Τεχνολογια - Επιστημη

Έχετε δημιουργήσει αίσθημα επιθυμίας στο website σας;

Τι είναι το Brand Promise και γιατί έχει σημασία για την ιστοσελίδα σας

tzamarelos-gerasimos.jpg
Γεράσιμος Τζαμαρέλος
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Εικονογράφηση που απεικονίζει άνδρα και οθόνη υπολογιστή

Ο Γεράσιμος Τζαμαρέλος εξηγεί τον όρο Brand Promise στο digital marketing και προτείνει τρόπους για την εφαρμογή του σε ένα website.

Πάνω από όλα με έμπνευση, δημιουργικότητα και καινοτόμες ιδέες, θα πρέπει να δημιουργούμε ακριβώς και μόνο το κατάλληλο περιεχόμενο (content) για την ιστοσελίδα μας ή και τη διαφημιστική μας καμπάνια (marketing campaign), προκειμένου να παρουσιάζουμε στους πιθανούς πελάτες μας, το πιο δελεαστικό μας profile δημιουργώντας τους, την έντονη επιθυμία για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας.

Δηλαδή, δημιουργούμε το αίσθημα επιθυμίας: «αυτό είναι για μένα». Πόσοι άλλωστε δεν έχουμε αγοράσει από αυτόν που μας έπεισε; Από αυτόν που κράτησε την υπόσχεσή του. Από αυτόν που είπε «θα σου παραδώσουμε στις 11» και το προϊόν μας ήταν τελικά στα χέρια μας, στις 10.30.

Καθώς το content marketing είναι μια σύνθετη, πλέον διαρκώς ανανεούμενη και υψηλών απαιτήσεων διαδικασία, θα πρέπει να το δείτε και να το αναλάβετε με υπευθυνότητα, επαγγελματισμό και εμπειρία.

Για την υλοποίηση της στρατηγικής και της δημιουργίας του περιεχομένου, της νέας ή της ήδη υπάρχουσας ιστοσελίδας σας, τη συνδυαστική παρουσία σας στα Social Media, την δημιουργία blog posts σε τακτική βάση και την στοχευμένη τοποθέτηση της εταιρικής
σας παρουσίας, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα αλλά κυρίως με έμπνευση και όραμα, προκειμένου να δημιουργείται στους πελάτες σας το αίσθημα επιθυμίας «αυτό είναι για μένα».

Πραγματικά μέσα από μία λευκή σελίδα θα πρέπει να ξεκινήσετε τον σχεδιασμό. Να βρείτε το κατάλληλο περιεχόμενο για την επιχείρησή σας, χωρίς αντιγραφές και κοινές διαδικασίες, γιατί τον κάθε υποψήφιο πελάτη σας, θα πρέπει να τον βλέπετε τόσο μοναδικό, όσο και εκείνος θέλει να είναι.

Η δημιουργία περιεχομένου θέλει μια σχετική εμπειρία. Δεν είναι όμως και πυρηνική φυσική. Η ικανότητα των Brands και των ανθρώπων πίσω από αυτά, θα πρέπει να μετατρέπουν τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις σκέψεις των πελατών, σε δημιουργικό, καινοτόμο και
εντυπωσιακό περιεχόμενο. Είναι η μεγαλύτερη εγγύηση για άρτιο αποτέλεσμα, με στοχευμένη και αποτελεσματική υλοποίηση που θα ελκύει με τρόπο διακριτικό, μοναδικό και πρωτότυπο.

Φτιάξτε blog calendars, σκεφτείτε τη μοναδικότητά σας. Αποφασίστε κάθε πότε θα κάνετε ανάρτηση για να γνωρίζει το υπάρχον κοινό και να βλέπει το νέο, πάντα ένα blog που λειτουργεί. Συνδυάστε την απλότητα με την αξία. Δείτε τα ενδιαφέροντα του κοινού σας και επενδύστε με περιεχόμενο σε αυτά. Τα αποτελέσματα -στατιστικά στοιχεία- θα είναι πολύ καλύτερα, εάν βέβαια μέχρι και σήμερα δεν κάνατε Blogging.

Να θυμάστε: Το Menu Blog σε ένα Website, δεν είναι διακοσμητικό στοιχείο. Είναι το κυριότερο πεδίο για την ανάπτυξη ενός Brand.

Εάν δεν έχετε χρόνο να το κάνετε, σκεφτείτε σοβαρά το θέμα να προσλάβετε κάποιον μόνο για αυτό ή ακόμα και έναν εξωτερικό συνεργάτη να γράφει για εσάς. Προσοχή όμως! Θα πρέπει να έχει αποδείξει έμπρακτα, ότι μπορεί να το κάνει.

Και ένα ακόμα ίσως μεγαλύτερο Tip: Το Digital δεν θέλει τόσο κόπο, όσο τρόπο. Και αυτόν, πρέπει να τον καθορίσετε εσείς.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δέκα πράγματα που έκανα με το ChatGPT
Δέκα πράγματα που έκανα με το ChatGPT

Θέλοντας να τεστάρω τις δυνατότητες και τα όρια του εργαλείου, άρχισα να ζητάω συμβουλές θεωρώντας μάλλον απίθανο (και ηθικά απωθητικό) το να το χρησιμοποιήσω. Μέσα σε μισή ώρα είχα αγοράσει μηνιαία συνδρομή.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.