- CITY GUIDE
- PODCAST
-
12°
«Μέλισσες» εναντίον μοντέλων και στη μέση το «Λόγω Τιμής»
Νικητές και χαμένοι στη μάχη του prime time
Το τηλεοπτικό σκηνικό έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Ποιος κερδίζει τη μάχη της τηλεθέασης;
Ξημέρωσε. Οι κανονικοί άνθρωποι πλύθηκαν, πήραν πρωινό, άντε άνοιξαν και το κινητό τους για να δουν τις τελευταίες ειδήσεις. Οι υπεύθυνοι των τηλεοπτικών προγραμμάτων ξενύχτησαν πάνω από τις οθόνες περιμένοντας το e-mail με τα ποσοστά τηλεθέασης. Το τηλεοπτικό σκηνικό μπαίνει πλέον στη φάση της ολοκλήρωσης, οι περισσότερες εκπομπές έχουν πάρει θέση στην αρένα και από την πορεία τους στους πίνακες «με τα νούμερα» εξαρτάται η ζωή δεκάδων εμπλεκομένων.
Η Τρίτη ήταν η μέρα που στο prime time επιβεβαιώθηκε η κυριαρχία του ριάλιτι μόδας Greece's Next Top Model όπου, παρά το ξεχείλωμά του (ίσως και χάρη σε αυτό), σημείωσε τηλεθέαση 20,9% στο σύνολο του κοινού και 28,9% στο δυναμικό κοινό. Απέναντί του στάθηκε σαν ίσος προς ίσο το νέο τρεντ «Άγριες μέλισσες», το οποίο κατέκτησε με άνεση την πρωτιά στο σύνολο (24,7%) και βγήκε δεύτερο στο δυναμικό κοινό, αλλά με μικρή διαφορά (22% οι «Μέλισσες», ενώ την ίδια ώρα το GNTM είχε μία μονάδα παραπάνω).
Όπως από αρχαιοτάτων χρόνων γνωρίζουμε, όταν παλεύουν τα βουβάλια την πληρώνουν τα βατράχια, και στη συγκεκριμένη περίπτωση ο λογαριασμός πήγε στο «Λόγω τιμής: 20 χρόνια μετά», το οποίο τριγύριζε γύρω από τη βάση (11%), ενώ μόλις πριν από μία βδομάδα ήταν ο πρίγκιπας της ζώνης με τριαντάρια που φάνταζαν σαν ατράνταχτη περιουσία.
Δύσκολη ήταν και η εκκίνηση της βασίλισσας Ελένης Μενεγάκη. Η αποδοχή της πρεμιέρας της ήταν περίπου 14% στο σύνολο του κοινού, ενώ στο δυναμικό πήγε καλύτερα (15,4%) ξεπερνώντας το «Μεσημέρι με το Γιώργο Λιάγκα», αλλά βλέποντας την πλάτη του «Shopping star» (23,6%), του Μουτσινά (21,2%), του Ρουκ Ζουκ (18,9%) και −γκούχου γκούχου− του «Κωσταντίνου και Ελένης» (17,2%).
Βέβαια είναι πολύ νωρίς για να γίνουν αναλύσεις και να βγουν συμπεράσματα. Άλλωστε μέχρι στιγμής το γεγονός της τηλεοπτικής χρονιάς δεν προέρχεται από τα μέινστριμ προγράμματα, αλλά από τη συμμετοχή του Μένιου Φουρθιώτη στο weekend πρόγραμμα του Σκάι. Τον είδαμε να κάθεται με άνεση στον καναπέ της Τατιάνας Στεφανίδου και να μιλάει για θέματα ομορφιάς, προωθώντας κάποιες θεραπείες που όπως πάντα συμβαίνει με τα προϊόντα του Μένιου − έχουν υιοθετηθεί και από πλειάδα σταρ του Χόλιγουντ, όπως η Kate Moss και η ελληνίδα Jennifer Aniston!
Περιέργως, το τηλεοπτικό κοινό των 3 εκατομμυρίων που με φανατισμό ακολουθούν τον Φουρθιώτη, δεν εκτίμησε τις αλήθειες του συμπαθούς παρουσιαστή και επεφύλαξε για τον Σκάι μονοψήφια ποσοστά, αλλά σίγουρα υπάρχει χρόνος για να διορθωθούν όλα! Μην ξεχνάμε ότι πάντοτε στην εκκίνηση της σεζόν γίνονται λάθη, είτε από τους τηλεθεατές είτε από τους υπεύθυνους των προγραμμάτων.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
H σειρά αποδείχθηκε μια από τις πλέον επιτυχημένες στην ιστορία
Τι αναφέρουν οι πρώτες πληροφορίες
Το νέο επάγγελμα του Joey δεν έχει να κάνει με την ηθοποιία
Μια καλή χρονιά και για τη μικρή οθόνη
Γυναίκες και άνδρες ηλικίας 56 έως 70 ετών αναζητούν τον έρωτα και την αγάπη βγαίνοντας ραντεβού στα τυφλά
Αντί να εκβιάσει το συναίσθημα, παρουσιάζει την πραγματικότητα με σεβασμό και ευαισθησία
Πρεμιέρα στις 14 Φεβρουαρίου με διπλό επεισόδιο
Η νέα σειρά, βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Jonnas Bonnier και σε μια από τις πιο διάσημες ληστείες της Σουηδίας, δίνει στον θεατή ό,τι ακριβώς περιμένει από μια καλή περιπέτεια
Η βραβευμένη με Όσκαρ δημιουργός θα συμμετάσχει στη νέα σειρά του HBO
Το «I Want to Break Free» των Queen θεωρείται φόρος τιμής στη σειρά
Τζένα Ορτέγκα και Κάθριν Ζετα-Τζόουνς επιστρέφουν δριμύτερες
«Goodbye Maestro, For now!»
Το HBO προσεγγίζει τον Βρετανό ηθοποιό για τον εμβληματικό ρόλο
Η πολυαναμενόμενη συνέχεια της σειράς έφτασε!
Πώς και πότε θα προβληθούν τα επεισόδια
Τι είπε η επιτυχημένη ηθοποιός για την γκαρνταρόμπα του ρόλου που υποδύθηκε
Τι ανέφερε ο δημιουργός της σειράς
Μαζί τους θα συμπρωταγωνιστεί και ο Πιρς Μπρόσναν
Η μέταλ σειρά που χαρακτήρισε τη νεανική κουλτούρα της δεκαετίας του 1990
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.