TV + Series

Big Brother: Το πιο αστείο διαφημιστικό του κόσμου

Δεν μπορεί, ο ΣΚΑΪ μας κάνει πλάκα

Βαγγέλης Περρής
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Ο Βαγγέλης Περρής γράφει για το «Big Brother» που παίρνει τη θέση του Αντώνη Κανάκη στη βραδινή ζώνη του ΣΚΑΪ και τις αλλαγές στον τηλεοπτικό σταθμό.

Ο τηλεοπτικός ΣΚΑΪ, στην αρχή της φετινής σεζόν παρουσίασε σε ειδική τελετή ένα πρόγραμμα γεμάτο πρωτοτυπίες. Αποδείχτηκε ότι δεν αφορούσαν σε εκπομπές. Ο ΣΚΑΪ είναι το μόνο κανάλι παγκοσμίως που εξήγγειλε τίτλους και συνεργάτες, πανηγύρισε προκαταβολικά για την επιτυχία τους, και τελικά προβάλλει άλλα αντ’ άλλων!

Φούσκες

Επιστρέφουμε στην ωραία εκείνη βραδιά. Με επισημότητα η αξιόπιστη διεύθυνση του σταθμού ανακοινώνει ότι «ο ΣΚΑΪ την τηλεοπτική σεζόν 2019-2020 σκοπεύει να προσφέρει ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα το οποίο δεν θα μπορεί να συγκριθεί με τα προγράμματα των προηγούμενων ετών» και το κάνει λιανά. «Ο Αντώνης Κανάκης και η παρέα του με το Ράδιο Αρβύλα και το Βινύλιο  έδωσαν το έναυσμα για την αλλαγή, για να πνεύσει νέος αέρας στον αέρα μας». Αυτή είναι η εισαγωγή. Στη συνέχεια μαθαίνουμε ότι «μαζί μας θα συνεργαστούν οι πιο αγαπημένοι ηθοποιοί και οι πιο εμπνευσμένοι δημιουργοί». Τα ονόματα είναι συγκεκριμένα, τα περισσότερα από αυτά παρευρίσκονται στην αίθουσα και χειροκροτούν. «Η σειρά «Room service please» θα έχει την σφραγίδα του καταξιωμένου Αλέξανδρου Ρήγα. Συμμετέχουν οι Ησαΐας Ματιάμπα, Κώστας Καραφώτης Κωνσταντία Χριστοφορίδου,  Δημήτρης Παπάς  ενω σε συζητήσεις βρίσκεται και η Μαρία Αλιφέρη». Με την αντίστοιχη  σοβαρότητα οι ίδιοι άνθρωποι διαβεβαιώνουν το τηλεοπτικό κοινό ότι «φέτος θα παίξει με τις γνώσεις και την παρατηρητικότητά του», μέσω δύο τηλεπαιχνιδιών που «θα αναστατώσουν την απογευματινή ζώνη», δηλαδή το «Guess my age» και «ένα από τα διασημότερα και πιο εμπνευσμένα τηλεπαιχνίδια γνώσεων στην παγκόσμια τηλεόραση», εννοώντας το  «Boom».

Οι υπόλοιπες εκπομπές που ανακοινώνονται είναι ακόμη πιο ψαγμένες. Πάντα με αξιοπιστία και ενθουσιασμό, η διεύθυνση παρουσιάζει τους εξής νεωτερισμούς: «Idol», «Αγρότης μόνος ψάχνει», «Masked singer», τα οποία δείχνει ότι πιστεύει πολύ, γι’ αυτό και χωρίς περιστροφές ζητά την συνδρομή των διαφημιστικών εταιριών ώστε να επενδύσουν σε κάτι αληθινά πρωτοποριακό που θα ανανεώσει το τηλεοπτικό τοπίο.

Ερείπια

Μετά από ελάχιστους μήνες όλα τα προηγούμενα πήγαν περίπατο, μερικά μάλιστα περπάτησαν μέχρι τις δικαστικές αίθουσες. Στη μέση της σεζόν ο «ριζικά ανανεωμένος ΣΚΑΪ» επέστρεψε στη παλιά συνταγή που ήθελε να αποβάλλει, δηλαδή τουρκικές εκπομπές και το «Big Brother» που παίρνει τη θέση του Κανάκη στη βραδινή ζώνη.

Κουκουβάγιες

Το διαφημιστικό σποτ του «Big Brother» φέρει την υπογραφή του ΣΚΑΪ, δηλαδή είναι επίσης μοναδικά πρωτοποριακό. Ξεκινά με το σύνθημα «ώρα να βγεις μπροστά, χωρίς τοίχους». Πολύ λογικό! Δεν υπάρχει αμφιβολία πως όταν θέλεις να ζήσεις «χωρίς τοίχους», θα τρέξεις στο «Big Brother» για να κλειστείς στους τέσσερις τοίχους του. Η συνέχεια είναι ακόμα πιο σουρεαλιστική. Ένα κορίτσι που θέλει να ζήσει ήρεμα και χωρίς τοίχους, πιάνει ένα ρόπαλο και αρχίζει να βαράει κάτι χεράκια που κρέμονται από το ταβάνι και συμβολίζουν τα likes και τα dislikes, γιατί αυτή είναι η μάστιγα που απειλεί με απομόνωση τη νεολαία, οπότε  για να ξεφύγει από τα social media, πρέπει να αποκτήσει αληθινή κοινωνική ζωή χάρη στο Β.Β!

Πάνω που νομίζαμε ότι τα είχαμε δει όλα, προέκυψε στα ξεκούδουνα και μία κουκουβάγια που άρχισε να φτερουγίζει μέσα στο δωμάτιο! Επειδή το συγκεκριμένο πουλί αποτελεί σύμβολο της σοφίας, υποψιαζόμαστε ότι με αυτό τον τρόπο ο ΣΚΑΪ απευθύνεται στους διανοούμενους που επιτέλους βρήκαν την εκπομπή τους.

Το τέλος είναι ακόμα πιο φαντασμαγορικό. Ένας νέος, πιάνει μία μπαλαντέζα και αποσυνδέει την τηλεόραση από το ηλεκτρικό ρεύμα!

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι το μπλακ άουτ θα καλυφθεί με κάποια επανάληψη του «My style rocks». («Iste Benim Stilim» στην καθομιλουμένη).