Life in Athens

Mad Clip: Η τοιχογραφία του Hambas στο Μεταξουργείο

O street artist μιλάει στην ATHENS VOICE για το αφιερωματικό έργο του

Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Η τοιχογραφία του Hambas για τον Mad Clip στο Μεταξουργείο: Το μήνυμα του street artist για το mural που δημιούργησε

O ράπερ Mad Clip, κατά κόσμον Πίτερ Αναστασόπουλος, δεν μένει πια εδώ και τη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου, συγγενείς, φίλοι και θαυμαστές θα πουν το τελευταίο «αντίο», στην κηδεία του που όπως ανακοινώθηκε θα πραγματοποιηθεί στην εκκλησία της Παναγίτσας Παλαιού Φαλήρου.

Αποχαιρετώντας με τον δικό του τρόπο τον Mad Clip, που σκοτώθηκε σε τροχαίο όταν το αυτοκίνητό του εξετράπη της πορείας του και χτύπησε σε κολώνα, o καλλιτέχνης Hambas aka Αντώνης Χαμπάς, γνωστός για την ενασχόλησή του με την street art και το tattoo, δημιούργησε μια αφιερωματική τοιχογραφία στο Μεταξουργείο.

«Ο Mad Clip ήταν ένας τρομερός καλλιτέχνης και κατάφερε μετά από πολύ κόπο και δουλειά να αποκτήσει ότι κατάφερε και να φτάσει την πρωτιά στα ελληνικά charts... Αναμφίβολα αγαπημένος της νεολαίας την οποία στήριξε με τα τραγούδια του τους δύσκολους καιρούς που έχουμε περάσει τα τελευταία χρόνια … Χρωστάω πολλά σε όλη τη μουσική σκηνή που αγαπάω γιατί με στήριζε στις πιο δύσκολες στιγμές μου.

© Hambas

Πρέπει να καταλάβουμε ότι η τέχνη από όπου προέρχεται και με οποία ταμπέλα κουβαλάει συνεχίζει να εμπνέει και να διασκεδάζει τους ανθρώπους» δηλώνει στην ATHENS VOICE, για το νέο έργο του ο Hambas, ο οποίος πραγματοποίησε το πρώτο του mural σε ηλικία δεκατριών ετών απεικονίζοντας μία φανταστική συμμορία τριών φίλων. Στα δεκαέξι του εξέθεσε το πρώτο του έργο σε ένα σχολείο του Πειραιά το 2015.


Οι νεκροί στο Μάτι, η δολοφονία του Τζορτζ Φλόιντ, η οικονομική κρίση την περίοδο της πανδημίας είναι μερικά από τα θέματα που έχουν απασχολήσει τα εικαστικά αποτυπώματά του που μπορεί κανείς να συναντήσει στους δρόμους της πόλης.

Ακούστε όσα είχε πει ο Mad Clip για τη μουσική του, την trap και το άλμπουμ του, «Super Traper II», όταν μίλησε για το rap game στο podcast Black Athena και τον Κωστή Νικηφοράκη.