Life in Athens

Billy Gee
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Λευτέρης Κατσινέλος

Ο φίλτατος Θάνος Πάνου για ακόμα μια φορά οργάνωσε το καλοκαίρι που πέρασε ένα skateboarding tour που είχε τρομερό ενδιαφέρον. Μας έστειλε το κείμενο μαζί με το πανέμορφο φωτογραφικό υλικό που απόκτησε η ομάδα, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε μια τέτοια κίνηση στις μέρες μας…

Τhank you guys, you are amazing!

Κείμενο: Θάνος Πάνου

Στις αρχές του καλοκαιριού το Frulite On The Go συγκρότησε μια ομάδα από τρεις riders (Πέτρος Εμμανουηλίδης, Άλεξ Σιταράς, Θάνος Πάνου), ένα filmer (Todd) κι ένα φωτογράφο (Λευτέρης Κατσινέλος), με σκοπό τη συλλογή υλικού από το μαγικό νησί της Άνδρου. Μόλις έφτασε η ώρα να αναχωρήσουμε, το crew μεγάλωσε με σημαντικές προσθήκες από τον Luigi, τον Μάνο Φραγκούλη, τον Ανδρέα Κονδύλη και τον Ντίνο Γκιόλια. Χωρίς πολλά λόγια ήμασταν όλοι οι locals του BluEnigma.

Φτάνοντας στο νησί είχα στο μυαλό μου ένα handrail, το οποίο έβλεπα κάθε φορά στο δρόμο προς το ξενοδοχείο. Αυτή τη φορά ήμουν αποφασισμένος να κάνω μια στάση. Στις 09:30 φτάσαμε στο λιμάνι, στις 10:00 στο handrail, στις 10:30 ο Σιταράς πήρε το boardslide, στις 11:30 πήρα το 50-50 στο Handrail.

Στο ξενοδοχείο το crew μεγάλωσε κι άλλο με τον Νίκο Γαρύφαλλο, ιδιοκτήτη και κατασκευαστή των εγκαταστάσεων, και τον Gas, οι οποίοι χάρηκαν πολύ που μας είδαν γιατί η ώρα του team shredding είχε φτάσει!

Χωρίς να χάσουμε χρόνο λοιπόν, πήγαμε γρήγορα, αλλάξαμε και φύγαμε για μεσημεριανό μπάνιο στη θάλασσα.

Μετά το μπάνιο και πιο ξεκούραστοι από το πρωινό rail session, ήμασταν έτοιμοι για το bowl. Το κόκκινο bowl από την τελευταία φορά που το επισκέφτηκα ήταν το ίδιο απότομο, το ίδιο γρήγορο, προκαλούσε τον ίδιο πόνο αν πέσεις, απαιτούσε την ίδια όρεξη για να το rideάρεις και να καταφέρεις να φωτογραφίσεις-filmάρεις κάτι καλό!

Οπότε; Απλά έπος! Όλοι αρχίσαμε να cruiseάρουμε με κέφι το οποίο σιγά-σιγά μετατράπηκε σε μανία. Με χαρά όλοι μας, μαζέψαμε αρκετά tricks on και off the record και όταν πια δεν μπορούσαμε άλλο, το session συνεχίστηκε στο μπιλιάρδο, στο πινγκ πονγκ και για αυτούς που είχαν τερματίσει από την κούραση, στον καναπέ με skate videos και documentaries στον projector…

Σαν locals του BluEnigma δεν γίνεται να μην επισκεπτόμασταν και τα Gratitude Trails για ένα ή δύο sessions. Για όσους δεν γνωρίζουν, ο Νίκος (a.k.a the Man, a.k.a. the Machinist, a.k.a. the Legendary Engineer) έχει στην ιδιοκτησία του ένα οικόπεδο τεσσάρων στρεμμάτων, λίγο πιο ψηλά υψομετρικά από το ξενοδοχείο, το οποίο κάποια στιγμή τη δεκαετία του ’70 καλλιεργούταν, αλλά εν έτη 2016 έχει μετατραπεί σε μικρογραφία της Σαχάρα.

Αντιθέτως όμως με την πασίγνωστη έρημο, εκεί οι αντίστοιχοι αμμόλοφοι δεν μετακινούνται αλλά είναι συμπαγείς, με λεία επιφάνεια και με τέτοια αρχιτεκτονική τοποθέτηση ώστε το flow και η ταχύτητα που μπορεί κανείς να αποκτήσει, θα μπορούσε εύκολα να τρομάξει ακόμα και τον πιο σκληροτράχηλο downhillά του San Fransisco.

Εκτός όμως από cruising με τέρμα γκάζι, μας αρέσει να βρίσκουμε lines με απολαυστικά transfers, να κάνουμε aerials και να φλερτάρουμε με tricks στο ασυνήθιστο lip των trails. Κι εδώ καταφέραμε δυνατά sessions με αρκετά κόλπα, challenges accomplished και ταχύτητα με πάντα αίσθηση από serious rock vibes.

Η τελευταία ημέρα στο νησί ήταν αφιερωμένη σε street spots που γνωρίζαμε. Με σεβασμό στην κυκλαδίτικη παράδοση (όσο μπορούμε δηλαδή σαν skaters), rideάραμε σε ενδιαφέροντα σημεία στη χώρα της Άνδρου, αποκομίζοντας αρκετό υλικό που σφράγισε το ταξίδι αυτό με απόλυτη επιτυχία. Δυστυχώς δεν υπάρχουν όλα τα tricks σε φωτογραφίες, αλλά το 50-50 with no return του Πετράν θα σας αποζημιώσει.

Γυρνώντας στη βάση μας, στις λίγες ώρες που απέμεναν προτού φύγουμε, πήγαμε για μια βουτιά στο ποτάμι κοντά στο ξενοδοχείο και αφού πήραμε μια καλή δόση φρεσκάδας, χαιρετίσαμε τους locals που έμειναν πίσω και αναχωρήσαμε για το λιμάνι.

Ευχαριστούμε το Frulite On The Go που υποστήριξε αυτό το ταξίδι, το BluEnigma και τον Νίκο Γαρύφαλλο για άλλη μια άψογη και ξεχωριστή φιλοξενία, τον Λευτέρη Κατσινέλο με όλο αυτό το αξιοσέβαστο φωτογραφικό υλικό, τον Todd, του οποίου τα πλάνα βρίσκονται υπό επεξεργασία και σύντομα θα τα δείτε σε ένα ολοκληρωμένο edit, τους riders Πετράν και Άλεξ που συμμετείχαν στο ταξίδι, αλλά και όλους τους υπόλοιπους φίλους μας – locals που βοήθησαν και άφησαν τις καλές στιγμές να ρολάρουν!