήταν απαγορευμένος, δεν εμπλέκονταν τρίτα πρόσωπα (πέρα από μία μικρή περιπετειούλα-γιατί Παπακαλιάτης είναι αυτός), δεν είχε εμπόδια μέχρι να τους χωρίσει ο…. (μία στο εκατομμύριο να μην το έχετε δει, δε spoil-aρω!)

Η Μαρίνα Καλογήρου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978. Σπούδασε θέατρο στη σχολή δραματικής τέχνης του Γ.Κιμούλη ‘’Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας’’, και χορό (της Ακαδημίας I.S.T.D. του Λονδίνου). Εργάζεται από το 1996 ώς ηθοποιός στο θέατρο, τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. 'Εχει παίξει σε πολλές παραστάσεις, ανάμεσα τους παραστάσεις, όπως το Εγκλημα και Τιμωρία του Γιάννη Βούρου και Εκκλησιάζουσες της Νανάς Νικολάου. Επίσης, έχεο παίξει σε ταινίες (και μηκρού μήκους), τηλεταινίες και τηλεοπτικές σειρές: Πολίτικη Κουζίνα του Τάσου Μπουλμέτη, Αν του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, Ο δρόμος με τα ηλιοτρόπια του Θέμη Κατσιμίχα, Οι Μάγισσες της Σμύρνης του Κώστα Κουτσομύτη και η Τελευταία Παράσταση, όπου υποδυόταν την Έλλη Λαμπέτη κ.ά. Το 2015 έφυγε από τη ζωή ο πρώην σύντροφός της και πατέρας του παιδιού της, Τάσος Ζαφειρόπουλος. Αργότερα, η Μαρίνα Καλογήρου αποφάσισε να εγκαταλείψει την Αθήνα και να μετακομίσει στην Χαλκιδική για να ακολουθήσει ο γιος της ένα διαφορετικό εκπαιδευτικό σύστημα. Πλέον, ζει στην Κρήτη μόνιμα. Τελευταία της τηλεοπτική εμφάνιση ήταν στα Κομάντα και Δράκοι (2021-2022).

Ζωή-Τέσσερις, 2009

Διαφορετική από τις άλλες «μούσες» του Παπακαλιάτη, είναι η Ζωή (Δανάση Σκιάδη)- στα αλήθεια η χαρά της ζωής. Δε φέρει τα τυπικά χαρακτηριστικά μίας sexy γυναίκας της εποχής -2009-, όπως η μνηστή του Πέτρου (Χριστόφορου Παπακαλιάτη-, Ζέτα Μακρυπούλια, ωστόσο έχει αυτό το κάτι που την κάνει πολύ γοητευτική και ξεχωριστή. Πρωτοποριακή και σπουδάστρια περιβαντολογίας. Πιο κοριτσάκι από τις άλλες, ενθουσιώδης και με ένα χαρακτήρα εκρηκτικό σαν «πυροτέχνημα» και με πολύ αυθορμητισμό. Μία κοπέλα με τα προβλήματα, τις ιδιοτροπίες και τους συναισθηματισμούς της. Πληγωμένη ψυχή που φέρει τα κατάλοιπα μίας κακής οικογενειακής κατάστασης. Λέει αυτό που σκέφτεται όποιες και αν είναι οι συνέπειες. Cool –με νεουορκέζικο στυλ –φλύαρη-καθόλου κουραστική- και πληθωρική –όχι στην εμφάνιση.Ένα πραγματικό «μαγκάκι». Κρατάει τις αντιστάσεις της, αλλά τελικά είναι πιο αδύναμη από αυτές και έτσι παραδίδεται στο νομιζόμενο «αρρωστημένο» έρωτα.

Η Δανάη Σκιάδη γεννήθηκε στην Αθήνα το 1983. Είναι ηθοποιός του κινηματογράφου, του θεάτρου και της τηλεόρασης, θεατρολόγος και εκφωνήτρια. Είναι πτυχιούχος απόφοιτος του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών καθώς και της Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης του Γιώργου Κιμούλη «Σύγχρονο Θέατρο Αθήνας». Έχει διδάξει Θεατρική Αγωγή στο Κολλέγιο Αθηνών. Έχει παίξει σε σειρές, όπως το Μωβ Ροζ, το Δεκα, τα Άγρια Παιδιά, το Τέσσερις κλπ. Η πιο πρόσφατη ταινία στην οποία έχει παίξει έιναι το Καλάβρυτα 1943, ενώ η πιο γνωστή της είναι το HardcoreΣήμερα, έχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη σειρά Σώσε με, διαθέσιμη στο Ant1 Plus. 


Σοφία-Δύο μέρες μόνο, 2005

Άραγε φτάνουν δύο μέρες μόνο για να τινάξεις τα πάντα στον αέρα; Η Σοφία (Βίκυ Παπαδοπούλου) ετοιμάζεται να παντρευτεί όταν ξανασυναντά τον Άρη (Χριστόφορο Παπακαλιάτη). Μία γυναίκα ώριμη, σοφιστικέ στην οποία κυριαρχεί η λογική, βάζοντας φρένο συνεχώς στο συναίσθηματης– το οποίο και ενοχοποιεί-. Δεν αφήνεται ολοκληρωτικά παρά μόνο λίγες φορές , τι οποίες ενδίδει και ύστερα μετανιώνει. Νευρικότητα, τύψεις και πάλι τύψεις. Πιο ορθολογίστρια από τον Άρη και βλέπει παντού αδιέξοδα -ίσως να έχει και δίκιο-. Παραπαίει ανάμεσα στη σιγουριά και στο αναπάντεχο. Διχάζεται ανάμεσα στην ηθική και στον έρωτα. Αγαπά την ασφάλεια του Χρήστου (Χρήστος Λούλης), αλλά ελκύεται από το χειμαρρώδες -και αβέβαιο που θα οδηγήσει- πάθος του Άρη. Δύσκολα θα αλλάξει τη στρωμένη ζωή της, αλλά ανατροπές γίνονται και στο 90’.

Η Βίκυ Παπαδοπούλου γεννήθηκε το 1982 και μεγάλωσε στο Χαλάνδρι. Σπούδασε υποκριτική στη Δραματική Σχολή Αθηνών Γιώρου Θεοδοσιάδη. Η ίδια έχει δηλώσει ότι αρχικά επιθυμούσε να γίνει κριτικός θεάτρου, αλλά τελικά την κέρδισε η υποκριτική. Έγινε γνωστή στο ευρύ κοινό μέσα από την συμμετοχή της στη σειρά του Χρσιτόφορου Παπακαλιάτη, Δύο μέρες μόνο. Ακολούθησαν ρόλοι στις σειρές Η τελευταία παράσταση, 10η εντολή, Έχω ένα μυστικό και L.A.P.D, Έτερος Εγώ. Πρόσφατα την είδαμε στη σειρά Σιωπηλός Δρόμος. Φέτος, αναμένεται να συναντήσουμε στη νέα τηλεοπτική σειρά του Alpha, Αυτή η νύχτα μένει. 

 

Μαρία και Χριστίνα- Κλείσε τα μάτια, 2002

Δύο γυναίκες, δύο έρωτες, δύο ιστορίες που ενώνονται. Είμασταν συνηθισμένοι σε απαγορευμένες ιστορίες στις σειρές του, αλλά το δίπολο μάνα-κόρη έκανε το ντεμπούτο του με το Κλείσε τα μάτια. Αρχικά, ο νεαρός «άφραγκος», αλλά ονειροπόλος φωτογράφος, Φίλιππος (Χριστόφορος Παπακαλιάτης) γνωρίζει και ερωτεύεται την επίσης αρκετά μεγαλύτερη του και παντρεμένη, Μαρία (Πέμη Ζούνη). Η Μαρία είναι μία γυναίκα έξυπνη, άκρως θελκτική, με μεγάλη αυτοπεποίθηση–φαινομενικά-, ωστόσο με ένα βλέμμα μελαγχολικό και μία ζωή προγραμματισμένη, στον αυτόματο. Μία γυναίκα βουτηγμένη στη ρουτίνα της πραγματικότητας, που δε βρίσκει ευχαρίστηση μέσα στην καθημερινότητα της και που με το ζόρι διατηρεί την εικόνα της καλής συζύγου ενός πλουσίου άνδρα. Πολύ μοναχική, ωστόσο καθόλου συμβιβασμένη με τη μοναξιά της. Ο Φίλιππος της δίνει ζωή
και ξανανιώνει. Συχνή της ατάκα; «Φίλιππε, δεν καταλαβαίνεις; Θέλω, αλλά δε μπορώ!»

Η Πέμη Ζούνη (Παναγιώτα) Ζούνη γεννήθηκε στην Αθήνα το 1956. Είναι ηθοποιός του θεάτρου, του κινηματογράφου και της τηλεόρασης, ενώ είναι γνωστή και από τις εκφωνήσεις που έχει κάνει σε ραδιοτηλεοπτικούς σταθμούς (Mega). Επίσης, έχει ασχοληθεί και με τα κοινά από την θέση της δημοτικής συμβούλου στο Δήμο Αθηνών και από τη θέση της βουλευτού της Α' εκλογικής περιφέρειας Αθηνών με το ΠΑΣΟΚ. Το 1979 αποφοίτησε από τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου ΑΘηνών. Κατά τη χρονική περίοδο 1971-1978 έκανε μαθήματα χορού, κλασικού και μοντέρνου ενώ το 1982 αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Από τότε, έχει παίξει συνολικά σε 25 σειρές, ανάμεσα τους το Κλείσε τα Μάτια και οι 8 λέξεις, 33 θεατρικές παραστάσεις -Ορέστης, Τρωάδες, Ανδρομάχη- και 11 κινηματογραφικές ταινίες -Μία υπέροχη μέρα, Φωνή Αιγαίου-. Φέτος, η Πέμη έχει πρωταγωνιστικό ρόλο, υποδύεται τη Μαργέτα στη δραματική σειρά εποχής Έρωτας Φυγάς στο Open. 

Από την άλλη η Χριστίνα (Ιωάννα Παππά), κόρη της Μαρίας. Μικρή σε ηλικία, επηρεασμένη από την κουλτούρα του Νotting Hill, που δεν τα βάζει ποτέ κάτω. Μονίμως τσακωμένη με τους γονείς της, πιθανότατα και με τον εαυτό της, πεισματάρα μέχρι αηδείας, γλυκός τσαμπουκάς και «αντάρτισσα» ψυχή –ίσως και επαναστάτρια χωρίς αιτία. Απεχθάνεται κάθε μοτίβο σχέσης: γάμος, παιδιά, σκυλιά και σπίτι στην εξοχή και απογοητεύεται από τις ερωτικές της περιπετειούλες. Κάπου εκεί, γνωρίζει τυχαία το Φίλιππο… η αρχή του big bang.

Η Ιωάννα Παππά 

Η Ιωάννα Παππά γεννήθηκε στη Βοστώνη, το 1977. Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής Θεάτρου Τέχνης Κάρολος Κουν. Έγινε ευρέως γνωστή μέσα από τη συμμετοχή της στη σειρά του Χριστόφορου Παπακαλιάτη Κλείσε τα μάτια. Το 2014 κέρδισε το Θεατρικό Βραβείο Κοινού για το ρόλο της στη παράσταση Αλεπούδες και το 2016 κέρδισε το Βραβείο Μελίνα Μερκούρη για την παράσταση Οδός Πολυδούρη, στην οποία υποδύθηκε την ποιήτρια Μαρία Πολυδούρη. Το 2018 βραβεύτηκε με το 1ο βραβείο Α' Γυναικείου ρόλου στα βραβεία all4fun για τη παράσταση Το μόνον της ζωής του ταξίδιον αλλά και με το 3ο βραβείο γυναικείας ερμηνείας στα θεατρικά βραβεία Αθηνοράματος για την παράσταση Άμλετ. Προτιμάει το θέατρο, ωστόσο έχει παίξει και σε διάφορες τηλεοπτικές σειρές. Τελευταία της τηλεοπτική σειρά ήταν η Έξαψη στο Mega. Σήμερα τη συντάμε στην θεατρική Παράσταση Ψηλά από τη Γέφυρα στο Θέατρο Βεάκη. 

Έλλη- Να με προσέχεις, 2000

Στη σειρά αυτή το γυναικείο εμπλεκόμενο πρόσωπο είναι η Έλλη (Βαλέρια Χριστοδουλίδου). Και όταν γράφουμε εμπλεκόμενο το εννοούμε, καθώς «τα μπλέκει» με το ευαίσθητο, ρομαντικό και συνεσταλμένο Αλέξανδρο (Χριστόφορο Παπακαλιάτη) και το χαρισματικό, άνετο και προκλητικό Κωνσταντίνο (Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη). Η σχέση μεταξύ των δύο; Αδερφική-στην κυριολεξία. Μία γυναίκα που βρίσκεται στη μέσα μίας σχέσης κόντρας και αγάπης μεταξύ ετεροθαλών αδερφών. Μία γυναίκα σαν αερικό ή μάγισσα πλανεύτρα; Ήσυχη, αλλά ταυτόχρονα τσαχπίνα. Μπορεί το πρόσωπο της να είναι αγγελικά πλασμένο, θυμίζοντας αυτά μίας πορσελάνινης κούκλας, αλλά περισσότερο θα τη χαρακτηρίζαμε «άγγελο» που εξέπεσε στην αμαρτία. Μία γυναίκα μπερδεμένη που ερωτεύεται δύο αδέρφια μπλέκοντας σε ένα απαγορευμένο ερωτικό τρίγωνο. Το πρόβλημα της δεν είναι ότι δε θέλει να αντιμετωπίσει τα συναισθήματα της, απλούστατα δεν τα έχει ξεδιαλύνει. Αμφιθυμικός χαρακτήρας, όπως και η συμπάθεια μας για αυτή. Η φράση «δεν ξέρω τι θέλω» ταιριάζει απόλυτα στην περίπτωση της Έλλης.

Η Βαλέρια Χριστοδουλίδου γεννήθηκε το 1969, στην Κέρκυρα. Στα τέλη της δεκαετίας του 1980 έκανε σπουδές στην Κρατική Σχολή Ορχηστρικής Τέχνης ενώ αργότερα αποφοίτησε και από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου. Το 1993, πρωταγωνίστησε μαζί με τον Σπύρο Παπαδόπουλου στην κωμωδία «Γυναίκες δηλητήριο» σε σκηνοθεσία Νίκου Ζερβού. Ένας από τους πιο γνωστούς της ρόλους στη μεγάλη οθόνη είναι αυτός της Βίκυ Διαμαντοπούλου στην αισθηματική ταινία «Ελεύθερη Κατάδυση» του Γιώργου Πανουσόπουλου. Αλλά η πιο γνωστή της τηλεοπτική συμμετοχή ήταν αυτή στη σειρά Να με προσέχεις του Χριστόφορου Παπακαλιάτη στο Mega. Από το 2009 μέχρι το 2012 ήταν μέρος του καστ της καθημερινής σειράς Η Ζωή της άλλης κρατώντας το ρόλο της Έλενας Καλλιφατίδη. Η Βαλέρια Χριστοδουλίδου την περίοδο αυτή ασχολείται περισσότερο με το τραγούδι, καθώς γράφει μουσική και στίχους, τραγουδάει και έχει κυκλοφορήσει και προσωπικά άλμπουμ.

Αλεξάνδρα-Η ζωή μας μία βόλτα, 1999

Ολοκληρώνοντας με την πρώτη συγγραφική απόπειρα και εκτέλεση του Παπακαλιάτη το 1999, -αγαπημένη αν και όχι τόσο δημοφιλής- «Η ζωή μας μία βόλτα», συναντάμε τη Φιλαρέτη Κομνηνού που μας συστήνεται ως τη γνωστή ηθοποιό, Αλεξάνδρα Λυγερού. Μία δυναμική, φτασμένη, έμπειρη και επιτυχημένη γυναίκα, αρκετά μεγαλύτερη του. Μία γυναίκα που αποπνέει τον αέρα μίας ντίβας και σταρ της εποχής και είναι πολύ αγαπητή. Ο νεαρός και φιλόδοξος Μιχάλης (Χριστόφορος Παπακαλιάτης) καταφέρνει να «ρίξει» το φαινομενικά απόρθητο φρούριο. Ένας φαινομενικά αταίριαστος έρωτας, που όμως εξελίσσεται σε βαθύ συναίσθημα. Η Αλεξάνδρα, παλεύει το θέμα της υγείας της με αξιοπρέπεια,μη θέλοντας κάποιον μαζί της σε αυτό -ίσως γιατί ως περήφανη γυναίκα δε ζητάει τη λύπηση ούτε τη συμπάθεια κανενός-.Προστατεύει τους γύρω της, παίρνοντας τις αποστάσεις της. Σαν μία πραγματική star θέλει να διατηρήσει ατσαλάκωτη την εικόνη της για εκείνη. Με αυτή τη σειρά του Παπακαλιάτη, κάνει την εμφάνιση του το «οιδιπόδειο σύνδρομο».

Η Φιλαρέτη Κομνηνού γεννήθηκε το 1958 στη Δράμα και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη, απ' όπου αποφοίτησε από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος με Άριστα και τη φιλοσοφική σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου. Ήταν καθηγήτρια στο Εθνικό θέατρο για 9 χρόνια και σήμερα είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Υποκριτικής στο Τμήμα Θεάτρου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει συνεργαστεί με σημαντικούς καλλιτέχνες και σκηνοθέτες. Στο Εθνικό Θέατρο ερμήνευσε πρωταγωνιστικούς ρόλους: την Έντα Γκάμπλερ του νορβηγού Ερρίκου Ίψεν, τη Λυσσασμένη Γάτα του Τενεσί Ουίλιαμς, την Φαίδρα στον Ιππόλυτο του Ευριπίδη κ.α. Έχει συμμετάσχει σε περίπου 20 ηλεοπτικές σειρές, όπως Η Ζωή μας μια βόλτα του Χριστόφορου Παπακαλιάτη, οι Μάγισσες της Σμύρνης και την πιο πρόσφατη Αγγελική στον Alpha. Το 2021, συμμετείχε με το γιό της -Γιώργο Παπαγεωργίου- στην παράσταση Αρίστος, η οποία έχει κεντρικό θέμα τη ζωή του Αριστείδη Παγκρατίδη. Από το Νοέμβριο θα είναι στο Παλλάς στο μιούζικαλ Στην αυλή των Θαυμάτων. 

Εσάς ποια είναι η αγαπημένη σας;

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ