Τεχνολογια - Επιστημη

Τα απαραίτητα βήματα για τη δημιουργία ενός Website ή Blog

Το θέμα είναι ότι όλοι θέλουμε ένα Website! Έχετε όμως απάντηση στην ερώτηση «τι θα το κάνω;»

tzamarelos-gerasimos.jpg
Γεράσιμος Τζαμαρέλος
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Υπολογιστής Apple σε γραφείο

Η στρατηγική που χρειάζεται η δημιουργία μιας ιστοσελίδας ή ενός blog: Από την επιλογή domain στο content calendar.

Όλοι μας επιθυμούμε ένα Website. Και αυτό δεν είναι λάθος. Έχουμε την ιδέα, ίσως να έχουμε βρει τι θέλει το κοινό μας, ενδεχομένως και το περιεχόμενο αυτού. Σίγουρα θέλουμε το Brand μας, η φωνή μας, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες μας, να ακούγονται και λίγο πιο έξω. Όμως αυτό προυποθέτει χρόνο, χρήμα και ασφαλώς σωστό προγραμματισμό. Σε πρώτη φάση θα πρέπει να βάλουμε στόχους! Να χαράξουμε κοινώς τακτικές και μια Στρατηγική. Η ερώτηση εδώ είναι «πού βρίσκομαι και πού θέλω να πάω;». Και θα πρέπει να φτάσω στην απάντηση «πώς θα πάω εκεί που θέλω»!

Η Στρατηγική στο Digital επιπλέον, θα πρέπει να απαντήσει και σε ένα άλλο ερώτημα. Τι θα κάνω διαφορετικά από τους άλλους. Αυτό λέγεται Ανταγωνιστικό Πλεονέκτημα. Βέβαια είναι και το κομμάτι της διαφοροποίησης. Εάν θέλουμε να μην λάβουμε από το κοινό feedback τύπου «μια από τα ίδια», «έλα μωρέ τι να μας πει τώρα» κ.ο.κ, θα πρέπει να ξεχωρίσουμε. Να ξεχωρίσουμε σε θέματα περιεχομένου και ασφαλώς στο θέμα UX (φιλικό περιβάλλον για το χρήστη).

Έπειτα θα πρέπει να βρούμε το όνομά μας (Domain) και βέβαια είναι απαραίτητο ένα Web Hosting. Στον ίδιο χρόνο να αποφασίσουμε σε ποιο CMS (WordPress, Joomla, κτλ) θα δουλέψουμε και να βρούμε ένα Template. Εξαιρούνται ασφαλώς τα Custom Websites, όπου εδώ απαιτείται η γνώση κώδικα σε σχέση με τα Open CMS τα οποία στην δημιουργία ενός Website ή Blog είναι πολύ εύκολα και εύχρηστα.

Ας υποθέσουμε ότι τα βρήκαμε όλα τα παραπάνω. Και τώρα, θέλουμε κάτι άλλο; Ασφαλώς πολλά παραπάνω. Θέλουμε εικόνες, βίντεο (σε αυτό το σημείο θα πρέπει να δούμε εάν θα κάνουμε podcast ή όχι) και υποχρεωτικά περιεχόμενο. Χωρίς αυτό και με το σωστό δομημένο τρόπο δεν θα έχουμε πολλές δυνατότητες να ανέβουμε και στα οργανικά αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Άρα όταν θα πάμε να δημιουργήσουμε και να κάνουμε το «όνειρο» πράξη, θα πρέπει να βάλουμε κάτω όλη τη διαδικασία, να ορίσουμε time management χρόνους (πότε θα κάνω τι και γιατί;) για να πετύχουμε το πρώτο στάδιο. Μια πρώτη δημιουργία ιστοσελίδας ή blog. Όμως η δουλειά μας δεν τελειώνει εκεί. Γιατί το Digital δεν τελειώνει απλά με ένα website ή μια παρουσία στα Social.

Εδώ λοιπόν αρχίζουν τα δύσκολα.

Θα πρέπει να δημιουργήσουμε μία λίστα με πιθανά θέματα για τα επόμενα άρθρα μας, να προσθέσουμε ημερομηνίες δημοσίευσης σε κάθε άρθρο και να έχουμε προσδιορίσει έτσι το content calendar μας. Είναι προτιμότερο να έχουμε, παρά να ξεμείνουμε από άρθρα. Τέλος σε αυτή τη φάση, θα πρέπει να τηρούμε τις ημερομηνίες δημοσίευσης διότι με αυτό τον τρόπο εκπαιδεύουμε και το κοινό μας να παρακολουθεί πιο πιστά το blog μας, γνωρίζοντας ποια ημέρα της εβδομάδας δημοσιεύουμε ένα νέο post.

ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΟ NEWSLETTER ΜΑΣ

Tα καλύτερα άρθρα της ημέρας έρχονται στο mail σου

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δέκα πράγματα που έκανα με το ChatGPT
Δέκα πράγματα που έκανα με το ChatGPT

Θέλοντας να τεστάρω τις δυνατότητες και τα όρια του εργαλείου, άρχισα να ζητάω συμβουλές θεωρώντας μάλλον απίθανο (και ηθικά απωθητικό) το να το χρησιμοποιήσω. Μέσα σε μισή ώρα είχα αγοράσει μηνιαία συνδρομή.

Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.