Τεχνολογια - Επιστημη

Microsoft: Ξέγνοιαστες αγορές με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης

Oi online προσφορές οργανώνονται όσο ποτέ

Newsroom
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η Microsoft αναφέρει χαρακτηριστικά παραδείγματα, που δείχνουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη συμβάλλει, τόσο στην αύξηση των πωλήσεων εταιριών, όσο και στη διευκόλυνση των καταναλωτών στις αγορές τους.

Καθοριστικό ρόλο στο τρόπο που πραγματοποιούσαμε μέχρι σήμερα τις αγορές θα έχει η τεχνητή νοημοσύνη, καθώς θα συμβάλει με τέτοιον τρόπο, που θα τις καθιστά μια πολύ πιο ευχάριστη και εύκολη διαδικασία.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε αναφορά της Microsoft στην ιστοσελίδα της, η εξασφάλιση μιας ομαλής και ξένοιαστης εμπειρίας αγορών, είναι κρίσιμη, τόσο για τη διατήρηση του πελατολογίου, όσο και για την προσέλκυση νέων κοινών.

Εξάλλου, ο ανταγωνισμός για τους πελάτες έχει γίνει εντονότερος. Είτε πρόκειται για αγορά υλικών, είτε ακόμη και για φαρμακευτική αγωγή, οι καταναλωτές αντιμετωπίζουν συχνά δυσάρεστες εμπειρίες που δυσκολεύουν την εξεύρεση των κατάλληλων επιλογών. Η κατανόηση αυτού του ζητήματος, μπορεί να επιφέρει σημαντικές συνέπειες στον κύκλο εργασιών μιας εταιρείας, γι' αυτό και οργανισμοί σε όλη την Ευρώπη στρέφονται σε τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), ώστε να προσφέρουν απλούστερες εμπειρίες αγορών για τους καταναλωτές τους.

Οργανώνοντας τις online προσφορές όπως ποτέ ξανά στο παρελθόν

Η Microsoft αναφέρει χαρακτηριστικά παραδείγματα, που δείχνουν ότι η τεχνητή νοημοσύνη συμβάλλει, τόσο στην αύξηση των πωλήσεων εταιριών, όσο και στη διευκόλυνση των καταναλωτών στις αγορές τους και στην επιλογή των προϊόντων.

Όπως αναφέρει, ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Praktiker. Η εταιρία θέλοντας να βοηθήσει τους καταναλωτές να βρoύν την ιδανική απόχρωση για το λευκό χρώμα, οδήγησε την εξυπηρέτηση πελατών στο επόμενο επίπεδο και μετασχημάτισε το ηλεκτρονικό της (online) κατάστημά της, ώστε να προσφέρει πιο εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών που εξοικονομούν χρόνο και χρήμα, προκειμένου να αντιμετωπίσει και το μειωμένο κατά 1,4% μερίδιο των διαδικτυακών αγορών.

Οι λειτουργίες της online αναζήτησης στην ιστοσελίδα της ήταν περιορισμένες και αργές, κάνοντας δύσκολο για τους καταναλωτές που είχαν λίγο χρόνο στη διάθεσή τους, να βρουν τα προϊόντα που χρειάζονταν. Συνεργάστηκε με την PrefiBox και δημιούργησαν από κοινού μια λύση βασισμένη στην τεχνητή νοημοσύνη, που έχει ως αποτέλεσμα, όταν ένας πελάτης αναζητά συγκεκριμένα στιλ επίπλων και χρώματα βαφής, η «έξυπνη λύση» να μπορεί να προβαίνει σε συγκεκριμένες προτάσεις βασισμένες στην γενικότερη online συμπεριφορά του καταναλωτή. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να βρουν γρήγορα αυτό που χρειάζονται ανάμεσα στα 30.000 προϊόντα του καταλόγου της Praktiker, κάνοντας την εμπειρία αγορών ομαλή, αξιόπιστη και γρήγορη. Οι online αγορές αυξήθηκαν κατά 8,7%, ενώ η αξία αυτών των συναλλαγών κατά 19% κατά μέσο όρο.

Αλλάζοντας τα δεδομένα στην αγορά εισιτηρίων

Με πρόβλεψη για αύξηση κατά 5 δισεκατομμύρια μέχρι το 2021, ο τομέας της online αγοράς εισιτηρίων αποτελεί μεγάλη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις. Ωστόσο, μαζί με τις μεγάλες ευκαιρίες έρχεται και ο αυξημένος ανταγωνισμός, όπως αναφέρει η Microsoft.

Αναγκαζόμενη να προσαρμοστεί στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις και θέλοντας να προσφέρει στους καταναλωτές, υψηλής ποιότητας και καινοτόμες υπηρεσίες, η Dot.cy (με έδρα την Κύπρο) είναι μια εταιρία που προσφέρει cloud πλατφόρμες διαχείρισης εισιτηρίων για μουσεία, συναυλιακούς χώρους, γήπεδα και πολλά άλλα.

Συγκεκριμένα, η Dot.cy , όπως αναφέρει η Microsoft, ανέπτυξε ένα chatbot που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη, το οποίο μπορεί να «ταυτοποιήσει» τα εισιτήρια για τα οποία ενδιαφέρονται οι πελάτες και άμεσα να τα φιλτράρει μέσα από διαφορετικά πακέτα προσφορών. Με αυτόν τον τρόπο προσφέρει μια πραγματικά μοναδική εμπειρία αγορών. Μάλιστα, για να το κάνει ακόμη πιο εύκολο, το chatbot της Dot.cy μπορεί να αλληλεπιδράσει με τους πελάτες σε 24ωρη βάση, εφτά ημέρες την εβδομάδα, χρησιμοποιώντας τη μητρική γλώσσα των καταναλωτών στα προτιμόμενα από αυτούς social media.

Σε γενικές γραμμές, η βελτιστοποίηση των πωλήσεων μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση κόστους για τους εμπόρους, καθώς η προμήθεια αγαθών και η μεταφορά των αποθεμάτων γίνονται ακριβέστερες. Παράλληλα, η διαχείριση πόρων γίνεται αποτελεσματικότερη.

Τι σημαίνει, όμως, αυτό για τους καταναλωτές;

Τέρμα πια η απάντηση «δεν είναι διαθέσιμο» για ένα προϊόν της επιλογής σας, επειδή η ζήτηση ήταν υψηλότερη απ' ό,τι αναμενόταν. Όπως αναφέρει η Microsoft, η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να φαίνεται ακριβή ή πολύπλοκη ως τεχνολογία. Το αντίθετο όμως, μπορεί να μειώσει το κόστος και να εξοικονομήσει χρόνο, κάνοντας τη ζωή των ανθρώπων αλλά και των επιχειρήσεων ευκολότερη.

Για τη Microsoft, επισημαίνεται στην αναφορά της εταιρίας, η τεχνητή νοημοσύνη αποτελεί βασικό κομμάτι της στρατηγικής της τα τελευταία χρόνια. Στην περίπτωση της Praktiker, η συνεργασία της με την Prefibox βασίστηκε στο πακέτο υπηρεσιών Microsoft Azure, το οποίο διασφαλίζει υψηλή διαθεσιμότητα, ανεξάρτητα από το πόσες εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες βρίσκονται online ταυτόχρονα. Όσον αφορά την Dot.cy, Gold Partner της Microsoft, η εταιρεία επέκτεινε το πακέτο υπηρεσιών Microsoft Dynamics CRM, παρέχοντας εξειδικευμένες λύσεις σε ορισμένους από τους πιο σημαντικούς οργανισμούς στην ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης και των χωρών του Κόλπου.