- CITY GUIDE
- PODCAST
-
13°
Εκστρατεία ενημέρωσης «Ζήσε κάθε σου ανάσα!»
Νοέμβριος, μήνας ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και πρώιμη διάγνωση του καρκίνου του πνεύμονα
«Ζήσε κάθε σου ανάσα!»: Νέα καμπάνια ενημέρωσης και πρόληψης του καρκίνου του πνεύμονα από την Bristol Myers Squibb
Τη συνέχιση της επιτυχημένης εκστρατείας ενημέρωσης «Ζήσε κάθε σου ανάσα!» ανακοινώνει στο πλαίσιο θέσπισης του Νοεμβρίου ως μήνα ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και πρώιμη διάγνωση του καρκίνου του πνεύμονα, η Bristol Myers Squibb (BMS) Ελλάδας. Με αυτήν την πρωτοβουλία, η εταιρεία επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να συμβάλλει στη βελτίωση των εκβάσεων υγείας στον καρκίνο του πνεύμονα, όχι μόνο μέσω των καινοτόμων θεραπευτικών λύσεων που παρέχει στους ασθενείς, αλλά και της ενημέρωσης του κοινού για τη σημασία του τακτικού προσυμπτωματικού ελέγχου.
Ο στόχος της καμπάνιας είναι διττός: Αφενός, να υπογραμμίσει τον κρίσιμο ρόλο της πρόληψης, αφετέρου δε, να αναδείξει ότι χάρη στα σημερινά επιτεύγματα της επιστήμης, οι ασθενείς μπορούν να στοχεύσουν σε μια καλύτερη ποιότητα ζωής, ζώντας με τη νόσο.
Στο πλαίσιο αυτό, η BMS διοργανώνει δράση ενημέρωσης κοινού την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου στη Θεσσαλονίκη. Ύστερα από την επιτυχημένη αντίστοιχη ενέργεια στην Αθήνα την προηγούμενη χρονιά, η εταιρεία επιδιώκει φέτος να προσεγγίσει το κοινό της Βόρειας Ελλάδας, ώστε τα μηνύματα της πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης να φτάσουν σε όσο το δυνατόν περισσότερους συμπολίτες μας. Συγκεκριμένα, η δράση θα λάβει χώρα στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos, όπου από τις 15:00 έως 20:00 οι επισκέπτες του περιπτέρου της καμπάνιας, θα έχουν την ευκαιρία να λάβουν έντυπο ενημερωτικό υλικό σχετικά με τον καρκίνο του πνεύμονα, αλλά και να φωτογραφηθούν σε ειδικό φωτογραφικό θάλαμο. Στην αναμνηστική αυτή φωτογραφία θα αναγράφεται το μήνυμα «Ζήσε κάθε σου ανάσα», υπενθυμίζοντας στους κατόχους τους τα αισιόδοξα μηνύματα που μεταφέρει η καμπάνια. Επισημαίνεται ότι η δράση θα καλύπτεται ζωντανά από τον ραδιοφωνικό σταθμό Plus Radio 102,6, καθώς η παραγωγός Έφη Μπακογλίδου θα βρίσκεται στον χώρο καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, ενθαρρύνοντας τους διερχόμενους, αλλά και τους ακροατές, να τον επισκεφτούν προκειμένου να ενημερωθούν για τη νόσο και να γίνουν οι ίδιοι πρεσβευτές της εκστρατείας μεταφέροντας το δικό τους ελπιδοφόρο μήνυμα, μέσω των social media τους. Επιπλέον και προκειμένου η ενέργεια να γνωστοποιηθεί σε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κοινό, την εβδομάδα που προηγείται της εκδήλωσης, θα μεταδίδεται από τη συχνότητα του Radio 102,6, σχετικό ραδιοφωνικό σποτ. Για την πληρέστερη ενημέρωση του κοινού, η δράση θα πλαισιωθεί από ενημερωτικές δημοσιεύσεις στους λογαριασμούς social media της BMS, ενώ συνεχίζεται η λειτουργία της ενημερωτικής ιστοσελίδας zisekathesouanasa.gr.
O Σοφοκλής Χάνος, Communications & Patient Advocacy της Bristol Myers Squibb Ελλάδας, δήλωσε: «Η αντιμετώπιση του καρκίνου του πνεύμονα, της πιο συχνής και θανατηφόρου μορφής καρκίνου, αποτελεί διαχρονική προτεραιότητα του κλινικού προγράμματος, αλλά και της κοινωνικής στρατηγικής της Bristol Myers Squibb. Πέρα από την ανάπτυξη καινοτόμων θεραπειών, επιδιώκουμε να έχουμε ουσιαστική συμβολή στις προσπάθειες για την αντιμετώπιση της νόσου και του κοινωνικού στίγματος που επισύρει αυτή, μέσα από τις διαχρονικές συνεργασίες μας με συλλόγους ογκολογικών ασθενών, οι οποίες αφορούν σε ενέργειες εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης του ευρέος πληθυσμού αλλά και της προαγωγής της έγκαιρης διάγνωσης. Η δέσμευσή μας στην εκστρατεία «Ζήσε κάθε σου ανάσα!» για δεύτερη χρονιά, αποτελεί τη συμβολή μας, ως BMS Ελλάδας, στη διάδοση του μηνύματος ότι στη μάχη με τον καρκίνο του πνεύμονα, η ελπίδα και η πρόληψη αποτελούν εξίσου ισχυρά όπλα, όσο και οι σύγχρονες καινοτόμες θεραπείες».
Η Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Πνεύμονα «Ζήσε κάθε σου ανάσα!» υλοποιείται υπό την αιγίδα των οργανισμών: Lung Cancer Europe (LuCE), Ελληνική Εταιρεία Ακτινοθεραπευτικής Ογκολογίας (ΕΕΑΟ), Ελληνική Εταιρεία Καρκίνου Πνεύμονα (ΕΛΕΚΑΠ), Ελληνική Εταιρεία Ογκολόγων Παθολόγων Ελλάδας (ΕΟΠΕ), Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία (ΕΠΕ), Ελληνική Ομοσπονδία Καρκίνου (ΕΛΛΟΚ) και FairlifeL.C.C. – Φροντίδα και πρόληψη για τον Καρκίνο του Πνεύμονα.
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Σημαντικό να απευθυνθούμε γρήγορα στον γιατρό
Μια πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης για τους νευροενδοκρινείς όγκους από την εταιρεία IPSEN
Σύμφωνα με το περιοδικό Science
Η πρωτοβουλία της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας με τη Chiesi Hellas διακρίθηκε στην κατηγορία «Κοινωνία»
Ποια είναι τα κύρια ευρήματα της μελέτης
Αναλυτικός οδηγός από το σωματείο «Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος»
Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων
Tι έδειξε μια τελευταία έρευνα
Νέες προσεγγίσεις στην παροχή φροντίδας για τη μείωση των ανισοτήτων στην πρόσβαση
Πώς η συνάντηση δύο γυναικών οδήγησε στην υλοποίηση ενός οράματος, δίνοντας δικαίωμα στην επιλογή στις γυναίκες
Παρότι κάποιοι διστάζουν λόγω φόβων για την προετοιμασία ή την εξέταση, οι νέες μέθοδοι είναι πιο φιλικές προς τον ασθενή
Η ανακάλυψη Έλληνα ερευνητή
Και ποιες είναι πραγματικά απαραίτητες; Ένας πρακτικός οδηγός για το πώς να προσέχουμε την υγεία μας και να μην κάνουμε περιττούς ελέγχους
Αυτή τη στιγμή η δωρεά οργάνων γίνεται μόνο κατόπιν εγκεφαλικού θανάτου
Η εξέταση αναζητά τις λεγόμενες «ζόμπι» κυτταρικές πρωτεΐνες
Οι ειδικοί απαντούν για την υγεία μας
Δυστυχώς γι’ αυτούς που δείχνουν δεν υπάρχει θεραπεία. Ευτυχώς για τον HIV υπάρχει θεραπεία
Μια αυτοάνοση διαταραχή. Εννέα στους δέκα ασθενείς έχουν βιώσει στιγματισμό λόγω της λεύκης
Η συνηθέστερη μορφή καρκίνου των ενδοκρινών αδένων
Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς μη επεμβατικές θεραπείες αντιγήρανσης και, το κυριότερο, πετυχαίνουν όσα υπόσχονται;
Έχετε δει 20 από 200 άρθρα.