TV + Series

Έπεσαν οι πρώτες τουφεκιές στην τηλεοπτική μάχη

Το κανάλι που κέρδισε ήταν το Mega!

Βαγγέλης Περρής
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η τηλεόραση είναι πόλεμος. Τη Δευτέρα η εμπροσθοφυλακή ρίχτηκε στη μάχη και οι στρατηγοί βλέπουν τα αποτελέσματα των επιλογών τους σκυμμένοι πάνω από τις μετρήσεις. Στο ΣΚΑΪ παρατηρούν μια εμφανή οπισθοχώρηση του My Style Rocks και προς το παρόν ελπίζουν ότι το φαινόμενο θα είναι πρόσκαιρο. Όμως το 11,6%  (13,4% στο δυναμικό κοινό) της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου και της νέας της ομάδας, έχει προκαλέσει ανησυχία και δεύτερες σκέψεις σχετικά με την ορθότητα της επιλογή της. Σύμφωνα με τον πανάρχαιο κανόνα της τηλεόρασης, όποιος βγαίνει συμπαθής ως φιλοξενούμενος σε μία εκπομπή (όπως η Σπυροπούλου στο Survivor) δεν σημαίνει ότι αυτομάτως αποκτά ικανότητες παρουσιαστή. Ο Σκάι τον αψήφισε και κατά τις επόμενες ημέρες θα αποδεδειχθεί η ορθότητα του ρίσκου που πήρε. Υπάρχει βέβαια δικαιολογία ότι το My Style Rocks κάνει δεύτερη σεζόν, επομένως το κοινό μπορεί να κουράστηκε, αλλά το παράδειγμα του Shopping Star την ανατρέπει. Έχοντας περισσότερα χρόνια στην πλάτη του έκανε περίπατο με σχεδόν διπλάσια ποσοστά από τον αντίπαλό του (20,9 στο σύνολο και 24,8 στο δυναμικό κοινό).

Ξεκίνημα και για την εκπομπή του Alpha «Τι Λέει». Η ομάδα των Τσολάκη, Γκουντάρα, Μακαλιά και Μελιτά κινήθηκε γύρω στο 9- 10% που δεν προκαλεί ενθουσιασμό αλλά ούτε απογοήτευση, επειδή αποτελεί νέο προϊόν. Μένει να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα των αντιπάλων, αλλά και του ίδιου του Alpha για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα, αλλά υπάρχει φόβος ότι το κοινό θα κουραστεί όταν μέσα σε ελάχιστες ώρες θα μεταδίδονται τρεις στην ουσία ομοειδείς εκπομπές (Happy Day– Τι Λεει – Ελένη) και αυτό θα προκαλέσει γενικότερες φθορές…

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο: στη μάχη της πρωινής ζώνης 10 -2  στο δυναμικό κοινό, πρώτο κανάλι βγήκε το Mega με 18,7%, διατηρώντας την πρωτιά και για το επόμενο δίωρο με 22,7%!. Μένει να δούμε τον τρόπο που θα μοιραστούν τα ιμάτιά του, μόλις επέλθει ο προαναγγελθείς θάνατος.