- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
AI Mode: Η Google φέρνει την επανάσταση στην αναζήτηση
Τι θα επιτρέπει στους χρήστες η νέα τεχνολογία
AI Mode: Η Google φέρνει την επανάσταση στην αναζήτηση - Τι θα επιτρέπει στους χρήστες η νέα τεχνολογία
Η Google παρουσίασε επίσημα τη νέα λειτουργία “AI Mode” στις Ηνωμένες Πολιτείες, εγκαινιάζοντας την επόμενη φάση της αναμόρφωσης της μηχανής αναζήτησής της, η οποία βασίζεται ολοένα και περισσότερο στην τεχνητή νοημοσύνη. Η νέα αυτή δυνατότητα επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με τη μηχανή αναζήτησης σαν να συνομιλούν με έναν ειδικό, ενισχύοντας την εμπειρία με πιο σύνθετες και διαλογικές απαντήσεις. Παράλληλα, η Google ενσωματώνει το νέο της μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης Gemini 2.5 στους αλγορίθμους αναζήτησης, ενώ δοκιμάζει λειτουργίες όπως αγορές εισιτηρίων και αναζητήσεις μέσω ζωντανού βίντεο.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής αυτής, η εταιρεία ετοιμάζεται να επιστρέψει στην αγορά των «έξυπνων» γυαλιών με ένα νέο μοντέλο που θα βασίζεται στην πλατφόρμα Android XR, ενσωματώνοντας κάμερα χωρίς χέρια και φωνητικό βοηθό με τεχνητή νοημοσύνη. Αν και δεν έχει ανακοινωθεί η ημερομηνία κυκλοφορίας ή το κόστος, η Google συνεργάζεται με τις Gentle Monster και Warby Parker για τον σχεδιασμό τους. Τα νέα γυαλιά αναμένεται να ανταγωνιστούν αντίστοιχα προϊόντα της Meta και της Ray-Ban.
Παρόλο που η Google προβλέπει πως οι «έξυπνες περιλήψεις» (AI overviews) θα οδηγούσαν τους χρήστες σε περισσότερες επισκέψεις σε άλλες ιστοσελίδες, μελέτη της BrightEdge έδειξε ότι οι επισκέψεις από τις αναζητήσεις έχουν μειωθεί κατά 30% τον τελευταίο χρόνο. Ολοένα και περισσότεροι χρήστες φαίνεται να ικανοποιούνται από τις AI απαντήσεις, χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν επιπλέον ιστοσελίδες — γεγονός που προκαλεί ανησυχία στους εκδότες. Παράλληλα, η Google επιταχύνει την ευρύτερη διάθεση του AI Mode, διαβεβαιώνοντας ότι η τεχνολογία της είναι πλέον αξιόπιστη και ανταγωνίζεται εναλλακτικές πλατφόρμες όπως το ChatGPT και το Perplexity.
Η εταιρεία συνεχίζει να ηγείται στην παγκόσμια αναζήτηση με περίπου 136 δισεκατομμύρια επισκέψεις το μήνα, αριθμός υπερπολλαπλάσιος των ανταγωνιστών της. Ωστόσο, η ίδια η τεχνητή νοημοσύνη της Google αναγνωρίζει ότι το AI Mode πιθανότατα θα ενισχύσει περαιτέρω τη δύναμη και επιρροή της εταιρείας, ειδικά στον τομέα της πρόσβασης στην πληροφορία. Ταυτόχρονα, μέσα από το Project Mariner και άλλες δοκιμές, η Google πειραματίζεται με καινοτόμες δυνατότητες, όπως κρατήσεις σε εστιατόρια, «βαθιές» αναζητήσεις και γραφικά δεδομένα για αθλητισμό και οικονομία. Τέλος, η Google λανσάρει και μια premium συνδρομή “Ultra” στα $250/μήνα, με πρόσβαση σε όλες τις AI υπηρεσίες και αποθηκευτικό χώρο 30TB.