Θεματα

Τι γεύση έχει μια μπίρα στο Metaverse;

Δοκιμάσαμε (ή μάλλον προσπαθήσαμε) τη νέα virtual μπίρα της Heineken®

42700073_562246877585728_3324353125745164288_n.jpg
Ελένη Μπεζιριάνογλου
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Γυναίκα πίνει μπύρα από το μπουκάλι
© Unsplash/ Danny Lines

Η Heineken® παρουσίασε την πρώτη της virtual μπίρα, τη Heineken® Silver, στην ψηφιακή πλατφόρμα Decentraland.

Τι γεύση έχει μια μπίρα στο Metaverse; Την ίδια απορία είχα κι εγώ όταν έλαβα την πρόσκληση για την ψηφιακή παρουσίαση της νέας virtual μπίρας Heineken® Silver στην πλατφόρμα Decentraland. Συνήθως σε τέτοια καλέσματα, φοράμε τα καλά μας, παίρνουμε για παρέα δύο συναδέλφους και πάμε να δοκιμάσουμε τη νέα μπίρα πίνοντας 1-2 ποτήρια. Στην περίπτωση της Heineken® Silver όλα αυτά τα έκανε το avatar μου στην πλατφόρμα. Εγώ καθισμένη στο γραφείο με τζιν και φούτερ, διάλεξα επιμελώς τα χαρακτηριστικά του προσώπου, τα μαλλιά, τα ρούχα και τα αξεσουάρ του ψηφιακού μου εαυτού και μπήκα σε ένα κόσμο που το μπουφάν είναι περιττό, τα μπέργκερ δεν παχαίνουν και οι μπίρες δε σε μεθούν.  Ναι, σωστά, σε ένα «μαγικό» κόσμο.

Το ψηφιακό ζυθοποιείο της Heineken® στην ψηφιακή πλατφόρμα Decentraland
Το ψηφιακό ζυθοποιείο της Heineken® στην ψηφιακή πλατφόρμα Decentraland

Το House of Heineken® στη Decentraland είχε όλα όσα φαντάζεται κανείς στον κόσμο του μέλλοντος. Μεγάλες φωτεινές πινακίδες με το λογότυπο, μια ψηφιακή οθόνη με ένα γιγάντιο 3D περιστρεφόμενο κουτί μπίρας, neon ενδείξεις που σε κατεύθυναν στην είσοδο και φυσικά οικοδεσπότες με φουτουριστικά μαλλιά, ρούχα και αξεσουάρ. Δίπλα μου περνούσαν συνάδελφοι κάθε εθνικότητας και ηλικίας αφού ένα από τα εντυπωσιακά πράγματα που καταφέρνει να κάνει το metaverse είναι να ενώνει ανθρώπους από κάθε γωνιά της γης με το πάτημα του κουμπιού «enter». Στο εσωτερικό του virtual ζυθοποιείου της Heineken®, μπορούσαμε να φωτογραφηθούμε, να παίξουμε και να αποκτήσουμε από τον αυτόματο πωλητή κουτάκια της νέας virtual Heineken® Silver, να απολαύσουμε έργα τέχνης, μουσική από έναν φευγάτο DJ και εκλεκτά εδέσματα στο open bar και μπουφέ, αλλά και να μιλήσουμε με τους πρεσβευτές της Heineken®, συμπεριλαμβανομένου και του Thierry Henry.

Launching the new virtual Heineken® Silver

Τι γεύση έχει η Heineken® Silver στο Metaverse; Η Heineken είχε πάντα πάθος για τα φυσικά συστατικά, αλλά στο metaverse όλα κινούνται γύρω από τα καλύτερα, 100% ψηφιακά υλικά. Η μοναδική A-Yeast μαγιά, που συνήθως παρασκευάζεται σε οριζόντιες δεξαμενές, αντικαθίσταται με A-Pixels και αντί για λυκίσκο που συλλέγεται στα χωράφια, η virtual Heineken® Silver παρασκευάζεται με Binary Coded Hops που καλλιεργείται από αυτοματοποιημένους NPC αγρότες. Η διαδικασία της virtual ζυθοποίησης επιβλέπεται αποκλειστικά από εικονικούς ζυθοποιούς, ψηφιοποιημένους δηλαδή αντικαταστάτες των περίφημων ζυθοποιών της Heineken®. Η νέα αυτή μπίρα δεν έχει θερμίδες, δεν έχει ζάχαρη, δεν έχει τεχνητά χρωστικά, δεν έχει αλκοόλ και βασικά δεν έχει ούτε και γεύση γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει. Ή μάλλον υπάρχει μόνο σε έναν κόσμο που ακόμα δεν έχει βρει τον τρόπο να γευόμαστε pixels και bytes.

Avatars στην παρουσίαση της Heineken® Silver στην ψηφιακή πλατφόρμα Decentreland
Avatars στην παρουσίαση της Heineken Silver στην ψηφιακή πλατφόρμα Decentreland

Μπορεί να ανυπομονούμε για το μέλλον και τις εκπλήξεις που αυτό επιφυλάσσει, μπορεί το Metaverse να μας φέρνει ένα βήμα πιο κοντά σε αυτό που βλέπαμε στις Sci-Fi ταινίες αλλά πρέπει να παραδεχθούμε ότι κάποια πράγματα εξακολουθούν να είναι καλύτερα στην πραγματική ζωή. Όπως η απόλαυση μιας δροσερής μπίρας, παρέα με καλούς φίλους. Το ίδιο φαίνεται πως πιστεύει και ο Bram Westenbrink, Global Head του Heineken® Brand, ο οποίος δήλωσε: «Στη Heineken®, πιστεύουμε ότι η σύνδεση με τους ανθρώπους είναι ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη ύπαρξη και γνωρίζουμε ότι το Metaverse φέρνει τους ανθρώπους κοντά, με ανάλαφρο και συναρπαστικό τρόπο. Δεν είναι ωστόσο, το καλύτερο μέρος για να δοκιμάσετε μια νέα μπίρα. Η νέα μας virtual μπίρα, η Heineken® Silver είναι ένα ειρωνικό αστείο. Είναι μια συνειδητή ιδέα που διακωμωδεί εμάς και πολλές άλλες μάρκες που βρίσκονται στο metaverse με προϊόντα που απολαμβάνουμε καλύτερα στον πραγματικό κόσμο».

Για να προσθέσει περισσότερο ενδιαφέρον στο metaverse και στην virtual Heineken® Silver, η Heineken® συνεργάστηκε με τον Ισπανό αυτοδίδακτο street artist, J. Demsky για το σχεδιασμό τμημάτων του virtual περιβάλλοντος της Heineken® Silver. Αν θες να περιηγηθείς στο ψηφιακό ζυθοποιείο και να απολαύσεις τα ατελείωτα αποθέματα της νέας virtual μπίρας Heineken® Silver, μπες εδώ.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ