- ΑΡΧΙΚΗ
-
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
-
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
-
LIFE
-
LOOK
-
YOUR VOICE
-
επιστροφη
- ΣΕ ΕΙΔΑ
- ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΒΡΟΜΙΚΑ
- ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΑΣ
-
-
VIRAL
-
επιστροφη
- QUIZ
- POLLS
- YOLO
- TRENDING NOW
-
-
ΖΩΔΙΑ
-
επιστροφη
- ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ
- ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ
- ΓΛΩΣΣΑΡΙ
-
- PODCAST
- 102.5 FM RADIO
- CITY GUIDE
- ENGLISH GUIDE
Η Lidl Ελλάς ανοίγει τον διάλογο για το μέλλον της διατροφής
Οι προκλήσεις σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο, για τον άνθρωπο και τον πλανήτη, στο Delphi Economic Forum X
Η Lidl Ελλάς με αφορμή το Delphi Economic Forum X, παρουσίασε το στρατηγικό της όραμα για ένα διατροφικό μοντέλο που εξισορροπεί τις ανάγκες του ανθρώπου και του πλανήτη
Advertorial
Γνωρίζατε ότι το παγκόσμιο σύστημα τροφίμων ευθύνεται για σχεδόν το 30% των συνολικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου; Κι ακόμη ότι η υπερκατανάλωση βιομηχανικών τροφίμων, πλούσιων σε ζάχαρη, λίπος και αλάτι, συνδέεται με την εκτόξευση χρόνιων νοσημάτων, όπως η παχυσαρκία και ο διαβήτης τύπου 2; Οι προκλήσεις είναι πολλές και σε μια εποχή που η διατροφή δεν είναι απλώς ατομική επιλογή αλλά συλλογικό αιτούμενο, η Lidl Ελλάς, με αφορμή το Delphi Economic Forum X, παρουσίασε το στρατηγικό της όραμα για ένα διατροφικό μοντέλο που εξισορροπεί τις ανάγκες του ανθρώπου και του πλανήτη.
Η Lidl Ελλάς ανοίγει τον διάλογο για το μέλλον της διατροφής
Μέσα από τον γόνιμο διάλογο αναδείχθηκαν κρίσιμα ζητήματα γύρω από τη διατροφή, όπως η σημασία της υγιεινής και βιώσιμης διατροφής, ο ρόλος της πολιτείας και η εκπαίδευση ενηλίκων και παιδιών, η παιδική παχυσαρκία, οι επιπτώσεις της κλιματικής κρίσης, η σπατάλη στα τρόφιμα και το θέμα της ποιότητας της διατροφής. Μιλώντας για το θέμα, η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων & Βιωσιμότητας της Lidl Ελλάς, παρουσίασε μια ολοκληρωμένη στρατηγική για τη μετάβαση σε ένα πιο υπεύθυνο και βιώσιμο διατροφικό σύστημα. Παράλληλα, εξέφρασε τη σταθερή δέσμευση της εταιρείας για προσφορά ποιοτικών επιλογών διατροφής σε ανταγωνιστικές τιμές αγοράς και υπογράμμισε τη στρατηγική και τις συγκεκριμένες αποφάσεις που έχει ήδη λάβει η εταιρεία, οι οποίες συμβάλλουν στην υγεία των καταναλωτών και απαντούν στην κλιματική κρίση και στα ζητήματα προστασίας του πλανήτη.
Οι αποφάσεις αυτές περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, αύξηση 20% των φυτικών τροφίμων έως το 2030, καθώς και απόλυτη διαφάνεια στις επιλογές βάσει μεθοδολογίας WWF, οι καταναλωτές δηλαδή θα πρέπει να ξέρουν τι τρώνε και πώς αυτό επηρεάζει την ανθρώπινη υγεία και το περιβάλλον. Επίσης, περιλαμβάνουν διατήρηση του υπεύθυνου μάρκετινγκ και ιδίως προς τα παιδιά – ήδη από το 2023 δεν διαφημίζονται ανθυγιεινά προϊόντα. Μάλιστα, μέχρι το τέλος του 2025 θα αφαιρεθούν από τις παιδικές συσκευασίες προϊόντων όλα τα παιδικά σύμβολα και γραφήματα που καθιστούν ελκυστικό ένα παιδικό προϊόν, για λόγους διαφάνειας και εναρμονισμού με τις αρχές της συνειδητής μεσογειακής διατροφής.
Όπως υπογράμμισε η κ. Αδαμίδου, «η διατροφή αποτελεί σήμερα έναν από τους σημαντικότερους πυλώνες βιωσιμότητας – όχι μόνο λόγω των επιπτώσεων στο περιβάλλον, αλλά και ως μοχλός κοινωνικής δικαιοσύνης και δημόσιας υγείας».
Στο πάνελ συμμετείχαν επίσης, η Αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, ο Dr Khalil Ghassan, Representative to Greece, UNICEF, η Δρ. Αντωνία Τριχοπούλου, Head Centre for Public Health Research and Education Academy of Athens, Greece και η Dr Elisa Pineda, Research Fellow Imperial College London, United Kingdom.
Η Lidl Ελλάς επιβεβαιώνει πως η βιωσιμότητα δεν είναι απλώς στρατηγική επιλογή, αλλά ηθική δέσμευση. Στηρίζεται στην επιστήμη, στη διαφάνεια και στο κοινωνικό αποτύπωμα. Και προσκαλεί όλους –πολίτες, καταναλωτές, θεσμούς– να συμβάλουν σε αυτόν τον μετασχηματισμό. Γιατί, τελικά, αυτό που επιλέγουμε να βάλουμε στο πιάτο μας καθορίζει και το μέλλον που θα έχει το τραπέζι μας.
Δεσμεύσεις της Lidl Hellas
- Αύξηση φυτικών προϊόντων κατά 20% έως το 2030
- Διαφάνεια και καθοδήγηση του καταναλωτή μέσω εργαλείων αξιολόγησης του WWF
- Ασφάλεια τροφίμων και υψηλά πρότυπα ποιότητας σε κάθε στάδιο της παραγωγικής αλυσίδας
- Διακοπή διαφημίσεων ανθυγιεινών προϊόντων προς τα παιδιά ήδη από το 2023