- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Το καλοκαίρι του 1966 στην Αρετσού δεν κυκλοφορούσε ωραιότερη από τη Λίλυ Παπαγιάννη
Τα ωραιότερα μάτια του ελληνικού σινεμά κολύμπησαν κάποτε στη Θεσσαλονίκη
Το καλοκαίρι του 1966 στη Θεσσαλονίκη γυριζόταν η ταινία Εκδρομή του Τάκη Κανελλόπουλου, οι Olympians κυκλοφορούσαν τον Τρόπο σε 45άρι και η Λίλυ Παπαγιάννη κολυμπούσε στην Αρετσού
Η Λίλυ Παπαγιάννη με ολόσωμο μαγιό στην παραλία της Αρετσούς το καλοκαίρι 1966, περικυκλωμένη από τους δυο κινηματογραφικούς εραστές της, Άγγελο Αντωνόπουλο και Κώστα Καραγιώργη, στην ταινία Εκδρομή του Τάκη Κανελλόπουλου. «Επιτέλους τη Δευτέρα, μια ταινία που δε θα ξεχάσετε ποτέ, η μόνη ελληνική ταινία που αναγνωρίστηκε από όλους ως αληθινό αριστούργημα, η μόνη ελληνική ταινία με αξιώσεις διεθνούς προβολής, το συγκλονιστικό δραματικό ρομάντσο, το ερωτικό ποίημα που ύμνησε ανεξαίρετα σύσσωμη η κριτική, το αληθινό αριστούργημα του Τάκη Κανελλόπουλου». Έτσι διαφημίζουν οι προωθητικές ρεκλάμες του γραφείου διανομής Λαμπίρη το φιλμ, όταν βγαίνει στις αίθουσες. Πίσω από την κάμερα που καδράρει τη θάλασσα και γράφει την Παπαγιάννη να λάμπει μοιραία σαν τη Ρόμι Σνάιντερ και εκπάγλου όσο η Ελίζαμπεθ Τειλορ, βρίσκονται η ταβέρνα του Χαμόδρακα, το διάσημο εξοχικό κέντρο Παράδεισος, η Αγάπη, η Ρέμβη, το κλαμπ Water Lily και φυσικά η Χαβάη.
Το ίδιο καλοκαίρι, στην Αρετσού του 1966, οι Olympians κινηματογραφήθηκαν στη Χαβάη παίζοντας ζωντανά τον Τρόπο για τις ανάγκες του Ατσίδα με τον Ντίνο Ηλιόπουλο, αφού, ως γνωστό, η Αρετσού πρόσφερε μαγικά ωραίες τοποθεσίες και ιδανικά σποτ για σινεντεκόρ. Η Λίλυ Παπαγιάννη εκείνη τη χρονιά έμεινε στην Θεσσαλονίκη όχι μόνο για τις ανάγκες της Εκδρομής, που λίγο καιρό μετά θα σάρωνε στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου, αλλά και για το Πέφτει Βράδυ, το θεατρικό του Κωνσταντίνου Θεοτοκά που την ίδια χρονιά ανέβηκε στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, με την Παπαγιάννη στον ρόλο της Πρόκλας, συντρόφου του Πόντιου Πιλάτου. Πιθανολογώ ότι θα κατέβαινε τακτικά στην πεντακάθαρη τότε πλαζ της Αρετσούς για δροσιές μετά τις πρόβες, μόνη ή με τον σύζυγό της Ανδρέα Φιλιππίδη κάθε που ανέβαινε στη Θεσσαλονίκη από την Αθήνα για να τη δει. Βέβαια με δεδομένο ότι ο μπον βιβέρ, αστός και μετρ του σαβουάρ βιβρ Τάκης Κανελλόπουλος δε θα άφηνε ποτέ μόνη μια κυρία να κολυμπά, ίσως να τη συνόδευε, οπότε μετά το μπάνιο ή το τέλος των γυρισμάτων να την πήγαινε για ψαράκια στο Μαϊάμι.
Το καλοκαίρι του 1966, δυο χρόνια μετά από τον μυθικό ρόλο της ως Αθηνάς Βασιλείου, η οποία στο Δεσποινίς Διευθυντής μαθαίνει στην Τζένη Καρέζη τα σωστά κόλπα και τις γαλιφιές που απαιτούνταν για να πέσει ο Αλεξανδράκης (Γυρίίίσατεεε;), η Λίλυ Παπαγιάννη θα έπρεπε να σκορπά στην Αρετσού το ίδιο ζαλιστικό ρίγος με αυτό που μοίραζε στους εραστές της στη μελαγχολική Εκδρομή του Κανελλόπουλου. Κάποιες άλλες νύχτες πάλι με τον Αντωνόπουλο, τον Καραγιώργη και φυσικά τον γλεντζέ Τάκη Κανελλόπουλο μπορεί να έριξαν καντρίλιες στη Χαβάη με το «Αγαπώ τον τρόπο που χτυπά η καρδιά σου / όταν βρίσκομαι μεσ’ την αγκαλιά σου ».
Το καλοκαίρι του 1966, που η Λίλυ Παπαγιάννη το πέρασε στη Θεσσαλονίκη, οι Olympians κυκλοφόρησαν σε 45άρι τον Τρόπο και στην Αρετσού χόρευαν ως και τα βερμούτ όταν το εκτελούσαν ζωντανά.