TV + Series

Η Ματσούκα που αγαπήσαμε

Δείτε τη πριν τη κατεβάσουν

Βαγγέλης Περρής
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η Δήμητρα Ματσούκα επέστρεψε στις κωμωδίες και τόσο φρέσκια είχαμε να την δούμε την εποχή του «Κάτι τρέχει με τους δίπλα». Η νέα της σειρά τιτλοφορείται «Ελεύθερη Σχέση», φυσικά στην ιστορία εμπλέκεται και ένας Μάνος ώστε να γίνουν οι απαραίτητοι συνειρμοί, αλλά όλα τα άλλα είναι εντελώς καινούργια. Η ηθοποιός χαίρεται την επιστροφή της στο είδος που την πρωτογνωρίσαμε, είναι φανερό ότι κουβαλάει νέα υποκριτικά εφόδια, αλλά δείχνει ακομπλεξάριστη και στο ξεδίπλωμα των παλιών. Δίνει το φιλί της ζωής σε μία πισίνα, σηκώνεται από το κρεβάτι  με τις ανάλαφρες πιτζάμες της, ονειρεύεται ότι φιλά μια μεγάλη ουρά από άντρες και μία γυναίκα, πάει στο μπάνιο με το σουτιέν, στη δουλειά χωρίς σουτιέν, κλαίει πέφτοντάς πάνω στον Χαϊκάλη, φλερτάρει στο μπαρ, επιστρέφει στην πισίνα αυτή τη φορά για να κολυμπήσει φορώντας μόνο εσώρουχα και όλα αυτά χωρίς να μετατρέπει τον τηλεθεατή σε λιγούρη, γιατί τα συνοδεύει με το γνωστό της class. Τι κρίμα που οι τηλεθεατές του Open έχουν συνηθίσει να βλέπουν τα «Διλήμματα» και προσφέρουν στην «Ελεύθερη Σχέση» τις πιο χαμηλές τηλεθεάσεις του καναλιού. Θα έρθει η στιγμή που θα μετανιώσουν, αλλά φοβόμαστε ότι πλέον θα είναι αργά...

Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΜΑΝΟΣ
Ο αυθεντικός «κύριος Μάνος» του «Κάτι τρέχει με τους δίπλα», ο κατά κόσμον Κλέων Γρηγοριάδης, έχει πλέον περάσει στην άλλη όχθη. Με την αναγνώριση που απέκτησε η πολιτική του διάσταση από την ώρα που ζήτησε το κλείσιμο του χουντικού Mega (έλεγε ψέματα ότι έγιναν capital controls), έχει πλέον λύσεις για όλα τα προβλήματα του τόπου. Μετά από εμβριθείς οικονομικές μελέτες γύρισε ένα βιντεάκι που έριξε στο YouTube, μέσω του οποίου λύνει μια και καλή το θέμα των κόκκινων δανείων. Η ιδέα είναι μεγαλοφυώς απλή. Προτείνει να δημιουργηθεί μία δημόσια επιχείρηση διαχείρισης των κόκκινων δανείων. Επειδή υπάρχει ο κίνδυνος που καγχασμού που θα προέρχεται από την παρεξήγηση, παραθέτουμε ακριβώς την δήλωση του συμπαθούς ηθοποιού-πολιτικού αναλυτή: «Η δημόσια εταιρεία διαχείρισης κόκκινων δανείων θα αποβεί προς όφελος τόσο των δανειοληπτών, όσο και την τραπεζικών ιδρυμάτων. Φαίνεται οξύμωρο αλλά δεν είναι. Η δημόσια εταιρεία διαχείρισης κόκκινων δανείων θα πάρει σταδιακά από τις τράπεζες τα κόκκινα δάνεια. Σε αντάλλαγμα θα εκδώσει ομόλογα όπου εγγυητής θα είναι το Δημόσιο. Η δημόσια εταιρεία διαχείρισης κόκκινων δανείων θα διαχειριστεί αυτά τα δάνεια με σεβασμό στον πολίτη και θα τα ρυθμίσει ανάλογα με την ανάγκη και την οικονομική του δυνατότητα. Παράλληλα θα διασφαλιστεί η οικονομική επάρκεια των τραπεζών οι οποίες με αυτό τον τρόπο θα επιστρέψουν στην κανονικότητα που είναι να παρέχουν ρευστότητα στην αγορά». Κάποιοι μπορεί να μπερδεύτηκαν από την δυσνόητη ορολογία του καλλιτέχνη και γι' αυτό το κάνουμε λιανά. Θα προσλάβουμε υπαλλήλους για μια νέα κρατική εταιρεία. Αυτή θα πάρει τα δάνεια των τραπεζών, σε αντάλλαγμα θα τους δώσει αέρα κοπανιστό και έτσι θα σωθούν οι τράπεζες και θα χαριστούν τα δάνεια. Σοφό και είναι κρίμα που δεν υπάρχει το χουντικό Mega ώστε να το ακούσουν πιο πολλοί συνάνθρωποί μας και να τον ξανααποθεώσουν.

ΑΣΙΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ
Τύχη αγαθή μάς έφερε να παρακολουθήσουμε οικογενειακώς το American got talent. Θα ήταν άδικο να συγκρίνουμε το επίπεδο των διαγωνιζομένων με αυτό που βλέπουμε στο «Ελλάδα έχεις ταλέντο». Άλλα μεγέθη. Όμως τα υπόλοιπα είναι ακόμη πιο άνισα. Η παρουσιάστρια μίλησε τρεις φορές για λιγότερο από ένα λεπτό. Οι κριτές έλεγαν μία πρόταση και δεν εκφωνούσαν λόγους. Οι εικόνες από τα παρασκήνια διαρκούσαν ελάχιστα και υπήρχε λόγος μετάδοσής τους. Με δυο λόγια, η μια εκπομπή βρίσκεται στη Δύση και η άλλη στην Ανατολή (συγκεκριμένα τα βάθη της Ανατολής).

ΠΟΥΛΙΤΖΕΡ
Ένα κορίτσι συμμετέχει στο My style rocks. Είναι παντρεμένη. Ο σύζυγός της γαζώνεται από σφαίρες. Η μαχόμενη δημοσιογραφία πάλλεται από συγκίνηση. Ήρθε η ώρα να αποδείξει την ικανότητά της να φέρνει στην επιφάνεια τη σκοτεινή πλευρά της σόουμπιζ. Ακολουθεί ρεπορτάζ που έχει τίτλο: «Κατέρρευσε η παίκτρια ριάλιτι μετά τη δολοφονία του συζύγου της». Τέτοιες συνταρακτικές αποκαλύψεις οδηγούν αναμφίβολα στην επαγγελματική καταξίωση ή τουλάχιστον καπαρώνουν μία θέση σε πάνελ.