Σεξ

Σεξ: Κάν΄το για την Δανία, κάν΄το για πάντα

Το σποτ που κέρδισε την υπογεννητικότητα, επιστρέφει με το ελιξίριο της μακροζωίας

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Το 2014 μια εταιρεία ταξιδίων προσέφερε στους Δανούς ελκυστικά πακέτα διακοπών με αντάλλαγμα να κάνουν παιδιά στο πλαίσιο μιας εκστρατείας κατά της υπογεννητικότητας. Τα σποτ της εταιρείας Spies Travel «Κάντο για την Δανία» το 2014 και «Κάν΄το για την Μαμά» το 2015 έγιναν ανάρπαστα και viral με περισσότερες από 20 εκατομμύρια θεάσεις.

Εννέα μόλις μήνες μετά την πρώτη παρουσίαση των σποτ παρατηρήθηκε σημαντική αύξηση στις εγκυμοσύνες, ενώ αυτό το καλοκαίρι προβλέπεται να γεννηθούν 1.200 περισσότερα μωρά από πέρυσι. Επισήμως δεν κατέστη δυνατό να επιβεβαιωθεί κάποια σχέση μεταξύ των viral σποτ και της αύξησης των γεννήσεων.

 Ένα χρόνο μετά η ίδια ταξιδιωτική εταιρεία ασχολήθηκε με ένα άλλο πρόβλημα. Παρατήρησε πως η σεξουαλική ζωή των ζευγαριών σβήνει μετά την έλευση των παιδιών. Η νέα εκστρατεία λέγεται «Κάν' το για την Δανία, κάν' το για πάντα» και προτρέπει τους Δανούς να μην ξεχνούν το σεξ. «Γιατί το σεξ είναι υγεία και το ελιξίριο της μακροζωίας», όπως επισημαίνεται στο σποτ. Ιδιαίτερη, δε, έμφαση δίνεται και στα ζευγάρια της τρίτης ηλικίας. Σύμφωνα με το σποτ το σεξ αυξάνει κατά οκτώ χρόνια το προσδόκιμο ζωής και προτείνει διακοπές σε εξωτικά μέρη για να κρατηθεί ζωντανή η φλόγα της σχέσης.