- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η Meta ενεργοποιεί τη δημιουργία διαφημίσεων με τεχνητή νοημοσύνη ως το τέλος του 2025
Σοκ στον κλάδο του μάρκετινγκ - Aπειλή για τις διαφημιστικές εταιρείες
Η Meta, ιδιοκτήτρια του Facebook και του Instagram, θα προσφέρει πλήρη δημιουργία διαφημίσεων με τεχνητή νοημοσύνη έως το τέλος του 2025
Η εταιρεία του Μαρκ Ζούκερμπεργκ, Meta, ετοιμάζεται να επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να δημιουργούν και να στοχεύουν πλήρως τις καμπάνιες τους μέσω εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, σε μια κίνηση που προκάλεσε αναστάτωση στη βιομηχανία του παραδοσιακού μάρκετινγκ.
Τα νέα εργαλεία θα επιτρέπουν στους χρήστες της διαφημιστικής πλατφόρμας της Meta να δημιουργούν διαφημίσεις με βάση μια εικόνα προϊόντος και έναν προγραμματισμένο προϋπολογισμό.
Οι διαφημίσεις θα περιλαμβάνουν εικόνες, βίντεο, κείμενο και θα στοχεύουν αυτόματα κοινά με βάση παραμέτρους όπως η γεωγραφική τοποθεσία.
Η κίνηση αυτή απειλεί άμεσα τους παραδοσιακούς διαφημιστικούς ομίλους, όπως οι WPP, Publicis Groupe και Havas, των οποίων οι μετοχές κατέγραψαν απώλειες έως 3,9% μετά τη σχετική είδηση.
Ο Ζούκερμπεργκ χαρακτήρισε τη νέα προσέγγιση ως «επανεφεύρεση της κατηγορίας της διαφήμισης», ενώ η Meta σχεδιάζει να επενδύσει μεταξύ 64 και 72 δισεκατομμυρίων δολαρίων για την ανάπτυξη υποδομών τεχνητής νοημοσύνης το 2025.
(Με πληροφορίες του Guardian)